Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

+8
Parisienne
Bruintje Beer
M@niek
meisje
Annie24
Flip Fluitketel
PapillonRose
LWB
12 plaatsers

Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  LWB za 19 nov 2011 - 8:14

Mijn man en ik zijn ons aan het oriënteren op het gebied van autostoeltjes. Welke hebben jullie en hoe hebben jullie hem in de auto bevestigd? Wij gaan denk ik voor de Maxi-Cosi cabriofix, maar zijn aan het kijken of we de Maxi-Cosi FamilyFix er ook bij nemen.
LWB
LWB
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  PapillonRose za 19 nov 2011 - 8:21

Ik had als eerste stoeltje de Maxi Cosi Cabriofix. Deze bevestigde ik gewoon in de auto met de autogordel. Nu ze een maatje groter heeft van stoel hebben we de Maxi Cosi Priori en ook deze gewoon met de gordel (maar deze is ook 1x vastzetten en als je wilt kun je 'm dan gewoon laten zitten). Heb nooit problemen ondervonden van bevestigen met de gordel, en vond een Familyfix daarom niet nodig.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  Flip Fluitketel za 19 nov 2011 - 8:27

Wij hebben een MAxi Cosi cabriofix aangeschaft (of beter gezegd gekregen). We hebben in de ene auto een Isofix/familyfix systeem en in de andere auto deden we hem altijd met de autogordels vast. Isofix/familyfix was/is makkelijk je zet de Maxi Cosi erin en hij klikt vast en bij Maxi Cosi eraf halen klik je iets naar voren en je haalt hem er zo af. Nadeel is wel van Isofix/familyfix dat je gebonden bent aan bepaalde opvolgautostoelen en deze opvolgstoelen je ook niet in andere auto's over kan zetten. Hiervoor gebruiken wij de andere autostoel als we hem nodig hebben voor een andere auto.Bij onze andere auto zoals eerder gezegd altijd vastgezet met autogordels maar was ook niet altijd even makkelijk in een 3deurs auto.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 8:31

wij hadden een mc zonder cabrio/familyfix. Als je niet anders gewend bent, functioneert dat ook prima hoor. Over het algemeen zet je deze heel makkelijk in de gordel. Wij hebben ook een tijdje een auto gehad zonder isofix, dus dan kun je ook niet uit al die systemen kiezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  Annie24 za 19 nov 2011 - 9:02

Wij hadden de mc cabriofix met familyfix. Sinds vandaag hebben we de Pearl met de familyfix.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  meisje za 19 nov 2011 - 10:14

Wij hadden ook de MC cabriofix met familyfix systeem
Voor de vervolgstoel hebben we toen geen rekening gehouden met de familyfix en hebben we een MC Tobi aangeschaft.
Onze jongste zit nu in de MC cabriofix en de oudste in de MC Tobi, dus het kwam hier zo ook goed uit.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  M@niek za 19 nov 2011 - 19:40

Annie24 schreef:Wij hadden de mc cabriofix met familyfix. Sinds vandaag hebben we de Pearl met de familyfix.

+1
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  Bruintje Beer za 19 nov 2011 - 19:59

Wij hebben een MC Cabriofix en hebben een Easybase waar we hem inklikken. Wij hebben geen isofix in de auto maar de easybase zet je met de gordels vast en die kan je ook gewoon laten zitten en daarop klik je de autostoel.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  Parisienne za 19 nov 2011 - 20:30

Wij hadden de Maxi Cosi Pebble (staat nu te koop in het vraag & aanbod topic :P). Aangezien we geen Isofix systeem in de auto hadden hebben we hem altijd gewoon met de gordels vast gezet. Dit ging op zich gewoon hartstikke goed, vond het daarom niet nodig iets van een Easybase o.i.d. aan te schaffen. Mijn vader en stiefmoeder hebben wel een Isofix-base in de auto gehad. Het is natuurlijk handig, maar ik zelf vind het eigenlijk niet per se nodig.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  Roos za 19 nov 2011 - 21:24

Wij hadden de MC Pebble met een easybase, ideaal!
Zeker i.c.m. een 3-deursauto.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  teletascha za 19 nov 2011 - 22:05

WIj hebben de Maxicosi Pebble met familifix. Ideaal!
Een paar weken geleden hebben we de opvoelgstoel Pearl in de aanbieding gekocht voor 139 euro.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  Annie24 za 19 nov 2011 - 22:15

teletascha schreef:WIj hebben de Maxicosi Pebble met familifix. Ideaal!
Een paar weken geleden hebben we de opvoelgstoel Pearl in de aanbieding gekocht voor 139 euro.

Dat wilde ik idd ook net zeggen: het is misschien ook slim je vast te orienteren op de vervolgstoel. De nieuwe kleuren van 2012 komen binnenkort uit en de 2011 versies (waarin alleen de kleur anders is dan de 2012 versie) zijn straks een stuk goedkoper. Als je toch al weet welk stoeltje je wil kan je die misschien vast kopen.

Wij hebben afgelopen zomer de Pearl voor 98 euro gekocht. Niet de kleur die we wilden, maar het is toch maar een autostoeltje, dus zo belangrijk vind ik de kleur niet angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  Mel za 19 nov 2011 - 23:29

teletascha schreef:WIj hebben de Maxicosi Pebble met familifix. Ideaal!
Een paar weken geleden hebben we de opvoelgstoel Pearl in de aanbieding gekocht voor 139 euro.

Hier ook! Ik geloof dat ik zelf maar 135 heb betaald voor de pearl, thuisbezorg en wel!
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  chipa za 19 nov 2011 - 23:40

Wij hebben nu nog de MC cabriofix die we gewoon vastzetten met de autogordel. Als vervolgstoel wil ik de MC Axxis. Die kun je naar je toe draaien zodat je gemakkelijk je kindje in de stoel kan zetten. Ga ook binnenkort maar even kijken voor een 2011 model want die stoelen zijn aardig prijzig.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  PapillonRose zo 20 nov 2011 - 0:17

Annie24 schreef:
teletascha schreef:WIj hebben de Maxicosi Pebble met familifix. Ideaal!
Een paar weken geleden hebben we de opvoelgstoel Pearl in de aanbieding gekocht voor 139 euro.

Dat wilde ik idd ook net zeggen: het is misschien ook slim je vast te orienteren op de vervolgstoel. De nieuwe kleuren van 2012 komen binnenkort uit en de 2011 versies (waarin alleen de kleur anders is dan de 2012 versie) zijn straks een stuk goedkoper. Als je toch al weet welk stoeltje je wil kan je die misschien vast kopen.

Wij hebben afgelopen zomer de Pearl voor 98 euro gekocht. Niet de kleur die we wilden, maar het is toch maar een autostoeltje, dus zo belangrijk vind ik de kleur niet angel
Hier hetzelfde. In de zomer vast een Maxi Cosi Priori in de aanbieding gekocht, met dank aan de tip van Annie 24 Very Happy

Ik was toen 95 euro inclusief bezorgkosten kwijt! En misschien ook niet in mijn favoriete kleur (ik ben een fan van roze :P ), maar nu heb ik een voordelige stoel en de kleur die ik gekozen heb blijkt perfect bij de auto te staan, best leuk nog! En het scheelt echt veel, terwijl alleen de kleur van de bekleding verschilt met de nieuwe collectie.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  teletascha zo 20 nov 2011 - 1:13

Mel schreef:
teletascha schreef:WIj hebben de Maxicosi Pebble met familifix. Ideaal!
Een paar weken geleden hebben we de opvoelgstoel Pearl in de aanbieding gekocht voor 139 euro.

Hier ook! Ik geloof dat ik zelf maar 135 heb betaald voor de pearl, thuisbezorg en wel!

Ah, zeker ook bij Baby en tiener?? Daar staan nu 4 kleuren uit 2010 sterk afgeprijsd (varieren van 129-149 euro). Wij hebben zelf de 'ruby red' gekozen van 139 euro.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  Flip Fluitketel zo 20 nov 2011 - 1:35

teletascha schreef:
Mel schreef:
teletascha schreef:WIj hebben de Maxicosi Pebble met familifix. Ideaal!
Een paar weken geleden hebben we de opvoelgstoel Pearl in de aanbieding gekocht voor 139 euro.

Hier ook! Ik geloof dat ik zelf maar 135 heb betaald voor de pearl, thuisbezorg en wel!

Ah, zeker ook bij Baby en tiener?? Daar staan nu 4 kleuren uit 2010 sterk afgeprijsd (varieren van 129-149 euro). Wij hebben zelf de 'ruby red' gekozen van 139 euro.

Volgens mij zijn ze daar altijd in de aanbieding. Want wij hebben de Pearl een aantal maanden geleden daar(bij Baby en Tiener) gekocht voor dezelfde prijs en ook van de collectie 2010.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk autostoeltje en hoe bevestigen? Empty Re: Welk autostoeltje en hoe bevestigen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum