Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat denk jij als iemand het heeft over 'toenmalige partner'?

+14
Appeltje
loura
Antibes
Snoes
Rush
Lady4
Rovine
SuperGrover
Blond
Caresses
Susan
RYW
Caroow
Poubelle
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat denk jij als iemand het heeft over 'toenmalige partner'? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als iemand het heeft over 'toenmalige partner'?

Bericht  Melis_je do 13 sep 2012 - 7:22

Susan schreef:Ik heb wel eens meegemaakt met iemand met wie ik regelmatig zakelijk contact had, maar ook wel eens een praatje maakte, dat ik het vermoeden had dat ze een relatie had met een vrouw, maar het toch niet helemaal zeker wist. Ik durfde het niet rechtstreeks te vragen omdat ik bang was dat ze dat ongepast vond, maar ik vond het ook stom om het dan maar over haar man of vriend te hebben, dus had ik het ook altijd over 'je partner'.

Ik vind dat zo ongemakkelijk, dat ik dan vraag hoe hij/zij heet, anders wordt het zo'n roze olifant. Edit: En dan krijg je: "Rene(e)" te horen en heb je er nog niks aan Very Happy

Ik denk bij toenmalige partner niet aan een bepaald geslacht, maar net als Supergrover aan iemand met wie diegene tijdens de anekdote nog een relatie had.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als iemand het heeft over 'toenmalige partner'? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als iemand het heeft over 'toenmalige partner'?

Bericht  sanne-84 do 13 sep 2012 - 8:38

Ik denk er niks geks bij, meer dat hij iets 'chiquer' is
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum