Pretecho
+19
Mom-Of-3
Highway
Viva
Tania
Mysterious
Muis
Star007
Linda
slaatje
Jade
SarahKey
Susan
Snoes
Puggle
Paper Crown
blondje1313
-Ieniemienie-
Lejow
Caroow
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pretecho
Iets te privé om op het forum te 'gooien'Paper Crown schreef:Elodie: waarom had jij zoveel echo's?
Gast- Gast
gewoon doen, wij willen het ook! als jij JOUW kindje wil zien is dat aan jou toch? lekker laten lullen.
Wat is eigenlijk het verschil tussen een 3d en een 4d echo?
Wat is eigenlijk het verschil tussen een 3d en een 4d echo?
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Gewoon doen hoor. Ik heb bij allebei rond 17 weken en 26 weken een echo laten maken en ik vond dat gewoon leuk. Nodig was het niet maar ik ben er wel heel blij mee.
Bij de eerste heb ik heel veel echo's gehad (volgens mij wel meer dan 20) maar de pretecho's waren toch het leukste.
Bij de eerste heb ik heel veel echo's gehad (volgens mij wel meer dan 20) maar de pretecho's waren toch het leukste.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben met 15wk precies een geslachtsbepaling laten doen, en die was hetzelfde als wat ze met de 20 wkn echo zagen (geslacht dan) en met 30 weken!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Wij hebben ht met 16+4 laten doen, we hebben de 20 weken echo namelijk pas bij 22 weken (slecht geplande vakantie van ons en drukte daar) en ik wilde niet zolang meer wachten. We zijn naar een man geweest die het nog nooit fout heeft gehad (volgens de verhalen) maar ik ben wel benieuwd of het geslacht klopt met de 20 weken echo, een meisje schijnt toch moeilijk te zien te zijn, ook al was hij helemaal zeker van zijn zaak.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Je bent helemaal niet gek. Dat moet je toch zelf weten of jij dat doet.
wij laten met 17 weken een geslachtsbepaling doen.
wij laten met 17 weken een geslachtsbepaling doen.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Wij hebben ook met 16.6 weken een pretecho laten maken omdat we het geslacht al wilde weten en om een extra bevestiging te hebben dat alles goed was met ons kindje (de eerste helft van mijn zwangerschap verliep niet zo goed). Wij hebben toen een echopakket gepakt waar 2 echo inzaten zodoende hebben wij met 16.6 en met 27 weken een pretecho gehad
vickie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 67
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker doen wat je zelf wilt! Wij hebben ook een pretecho gehad met 17 weken omdat we wilden weten wat het was. Maar ook omdat we echt even de voorpret wilden, samen.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik heb het juist bewust niet voor de 20-wekenecho gedaan. Stel dat er van alles mis was dan heb ik liever eerst een echte medische echo gehad. Hier raden ze het trouwens ook af om eerder te komen, ze adviseren tussen de 25-30 weken te komen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben het met 17 weken laten doen. Mijn moeder wilde heel graag een keer mee naar een echo. Dus we hebben toe gekozen om met mijn verjaardag een geslachtsbepaling te laten doen en mijn ouders en schoonouders mee te nemen. Wij hebben toen alle foto's en de echo zelf op dvd meegekregen. Was voor ons heel waardevol. Hele mooie echofoto's hebben we gekregen en veel. Met de 20-weken echo kregen we er maar 3 geloof ik.
Ook kon ze meteen zien dat zijn ruggetje mooi gesloten was en dat hij geen klompvoetjes had.
Ook kon ze meteen zien dat zijn ruggetje mooi gesloten was en dat hij geen klompvoetjes had.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Pretecho
» pretecho
» Pretecho in buurt van eindhoven
» Pretecho en geslacht niet weten
» Bij welke week is een pretecho maken het leukst?
» pretecho
» Pretecho in buurt van eindhoven
» Pretecho en geslacht niet weten
» Bij welke week is een pretecho maken het leukst?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: