meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: meubels zat, wat zouden we er voor kunnen vragen via MP ?
Succes!
Ik vind het overigens geen onzin hoor dat wachten met nieuwe meubels kopen tot je kinderen wat ouder zijn. Wij hebben nu een hoekbank. Het liefste willen we een andere, maar we doen het nu echt niet want mijn zoontje smeert erop los. Ik weet zeker dat een nieuwe bank er al niet meer had uit gezien. Salontafel idem dito.
Ik vind het overigens geen onzin hoor dat wachten met nieuwe meubels kopen tot je kinderen wat ouder zijn. Wij hebben nu een hoekbank. Het liefste willen we een andere, maar we doen het nu echt niet want mijn zoontje smeert erop los. Ik weet zeker dat een nieuwe bank er al niet meer had uit gezien. Salontafel idem dito.
Gast- Gast
Liva, ik snap dat mensen zoals jij denken hoor, alleen ik vind het allemaal gebruiksvoorwerpen en zo zullen er altijd redenen zijn waardoor de meubels beschadigt kunnen worden o.i.d.
is het niet een kindje dan is het wel een kat...
is het niet een kindje dan is het wel een kat...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wat fijn dat je snapt dat mensen zoals ik denken :p
Ja je moet het natuurlijk zelf weten, ik zeg alleen maar dat het geen onzin is. En een kindje geeft wel iéts meer rotzooi dan een kat kan ik je vertellen
Ja je moet het natuurlijk zelf weten, ik zeg alleen maar dat het geen onzin is. En een kindje geeft wel iéts meer rotzooi dan een kat kan ik je vertellen
Gast- Gast
rotzooi wel ja, maar een kat maakt met zn nagels op harde meubels sneller beschadigingen...
als een kindje de boel ondersmeert op nieuwe meubels, pak je een doekje en heb je het schoon.
al zullen er vast en zeker ook krassen en deukjes komen die we niet zo makkelijk weg poetsen!
als een kindje de boel ondersmeert op nieuwe meubels, pak je een doekje en heb je het schoon.
al zullen er vast en zeker ook krassen en deukjes komen die we niet zo makkelijk weg poetsen!
Pien- Ratel
het was 400 extra. De rest hebben we van het geld van de spullen die we verkocht hebben
de tafel hebben we zelf gemaakt
deze kast hebben we via marktplaats en wit gespoten
de tafel hebben we zelf gemaakt
deze kast hebben we via marktplaats en wit gespoten
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
en wat heb je voor tvkast en salontafel dan nu? die had je toch ook van de sanne serie
wij moeten sowieso een tv kast hebben, willen zo'n brede lage kast hebben. een hoge smalle kast soort boekenkast idee maar wel gedeeltelijk dicht, een ladekast, salon en eetkamertafel. hebben al hele mooie gezien bij flevolicht en wonen, een meubelzaak hier in de stad. alleen dan komen we dus echt op 3000 euro uit!
wij moeten sowieso een tv kast hebben, willen zo'n brede lage kast hebben. een hoge smalle kast soort boekenkast idee maar wel gedeeltelijk dicht, een ladekast, salon en eetkamertafel. hebben al hele mooie gezien bij flevolicht en wonen, een meubelzaak hier in de stad. alleen dan komen we dus echt op 3000 euro uit!
Pien- Ratel
salontafel hebben we z'n grote poef met een dienblad erop. tv kast hadden we niet van die serie. We hebben nu een simpel ikea kast op wielen die binnenkort nog vervangen word voor een lange kast van 2.40
Sarah1985- Ratel
oke, ben benieuwd naar jullie tv kast dan!
heb nu deze meubelserie gezien, dit is het idee dat we willen maar dan van massief hout!:
heb nu deze meubelserie gezien, dit is het idee dat we willen maar dan van massief hout!:
Pien- Ratel
oeh dat is wel een mooie serie, mooi licht ook.
Sarah1985- Ratel
ja mooi he? mijn man wil geen witte meubels dus dan maar heel licht hout! op die manier hebben we een goed compromis gesloten! hopelijk lukt het de meubels een beetje goed te verkopen want dan gaan we deze misschien wel laten namaken in echt hout!
Pien- Ratel
Ik was verbaast hoe goed wij onze meubels verkocht hadden, die serie is nu ook duurder dan toe ik hem gekocht had.
Onze eettafel is ook zelf gemaakt. Dus als je iemand kent die meubels kan maken, scheeld een hoop geld
Onze eettafel is ook zelf gemaakt. Dus als je iemand kent die meubels kan maken, scheeld een hoop geld
Sarah1985- Ratel
Heb je er eigenlijk wel over nagedacht dat er meestal 6 weken levertijd op meubels zit? Mensen die nu bieden op je huidige meubels willen denk ik geen 6 weken wachten tot ze het kunnen overnemen. En jullie willen ook niet 6 weken zonder meubels zitten toch?
Het is trouwens wel een mooie serie meubels moet ik toegeven
Het is trouwens wel een mooie serie meubels moet ik toegeven
Gast- Gast
Pien schreef:rotzooi wel ja, maar een kat maakt met zn nagels op harde meubels sneller beschadigingen...
Haha, was het maar zo makkelijk
Wel een mooie serie trouwens die je wilt kopen! Die van Paris ook, gaaf!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)
» Wat hebben jullie voor de meubels betaald?
» Had ik hierom kunnen vragen?
» Zou je hierom kunnen vragen bij de kraamzorg?
» Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?
» Wat hebben jullie voor de meubels betaald?
» Had ik hierom kunnen vragen?
» Zou je hierom kunnen vragen bij de kraamzorg?
» Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: