De Yescafé Exitpoll
+24
Sarah1985
Spring
Quet
Melis_je
Filoria
Arwyn
Ibbeltje
Caramba
SuperGrover
Chocolate Cookie
Monte
roosje87
Blond
Toet
lyke
blondje1313
Bazinga
Kerel
loura
loesje
Pompoen
Jelin
Rush
Tania
28 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wat heb jij gestemd?
Re: De Yescafé Exitpoll
Nee ik ben nooit raadslid geweest. Ik ben nu wel gevraagd, maar ik voel me daar niet de juiste persoon voor. Ik help graag met alle randzaken, maar zelf zitting nemen wil ik niet.
Ik ben op mijn 18e lid geworden, omdat ik toen al heel veel bezig was met politiek. Ik zat op de middelbare school met veel mensen die dat ook waren. Mijn opvattingen kwamen het meest overheen met GL en dat is nog steeds zo.
Ik ben op mijn 18e lid geworden, omdat ik toen al heel veel bezig was met politiek. Ik zat op de middelbare school met veel mensen die dat ook waren. Mijn opvattingen kwamen het meest overheen met GL en dat is nog steeds zo.
Quet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 42
Registratiedatum : 18-11-10
de eerste tussenstand is ook bekent vvd 41 zetels en pvda 40
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, als ik daar niet van opaan zou kunnen, dan was ik mooi zelf gegaan!Filoria schreef:Elodie: high five Als je vriend maar niet stiekem ook VVD voor jou heeft gestemd...
Leuk dat jij folders uit hebt gedeeld. Ik heb GL helemaal niet voorbij zien komen ergens. Heb nu (overigens wel fijne;)) SP sponsjes liggen.
Gast- Gast
Sarah1985 schreef:de eerste tussenstand is ook bekent vvd 41 zetels en pvda 40
Dit is geen tussenstand, het is een voorlopige prognose.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Gympie schreef:Sarah1985 schreef:de eerste tussenstand is ook bekent vvd 41 zetels en pvda 40
Morgen zal de definitieve uitslag wel komen (was volgens mij vorig jaar wel zo). Want dat met de hand tellen is een hels karwei.
Gast- Gast
Gympie schreef:Sarah1985 schreef:de eerste tussenstand is ook bekent vvd 41 zetels en pvda 40
dat bedoelde ik ook haha
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah1985 schreef:Gympie schreef:Sarah1985 schreef:de eerste tussenstand is ook bekent vvd 41 zetels en pvda 40
dat bedoelde ik ook haha
Haha, oke, dacht ik wel hoor. Maar even for sure.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Megara schreef:Stofzuiger schreef:Ik dacht: exitpoll? Kunnen we nu forummers wegstemmen?
Ik dacht het ook.
Ik ook
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Gympie schreef:Sarah1985 schreef:Gympie schreef:Sarah1985 schreef:de eerste tussenstand is ook bekent vvd 41 zetels en pvda 40
dat bedoelde ik ook haha
Haha, oke, dacht ik wel hoor. Maar even for sure.
Ik hoop heel erg dat het niet klopt.....voor mij hoeft de VVD er niet bij maar ik vrees dat dat sowieso niet gaat.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik weet er wel een paar die ik zou nominerenAlex schreef:Megara schreef:Stofzuiger schreef:Ik dacht: exitpoll? Kunnen we nu forummers wegstemmen?
Ik dacht het ook.
Ik ook
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik weet er wel een paar die ik zou nominerenAlex schreef:Megara schreef:Stofzuiger schreef:Ik dacht: exitpoll? Kunnen we nu forummers wegstemmen?
Ik dacht het ook.
Ik ook
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik weet er wel een paar die ik zou nominerenAlex schreef:Megara schreef:Stofzuiger schreef:Ik dacht: exitpoll? Kunnen we nu forummers wegstemmen?
Ik dacht het ook.
Ik ook
oe Zelda
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben benieuwd of dat de uitslag hier op het forum ook een afspiegeling is van uitslag vanavond/morgen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Ik ben benieuwd of dat de uitslag hier op het forum ook een afspiegeling is van uitslag vanavond/morgen.
Ja ik ook.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Leuk lijkt me dat Quet, als je meer mensen in je schoolklas hebt die bezig zijn met politiek. Dat viel bij mij erg tegen. Ik zat op een categoriaal gymnasium in 't Gooi. Daar stemt iedereen - een paar uitzonderingen daar gelaten - VVD.
Belachelijk. Doe je je afwas niet eens met een mooi GroenLinks molentje?Elodie schreef:Haha, als ik daar niet van opaan zou kunnen, dan was ik mooi zelf gegaan!Filoria schreef:Elodie: high five Als je vriend maar niet stiekem ook VVD voor jou heeft gestemd...
Leuk dat jij folders uit hebt gedeeld. Ik heb GL helemaal niet voorbij zien komen ergens. Heb nu (overigens wel fijne;)) SP sponsjes liggen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Yescafe op mobiel??
» Wat doe je nu nog meer op de pc naast Yescafe?
» The Membership Life Cycle of Yescafe
» Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend!
» Yescafe's Boekenclub! Boek augustus is bekend!
» Wat doe je nu nog meer op de pc naast Yescafe?
» The Membership Life Cycle of Yescafe
» Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend!
» Yescafe's Boekenclub! Boek augustus is bekend!
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: