welk autostoeltje 0+
+5
Snoes
Paper Crown
Annemie
Puggle
Jade
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
welk autostoeltje 0+
Bij de kinderwagen die wij graag willen krijg je bij baby-dump een maxicosi CabrioFix gratis. Nu vraag ik me alleen af, is dit wel een goede maxicosi? Eigenlijk wil ik graag een maxicosi die op dit moment het veiligst is.
Nu is dus mijn vraag, welke maxicosi hebben jullie? Waarom hebben jullie deze gekozen? En ben je blij met jullie keuze?
Nu is dus mijn vraag, welke maxicosi hebben jullie? Waarom hebben jullie deze gekozen? En ben je blij met jullie keuze?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Re: welk autostoeltje 0+
Wij hebben de maxi cosi pebble, omdat ik hem mooi vond. En gewoon goed merk ook.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Volgens mij is wel een goede actie.. toen ik zwanger was, was die cabriofix ontzettend duur.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ook de Pebble. De Pebble is wel beter dan de Cabriofix. Voor het ruggetje is het beter maar ook handiger van het onderstel te halen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Ook de Pebble. De Pebble is wel beter dan de Cabriofix. Voor het ruggetje is het beter maar ook handiger van het onderstel te halen.
oke! Het ruggetje is natuurlijk erg belangrijk!
Op internet zie ik wel staan dat de veiligheid van de CabrioFix beter is dan van de Pebble. Ik kan alleen niet goed vinden waar die onderzoeken op gebasseerd zijn.
Jade- Ratel
De Maxi-Cosi Cabriofix is zeker een goed kwalitatieve autostoel, wordt ook gewoon goed beoordeeld en komt ook goed uit de tests. Je kan natuurlijk altijd duurder gaan, maar dat is bij alles zo natuurlijk.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
https://yescafe.actieforum.com/search?search_keywords=autostoel
Staan heeeeeeeeeel veel topics over!
Gewoon even als tip!
Staan heeeeeeeeeel veel topics over!
Gewoon even als tip!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jade schreef:Paper Crown schreef:Ook de Pebble. De Pebble is wel beter dan de Cabriofix. Voor het ruggetje is het beter maar ook handiger van het onderstel te halen.
Op internet zie ik wel staan dat de veiligheid van de CabrioFix beter is dan van de Pebble. Ik kan alleen niet goed vinden waar die onderzoeken op gebasseerd zijn.
Ja dat las ik ook maar kon ook niet vinden daar dat dan op gebasseerd is. De Pebble vond ik vooral heel handig dat je links en rechts individueel kan inklikken en dan er in 1x afhalen. De CF moet je beide kanten indrukken en dan zo in een keer het ding eraf tillen maar een maxicosi is al niet licht, maar met een baby erin helemaal niet natuurlijk.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Jade schreef:Paper Crown schreef:Ook de Pebble. De Pebble is wel beter dan de Cabriofix. Voor het ruggetje is het beter maar ook handiger van het onderstel te halen.
Ja dat las ik ook maar kon ook niet vinden daar dat dan op gebasseerd is. De Pebble vond ik vooral heel handig dat je links en rechts individueel kan inklikken en dan er in 1x afhalen. De CF moet je beide kanten indrukken en dan zo in een keer het ding eraf tillen maar een maxicosi is al niet licht, maar met een baby erin helemaal niet natuurlijk.
hmm jammer dat jij ook niets concreets hebt kunnen vinden. Jij bent volgens mij wel iemand die dat soort dingen goed uitzoekt!
Dat met 1x klikken en eraf halen is wel makkelijk!
We gaan ze maar eens in het echt bekijken. Als ze beide heel goed zijn, gaan we voor uiterlijk denk ik:oops:.
Powerbabe: dankjewel!
Jade- Ratel
Wij hebben ook de cabriofix gebruikt, erg fijn stoeltje die goed uit de test komt. Van dat losklikken met 2 handen word je handig in, mijn zoon woog 3 kilo bij de geboorte dus het was niet zwaar en je groeit mee met de zwaarte van je kind. Het word steeds makkelijker.
Ik vond de pebble mooier maar die was een heel eind duurder vandaar de cabriofix.
Ik vond de pebble mooier maar die was een heel eind duurder vandaar de cabriofix.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ja de pebble is idd makkelijk los te klikken van de wagen. Al heb ik hem er heel weinig op want te lang erin is slecht.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wij hebben ook de cabriofix gehad. Vond het een fijn stoeltje, is net zo veilig als elk ander stoeltje (anders mag het namelijk niet verkocht worden, ze moeten gewoon aan bepaalde eisen voldoen) en als ik het stoeltje van de adapters wilde halen dan klikte ik 1 knopje in en tilde `m aan die kant wat op en dan het andere knopje en dan was hij los. Maar wij lieten de MC meestal in de auto staan, A. was bijna 4.5 kilo bij de geboorte dus A.+MC was loeizwaar.
Gast- Gast
Hier gebruiken we ook de cabriofix, ik vind hem prima, bevalt goed.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Watermeloen schreef:Wij hebben ook de cabriofix gehad. Vond het een fijn stoeltje, is net zo veilig als elk ander stoeltje (anders mag het namelijk niet verkocht worden, ze moeten gewoon aan bepaalde eisen voldoen) en als ik het stoeltje van de adapters wilde halen dan klikte ik 1 knopje in en tilde `m aan die kant wat op en dan het andere knopje en dan was hij los.
+1.
Hier ook gewoon de MC per kant van de adapters af en nooit problemen mee gehad
Wat ik het voordeel van de Cabriofix ten opzichte van de Pebble vond was de verkleiner. Bij de Pebble is die heel erg voorgevormd met een gat er in bij het hoofd bij de Cabriofix is dat niet.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Soortgelijke onderwerpen
» welk autostoeltje?
» Welk autostoeltje en hoe bevestigen?
» Welk autostoeltje na maxicosi
» N.A.V welk autostoeltje vanaf 9 kilo
» Autostoeltje
» Welk autostoeltje en hoe bevestigen?
» Welk autostoeltje na maxicosi