Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?  - Pagina 2 Empty Re: meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 10:33

Succes!

Ik vind het overigens geen onzin hoor dat wachten met nieuwe meubels kopen tot je kinderen wat ouder zijn. Wij hebben nu een hoekbank. Het liefste willen we een andere, maar we doen het nu echt niet want mijn zoontje smeert erop los. Ik weet zeker dat een nieuwe bank er al niet meer had uit gezien. Salontafel idem dito.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?  - Pagina 2 Empty Re: meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?

Bericht  Pien zo 30 jan 2011 - 10:48

Liva, ik snap dat mensen zoals jij denken hoor, alleen ik vind het allemaal gebruiksvoorwerpen en zo zullen er altijd redenen zijn waardoor de meubels beschadigt kunnen worden o.i.d.

is het niet een kindje dan is het wel een kat...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 11:01

Wat fijn dat je snapt dat mensen zoals ik denken :p

Ja je moet het natuurlijk zelf weten, ik zeg alleen maar dat het geen onzin is. En een kindje geeft wel iéts meer rotzooi dan een kat kan ik je vertellen smile

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 30 jan 2011 - 11:08

rotzooi wel ja, maar een kat maakt met zn nagels op harde meubels sneller beschadigingen...
als een kindje de boel ondersmeert op nieuwe meubels, pak je een doekje en heb je het schoon.

al zullen er vast en zeker ook krassen en deukjes komen die we niet zo makkelijk weg poetsen!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Sarah1985 zo 30 jan 2011 - 11:13

het was 400 extra. De rest hebben we van het geld van de spullen die we verkocht hebben
meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?  - Pagina 2 DSCN0900
de tafel hebben we zelf gemaakt
meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?  - Pagina 2 1111882841_5_7R6R
deze kast hebben we via marktplaats en wit gespoten
meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?  - Pagina 2 1111882693_5_ElQN
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien zo 30 jan 2011 - 11:17

en wat heb je voor tvkast en salontafel dan nu? die had je toch ook van de sanne serie

wij moeten sowieso een tv kast hebben, willen zo'n brede lage kast hebben. een hoge smalle kast soort boekenkast idee maar wel gedeeltelijk dicht, een ladekast, salon en eetkamertafel. hebben al hele mooie gezien bij flevolicht en wonen, een meubelzaak hier in de stad. alleen dan komen we dus echt op 3000 euro uit!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Sarah1985 zo 30 jan 2011 - 11:19

salontafel hebben we z'n grote poef met een dienblad erop. tv kast hadden we niet van die serie. We hebben nu een simpel ikea kast op wielen die binnenkort nog vervangen word voor een lange kast van 2.40
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Pien zo 30 jan 2011 - 11:29

oke, ben benieuwd naar jullie tv kast dan!

heb nu deze meubelserie gezien, dit is het idee dat we willen maar dan van massief hout!:
meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?  - Pagina 2 Linea-Salontafel

meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?  - Pagina 2 Linea-hoge-kast

meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?  - Pagina 2 Linea-TV-kast-Linea-61

meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?  - Pagina 2 Linea-eettafel-milan-pine-160-cm

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Sarah1985 zo 30 jan 2011 - 11:31

oeh dat is wel een mooie serie, mooi licht ook.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Pien zo 30 jan 2011 - 11:32

ja mooi he? mijn man wil geen witte meubels dus dan maar heel licht hout! op die manier hebben we een goed compromis gesloten! hopelijk lukt het de meubels een beetje goed te verkopen want dan gaan we deze misschien wel laten namaken in echt hout!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Sarah1985 zo 30 jan 2011 - 11:37

Ik was verbaast hoe goed wij onze meubels verkocht hadden, die serie is nu ook duurder dan toe ik hem gekocht had.

Onze eettafel is ook zelf gemaakt. Dus als je iemand kent die meubels kan maken, scheeld een hoop geld
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:12

Heb je er eigenlijk wel over nagedacht dat er meestal 6 weken levertijd op meubels zit? Mensen die nu bieden op je huidige meubels willen denk ik geen 6 weken wachten tot ze het kunnen overnemen. En jullie willen ook niet 6 weken zonder meubels zitten toch?

Het is trouwens wel een mooie serie meubels moet ik toegeven smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 6:35

Pien schreef:rotzooi wel ja, maar een kat maakt met zn nagels op harde meubels sneller beschadigingen...
als een kindje de boel ondersmeert op nieuwe meubels, pak je een doekje en heb je het schoon.

al zullen er vast en zeker ook krassen en deukjes komen die we niet zo makkelijk weg poetsen!

Haha, was het maar zo makkelijk smile

Wel een mooie serie trouwens die je wilt kopen! Die van Paris ook, gaaf!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: