Op visite....eten en drinken mee?
+20
Thunder
vickie
Twellie
kwak
PapillonRose
Linda
PiP
Liadan
Tazz
Fearie
SarahKey
Clapperdie
Bruintje Beer
-Ieniemienie-
Parisienne
Tania
Star007
Susan
Limburg85
Flower_L
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Op visite....eten en drinken mee?
Wanneer jullie op visite gaan, nemen jullie dan zelf eten drinken mee voor jullie kindje(s)?
Ik kijk altijd wat ze hebben, maar neem zelf wel volle drinkbeker, en goodies reepje oid mee.
hebben ze ranja, prima...alleen fris...dan heb ik beker mee.
Laatst waren we bij stel en die hebben geen kinderen (of verstand van), maar hij had speciaal ranja en plopkoekjes gehaald dan krijgt hij natuurlijk daar wat van. Vind al superleuk dat ze daar aan denken.
En vind je het ook een soort ondankbaarheid om zelf iets mee te nemen?
Ik kijk altijd wat ze hebben, maar neem zelf wel volle drinkbeker, en goodies reepje oid mee.
hebben ze ranja, prima...alleen fris...dan heb ik beker mee.
Laatst waren we bij stel en die hebben geen kinderen (of verstand van), maar hij had speciaal ranja en plopkoekjes gehaald dan krijgt hij natuurlijk daar wat van. Vind al superleuk dat ze daar aan denken.
En vind je het ook een soort ondankbaarheid om zelf iets mee te nemen?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Op visite....eten en drinken mee?
Hangt er vanaf waar we heen gaan, gaan we naar opa en oma dan neem ik niks mee want die hebben alles in huis maar gaan we ergens heen die geen kinderen hebben dan neem ik voor de zekerheid altijd wat mee.
Ik vind het niet ondankbaar, iemand die geen kinderen heeft daar kan ik niet van verwachten dat er kind vriendelijke producten zijn. Als het er wel is vibd ik dat super en anders totaal geen probleem.
Ik vind het niet ondankbaar, iemand die geen kinderen heeft daar kan ik niet van verwachten dat er kind vriendelijke producten zijn. Als het er wel is vibd ik dat super en anders totaal geen probleem.
Laatst aangepast door Limburg85 op zo 9 sep 2012 - 23:50; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik neem bijna altijd alles zelf mee. Naar mijn ouders en schoonouders bijvoorbeeld geen brood, want dat hebben zij ook. Naar vriendinnen wel, want er zijn er een aantal die zelf geen brood eten. Qua drinken neem ik eigenlijk altijd een volle beker diksap mee. Als ik dat nie bij heb kan ze ook thee drinken, want de meeste mensen hebben toch wel thee in huis.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Eigenlijk overal waar we naartoe gaan hebben ze wel iets wat J. lust. Als ik echt denk dat ze niks hebben gooi ik een pakje drinken in de tas. Eten neem ik niet mee, hij lust bijna alles dus er is altijd wel iets wat hij lekker vindt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Naar opa's en oma's neem ik niks mee, maar naar verjaardagen e.d. neem ik meestal wel wat mee. N. lust graag gewoon water, dus hebben ze iets wat ze niet lust of niet mag dan krijg ze dat. Ik neem meestal wel een zakje Goodies chips mee, omdat N. ook graag chips eet maar ik haar die andere chips niet wil geven. Zo heeft ze haar eigen 'sjippies' en daar is ze altijd helemaal blij mee!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb in de luiertas altijd wat te drinken en eten zitten voor beide kindjes.
Als ze dar iets hebben is dat prima. En anders heb ik zelf iets bij me.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
+1-Ieniemienie- schreef:Ik heb in de luiertas altijd wat te drinken en eten zitten voor beide kindjes.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Nu neem ik zelf alles mee. Idd schoonouders en ouders hebben zelf ook fruit/groente/brood dus dat neem ik dan niet meer. Verder zorg ik er wel voor als er kindjes hier komen dat ik vraag wat ze eten./drinken zodat ik dat in huis haal.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik neem alleen flesvoeding mee. Als ik op visite ga (tel ik even opa en de oma's niet mee) is dat tussen twee maaltijden in dus eten doen we thuis. Neem wel zijn waterfles mee maar water heeft iedereen.
Ligt eraan naar wie we gaan, en desnoods overleggen we van te voren of er nog iets gehaald moet worden.
Naar mijn ouders bijv neem ik niks mee, die hebben alles in huis, naar man zijn familie wel, tenzij ze er rekening mee houden, dan bellen ze altijf van te voren wat onze wensen zijn etc.
Naar mijn ouders bijv neem ik niks mee, die hebben alles in huis, naar man zijn familie wel, tenzij ze er rekening mee houden, dan bellen ze altijf van te voren wat onze wensen zijn etc.
Gast- Gast
Ik neem eigenlijk altijd wat mee, vind het gewoon zelf makkelijker. Is wel afhankelijk van waar we heen gaan, vrienden van ons hebben allemaal kids (dus ook koekjes en drinken). Maar mijn schoonfamilie of eigen familie hebben dat niet en dan neem ik dus mee
Ik vind het ook niet ondankbaar hoor.
Ik vind het ook niet ondankbaar hoor.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Als wij naar vrienden gaan die geen kinderen hebben dan nemen we zelf wel mee. Maar naar feestjes en familie nemen we niks mee.
Ik vind het zelf wel 'raar' als mensen naar ons toe komen en dan zelf drinken, eten, of bekers voor hun kinderen meenemen, niet allergie gerelateerd. Terwijl ze weten dat wij ook kinderen hebben, van dezelfde leeftijd.
Ik vind het zelf wel 'raar' als mensen naar ons toe komen en dan zelf drinken, eten, of bekers voor hun kinderen meenemen, niet allergie gerelateerd. Terwijl ze weten dat wij ook kinderen hebben, van dezelfde leeftijd.
Laatst aangepast door Tazz op ma 10 sep 2012 - 4:46; in totaal 1 keer bewerkt
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik neem eigenlijk nooit wat mee. Mijn zoontje drinkt net zo makkelijk thee of water en dat heeft (bijna) iedereen wel. En meestal krijgt hij gewoon een koekje dat ikzelf ook aangeboden krijg.
Gast- Gast
Voor Kian neem ik altijd zelf wat mee, voor Yara niet.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Het hangt er vanaf bij wie we op bezoek gaan.
De meeste mensen hebben wel wat voor H en A in huis en als ik twijfel neem ik voor A wel wat mee.
H. mag van mij ook wel een keer dubbelfris ofzo.
De meeste mensen hebben wel wat voor H en A in huis en als ik twijfel neem ik voor A wel wat mee.
H. mag van mij ook wel een keer dubbelfris ofzo.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb eigenlijk altijd wel een trommeltje met een paar koekjes erin mee.
F is nogal een zeur en lust maar een paar soorten koekjes/snoepjes.
Eerder gaf ik het wel aan, maar nu laat ik haar het gewoon aannemen en zie wel hoe ze reageert.
Als het iets is dat ze niet lust, komt ze alsnog naar mij voor een koekje.
En het is echt niet dat ik de lekkerste koekjes heb, ze heeft het liefst een biscuit, soepstengel, langer vinger en vooruit een Bumba cake.
Heb nu ook uitdeelzakjes van de C1000 met mini-soepstengels, ideaal!
Toen ze nog helemaal geen snoeperijen kreeg, nam ik ook altijd verantwoorde koekjes mee.
Pakje drinken heb ik ook altijd bij me, maar die is meer voor nood/reserve.
De meeste mensen hebben wel ranja/diksap en anders verdun in de sap met water.
F is nogal een zeur en lust maar een paar soorten koekjes/snoepjes.
Eerder gaf ik het wel aan, maar nu laat ik haar het gewoon aannemen en zie wel hoe ze reageert.
Als het iets is dat ze niet lust, komt ze alsnog naar mij voor een koekje.
En het is echt niet dat ik de lekkerste koekjes heb, ze heeft het liefst een biscuit, soepstengel, langer vinger en vooruit een Bumba cake.
Heb nu ook uitdeelzakjes van de C1000 met mini-soepstengels, ideaal!
Toen ze nog helemaal geen snoeperijen kreeg, nam ik ook altijd verantwoorde koekjes mee.
Pakje drinken heb ik ook altijd bij me, maar die is meer voor nood/reserve.
De meeste mensen hebben wel ranja/diksap en anders verdun in de sap met water.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik neem altijd eigen drinken en koekjes mee. Dat zit standaard in m'n tas, ook voor onderweg.
Ik heb er overigens nooit over nagedacht dat dat misschien raar is.
Ik heb er overigens nooit over nagedacht dat dat misschien raar is.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Vind het trouwens ook soms wel makkelijk om bij me te hebben als we ergens net iets langer blijven en ze honger krijgt.
Eerder nam ik ook wel eens als zoethoudertje een soepstengel mee, maar dat is niet meer nodig
Eerder nam ik ook wel eens als zoethoudertje een soepstengel mee, maar dat is niet meer nodig
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb bijna altijd zelf wat mee. Drinken en wat lekkers, meestal een koekje of reepje van Goodies. Ligt er ook aan waar we naartoe gaan, mijn moeder heeft bijvoorbeeld zelf alles in huis. Maar als ik niet zeker weet of er wel of niet iets is wat ze mag hebben, neem ik zelf iets mee. Ik heb er eigenlijk nog nooit aan gedacht of dat eventueel raar staat of niet. En als iemand wel iets in huis heeft, dan laten we onze spulletjes gewoon in de tas.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
eerder nam ik wel altijd een rietjesbeker voor D. meer maar ik probeer die nu steeds vaker thuis te laten, ze kan namelijk ook prima uit een gewone beker drinken.
koekjes/eten neem ik niet mee, D. eet alles en is niet meer tevreden met andere koekjes dan dat wij eten.
koekjes/eten neem ik niet mee, D. eet alles en is niet meer tevreden met andere koekjes dan dat wij eten.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik neem meestal niks mee, soms een snack voor in de auto als we ergens heen gaan.
Het zal me trouwens een worst wezen of iemand iets meeneemt voor de kinderen of niet als ze hier op bezoek komen, ik heb er echt nog nooit over nagedacht.
Het zal me trouwens een worst wezen of iemand iets meeneemt voor de kinderen of niet als ze hier op bezoek komen, ik heb er echt nog nooit over nagedacht.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik heb voor mijn zoontje eigenlijk altijd wel koekjes/snoepjes in de tas en zijn drinkbeker vul ik als we weggaan en als die op is hebben mensen altijd wel iets wat hij kan drinken en anders gewoon water
vickie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 67
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer zelf eten en drinken?
» Eten en drinken op je verjaardagsfeest
» Dochtertje ziek, wil niet eten en drinken?
» Eten/drinken 9 maanden
» Niet willen eten en drinken.
» Eten en drinken op je verjaardagsfeest
» Dochtertje ziek, wil niet eten en drinken?
» Eten/drinken 9 maanden
» Niet willen eten en drinken.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: