Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is de forummer boven je?

+13
Lotus
sterremaan
Merai
Bliss
Lejow
Blond
Sterre
LoveMusic
RioolSpook
Roze Roos
Sugarfall
Guus
TGR
17 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  sterremaan zo 30 jan 2011 - 22:50

Guattari schreef:
Sterre schreef:Dank je wel Guattari! Ik werd er serieus even stil van smile

Dat werd tijd.;-)
Guattari is een leuke jonge vrouw. Waarvan ik de naam altijd verkeerd schrijf. Soms enorm kan twijfelen aan zichzelf. Terwijl ze diep van binnen wel weet hoe het zit. En dat ze het dan ook bij het rechte eind heeft. Ze heeft lang op het oude forum, een qoute van mij onder zich gehad en ik gebruik hem gewoon weer. Guattari power!!!
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 23:03

Dolores schreef:


Bitterkoek_ gaat waarschijnlijk nu door een van de moeilijkste periodes van haar leven. Ze heeft een prachtige quote uit een liedje van John Denver onder haar teksten, waardoor ik dat liedje steeds in mijn hoofd heb als ik een reactie van haar lees. En ik wou dat die quote vooral iets fijns betekende, maar ik link dat liedje nu aan verdriet en verlies.
Bitterkoek_ probeert ook dapper haar leven toch op te pakken, na het overlijden van haar moeder, maar dat is ontzettend zwaar en ze stelt in mijn ogen daarin enorm hoge eisen aan zichzelf. En sinds gister is ze ook weer single.... Het zit haar niet mee.... *knuffel*

Sjonge, ik wist niet dat ik zoveel indruk had gemaakt op dit forum maar wel bedankt. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 23:05

Bitterkoek_ schreef:
Dolores schreef:


Bitterkoek_ gaat waarschijnlijk nu door een van de moeilijkste periodes van haar leven. Ze heeft een prachtige quote uit een liedje van John Denver onder haar teksten, waardoor ik dat liedje steeds in mijn hoofd heb als ik een reactie van haar lees. En ik wou dat die quote vooral iets fijns betekende, maar ik link dat liedje nu aan verdriet en verlies.
Bitterkoek_ probeert ook dapper haar leven toch op te pakken, na het overlijden van haar moeder, maar dat is ontzettend zwaar en ze stelt in mijn ogen daarin enorm hoge eisen aan zichzelf. En sinds gister is ze ook weer single.... Het zit haar niet mee.... *knuffel*

Sjonge, ik wist niet dat ik zoveel indruk had gemaakt op dit forum maar wel bedankt. Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 561177
Maar ze gaat dit jaar wel keihard afstuderen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 23:12

.... Ow heb ik dat ook verteld op het forum? Men... Mijn geheugen is echt een zeef de laatste tijd... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 23:27

Bitterkoek is een hele sterke en dappere meid, en ik leef heel erg met haar mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 23:30

Isabella is een ontzettende lieve meid. Ze is intelligent en heeft veel voor haar vriendinnen over. Volgens mij is ze ook heel attent met kaartjes en berichtjes en zo. Ze heeft het op het moment wat moeilijk, ze was wat onzeker over haar werkkwaliteiten, wat echt nergens voor nodig is! Ik hoop dat ze inmiddels al een nieuwe baan heeft? Ze heeft in hetzelfde dorp als ik gewoon dvroeger, in dezelfde periode, maar we zijn elkaar nooit tegen het lijf gelopen haha. En haar vriend heeft dezelfde achternaam als ik Wink (en haar schoonvader heet precies hetzelfde als mijn vader :P).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 23:34

Darcy schreef:Isabella is een ontzettende lieve meid. Ze is intelligent en heeft veel voor haar vriendinnen over. Volgens mij is ze ook heel attent met kaartjes en berichtjes en zo. Ze heeft het op het moment wat moeilijk, ze was wat onzeker over haar werkkwaliteiten, wat echt nergens voor nodig is! Ik hoop dat ze inmiddels al een nieuwe baan heeft? Ze heeft in hetzelfde dorp als ik gewoon dvroeger, in dezelfde periode, maar we zijn elkaar nooit tegen het lijf gelopen haha. En haar vriend heeft dezelfde achternaam als ik Wink (en haar schoonvader heet precies hetzelfde als mijn vader :P).

Hahaha! Ik heb nog geen baan, helaas. Er lopen sollicitaties en vrijdag hoor ik meer over 1 sollicitatie die ik echt graag wil, dus duimen!

Darcy is lief! Heeft het even moeilijk gehad qua werk, maar dat gaat helemaal goed komen & dan is ze freelancer, en gaat ze het helemaal maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  LoveMusic zo 30 jan 2011 - 23:37

Guattari schreef:

Dank je wel LoveMusic en Sterre voor jullie lieve woorden.
LoveMusic, ik vind jou overkomen als een stabiele persoonlijkheid en je raakte me toen je destijds vertelde over je liefdesverdriet op het forum. Hierin las ik veel gevoel en pijn, maar bleef je dichtbij jezelf. Die combinatie greep me aan. Van je foto's kan ik me nog herinneren dat je een ontzettend mooie vrouw bent. Verder weet ik eigenlijk niet heel veel over je, behalve dat ik je adviezen met plezier lees, omdat ik het er vaak mee eens ben. Haha, dat borrelen en stappen moeten we anders gewoon eens proberen!;-)


Wat lief omschreven :-) Ik moest daar laatst nog aan denken, dat ik toen zoveel heb gepost over mijn liefdesverdriet. Ik zou die topics zo graag nog een keer willen teruglezen, maar dat gaat niet meer. Ik kon me toen echt niet voorstellen dat ik ooit nog verliefd zou zijn op iemand anders, en nu kan ik me echt niet meer voorstellen dat mijn ex me zolang heeft bezig gehouden, het kan zo grappig lopen Laughing Ik heb toen trouwens ook heel veel gehad aan jou advies, dat kan ik me nog herinneren.
Haha al spreken we elkaar niet veel op het forum, dat borrelen lijkt me hartstikke gezellig! Wink
LoveMusic
LoveMusic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Lotus ma 31 jan 2011 - 1:21

Ik zie de naam LoveMusic nu pas voor het eerst. Embarassed Ik kan dus niets over je vertellen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Blond ma 31 jan 2011 - 1:30

Lotus:
Lotus is 24 jaar en op dit moment heel hard aan zichzelf aan het werken. Ze doet vrijwilligerswerk en heeft regelmatig gesprekken met mensen die haar helpen haar leven weer op de baan te krijgen. Ze vind zichzelf te zwaar, maar dat is echt nergens voor nodig.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 2:04

_Chance schreef:Lotus:
Lotus is 24 jaar en op dit moment heel hard aan zichzelf aan het werken. Ze doet vrijwilligerswerk en heeft regelmatig gesprekken met mensen die haar helpen haar leven weer op de baan te krijgen. Ze vind zichzelf te zwaar, maar dat is echt nergens voor nodig.

_Chance is in mijn ogen een heel lief en begripvol persoon. Jouw reacties vallen me vaak wel op en ik kan me bijna altijd wel in jouw mening vinden. Ik denk dat je veel voor andere zorgt maar jezelf ook goed aandacht geeft. Ik denk dat je een jaar of 25 bent en goed/hoog bent opgeleid. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Blond ma 31 jan 2011 - 2:35

Punk'd schreef:
_Chance schreef:Lotus:
Lotus is 24 jaar en op dit moment heel hard aan zichzelf aan het werken. Ze doet vrijwilligerswerk en heeft regelmatig gesprekken met mensen die haar helpen haar leven weer op de baan te krijgen. Ze vind zichzelf te zwaar, maar dat is echt nergens voor nodig.

_Chance is in mijn ogen een heel lief en begripvol persoon. Jouw reacties vallen me vaak wel op en ik kan me bijna altijd wel in jouw mening vinden. Ik denk dat je veel voor andere zorgt maar jezelf ook goed aandacht geeft. Ik denk dat je een jaar of 25 bent en goed/hoog bent opgeleid. Very Happy

Wat lief! Ik ben trouwens "pas" 22, maar ik volg wel een opleiding op de universiteit smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Sweety ma 31 jan 2011 - 2:54

Punk'd:
Ik heb je niet zo vaak zien posten in de topics die ik ook lees. Maar wat ik soms heb gezien kom je over op mij als iemand die een eigen mening heeft, wel durft te vertellen maar niet zal opdringen. Je staat open voor andere meningen en vind het leuk om over van alles en nog wat te praten. ( misschien dat ik helemaal verkeerd zit Embarassed )
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 2:55

_Chance schreef:
Punk'd schreef:
_Chance schreef:Lotus:
Lotus is 24 jaar en op dit moment heel hard aan zichzelf aan het werken. Ze doet vrijwilligerswerk en heeft regelmatig gesprekken met mensen die haar helpen haar leven weer op de baan te krijgen. Ze vind zichzelf te zwaar, maar dat is echt nergens voor nodig.

_Chance is in mijn ogen een heel lief en begripvol persoon. Jouw reacties vallen me vaak wel op en ik kan me bijna altijd wel in jouw mening vinden. Ik denk dat je veel voor andere zorgt maar jezelf ook goed aandacht geeft. Ik denk dat je een jaar of 25 bent en goed/hoog bent opgeleid. Very Happy

Wat lief! Ik ben trouwens "pas" 22, maar ik volg wel een opleiding op de universiteit smile

haha oh! Ik vind je volwassen overkomen .. Ik zat te twijfelen tussen 24/25/26.. maar 22 zat er echt niet bij :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 2:57

Sweety schreef:Punk'd:
Ik heb je niet zo vaak zien posten in de topics die ik ook lees. Maar wat ik soms heb gezien kom je over op mij als iemand die een eigen mening heeft, wel durft te vertellen maar niet zal opdringen. Je staat open voor andere meningen en vind het leuk om over van alles en nog wat te praten. ( misschien dat ik helemaal verkeerd zit Embarassed )

haha klopt als een bus Laughing .. Ik probeer in mijn mening altijd op een persoonlijke manier over te brengen.. Hoe ik erover denk.. Ik probeer ook altijd te beginnen met "Ik vind..." of "Persoonlijk.." om zo min mogelijk mensen te kwetsen maar wel mijn mening te kunnen geven.

En soms geef ik ook geen mening en praat ik onzin :P gewoon omdat dat lekker is haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Guus ma 31 jan 2011 - 3:05

Sweety lijkt mij een goede naam gekozen te hebben. Ze komt heel lief over. Ze reageerd volgens mij altijd serieus en weet een subtiele toon mee te geven aan haar posts. Over haar persoonlijk weet ik eigenlijk niet zoveel. Ik zie haar wel veel reageren dus ik ben ineens geneigd op te gaan zoeken of ik iets te weten kom *verder niet nieuwsgierig*

wat ik van Punk'd vind valt te lezen in het 'vind je jezelf mooi' topic Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 3:19

LoveMusic: ik ga je een PM sturen, dan 'verpesten' we dit topic niet!:-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Jeanette ma 31 jan 2011 - 12:33

Guattari, ik weet eigenlijk niet veel van je. Maar ik denk dat je een jaar of 26 bent?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Sweety ma 31 jan 2011 - 21:54

Goochempie schreef:Sweety lijkt mij een goede naam gekozen te hebben. Ze komt heel lief over. Ze reageerd volgens mij altijd serieus en weet een subtiele toon mee te geven aan haar posts. Over haar persoonlijk weet ik eigenlijk niet zoveel. Ik zie haar wel veel reageren dus ik ben ineens geneigd op te gaan zoeken of ik iets te weten kom *verder niet nieuwsgierig*
Dank je wel! Embarassed Leuk om te horen. En nog nieuwsgierig geweest en gaan zoeken naar mijn posts? Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Blond ma 31 jan 2011 - 22:35

Jeanette: Ik weet eigenlijk heel weinig van je (ondanks dat je heel actief bent). Je hebt donker haar en een auto en je rookt. En met Oud en Nieuw had je een cool jurkje aan wat je al eerder had gedragen bij een Sensation feest.
Meer weet ik eigenlijk niet..

Sweety: Sweety date met een jongen die ze Disney noemt. Ze heeft problemen met haar ex wat betreft betalingen. Ze gaat in maart met haar nichtje weer naar Disneyland toe. En volgens mij ze idd heel sweet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 22:41

Chance, ik zou graag iets leuks vertellen..maar ik weet helemaal niks! nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 22:43

Elodie is een leuke, spotane meid die graag een vriend wil met krullen I love you Ze heeft een heel leuk zoontje en een gezellig huis. Volgens mij heeft ze veel vriendinnen en houdt ze wel van een feestje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 22:44

_Chance: jij valt mij vaak op in menig discussie, omdat je altijd (volgens mij) goed nadenkt over je reactie en dan pas daadwerkelijk post. Volgens mij ben je ook heel lief! En ik lees dat je 22 bent, ik had je ouder geschat. Verder weet ik niets over je, maar dit is hoe jij hier (op mij) overkomt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Guus ma 31 jan 2011 - 22:46

Sweety schreef:
Goochempie schreef:Sweety lijkt mij een goede naam gekozen te hebben. Ze komt heel lief over. Ze reageerd volgens mij altijd serieus en weet een subtiele toon mee te geven aan haar posts. Over haar persoonlijk weet ik eigenlijk niet zoveel. Ik zie haar wel veel reageren dus ik ben ineens geneigd op te gaan zoeken of ik iets te weten kom *verder niet nieuwsgierig*
Dank je wel! Embarassed Leuk om te horen. En nog nieuwsgierig geweest en gaan zoeken naar mijn posts? Wink

Ja! over Disney Very Happy
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 22:55

Isabella schreef:Elodie is een leuke, spotane meid die graag een vriend wil met krullen I love you Ze heeft een heel leuk zoontje en een gezellig huis. Volgens mij heeft ze veel vriendinnen en houdt ze wel van een feestje!
Ahh dat is aardig! Als ik aan jou denk dan schiet me als eerste binnen dat je zo'n lief lachje hebt! En volgens mij ben je ook echt lief!
Oh en even een update Wink.. Ik heb gedate met iemand zonder lange krullen. Hij heeft iniminie krulletjes en is zelfs een beetje kalend... En het is zó leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum