Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bah, studie afmaken

3 plaatsers

Ga naar beneden

bah, studie afmaken Empty bah, studie afmaken

Bericht  roosje87 di 11 sep 2012 - 0:35

Ik heb mijn studie de afgelopen maanden erg verwaarloosd.

Nu moet ik nog 6 examens maken( herkansingen) voor 21 sept. dan krijg ik mijn diploma 1.okt. Dat ga ik dus nooit redden!

Ik hoop dat ik ook nog na 21 sept. examens kan maken en mijn diploma dus later krijg, wat waarschijnlijk wel inhoudt dat ik schoolgeld moet betalen. Maar goed, als ik nu stop met alles.. heb ik straks een studieschuld van 13.000 euro. Dat zie ik ook niet zo zitten.

Soms denk ik overal veel te makkelijk over. Met al gevolg dat ik nu met dit dilemma zit. Ik hoop dat ik snel hoor of ik na de 21e ook nog examens mag maken.

Sorry voor dit onlogische verhaal.. maar moest echt even mijn verhaal kwijt en nieuwe motivatie vinden.

Liefs Roosje
roosje87
roosje87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bah, studie afmaken Empty Re: bah, studie afmaken

Bericht  Rose di 11 sep 2012 - 0:41

Kan je niet een paar leraren mailen voor een vervangende opdracht?
Is het niet zo dat je dan in Januari of Februari kan slagen? dan betaal je 'maar' de helft van het lesgeld!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

bah, studie afmaken Empty Re: bah, studie afmaken

Bericht  TukTuk di 11 sep 2012 - 0:43

Zijn die 6 examens echt onmogelijk? Als je nu iedere dag alle tijd er in steekt, wie weet haal je het toch?
Ik spreek uit ervaring, soms lijkt het echt onmogelijk maar met keihard werken lukt het misschien toch!


Laatst aangepast door AngelNyn op di 11 sep 2012 - 0:46; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bah, studie afmaken Empty Re: bah, studie afmaken

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 0:45

jezelf een schop onder de kont geven en studeren met die handel. Er even flink aan trekken en dan heb je dat papiertje binnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bah, studie afmaken Empty Re: bah, studie afmaken

Bericht  roosje87 di 11 sep 2012 - 0:50

Rejoy. schreef:jezelf een schop onder de kont geven en studeren met die handel. Er even flink aan trekken en dan heb je dat papiertje binnen!



Als dat toch zo makkelijk zou gaan! Ik ben nu in ieder geval aan het leren voor 1 examen die ik hopelijk vrijdag mag maken!
roosje87
roosje87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bah, studie afmaken Empty Re: bah, studie afmaken

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 0:54

Zolang het nog mogelijk is zou ik doen wat je doen kunt en echt je uiterste best doen het nog te halen. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd en alles wat je haalt is alvast mooi meegenomen voor als je er toch langer over doet. Echt, ik ken het gevoel, maar het is nog maar zo kort! Zet even alles op alles en wie weet haal je het gewoon!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bah, studie afmaken Empty Re: bah, studie afmaken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum