Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is de forummer boven je?

+13
Lotus
sterremaan
Merai
Bliss
Lejow
Blond
Sterre
LoveMusic
RioolSpook
Roze Roos
Sugarfall
Guus
TGR
17 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 4:23

Ik weet eigenlijk niet heel veel over Sterre,

alleen dat ze boer zoekt vrouw erg leuk vind, en brian de lekkerste backstreetboy vond haha.

Sorry dat ik niet zoveel weet Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Blond zo 30 jan 2011 - 4:35

Anousch heeft lang blond haar, en een blonde vriend. Ze heeft een nichtje en haar vriend een neefje waar ze volgens mij heel gek op is. Volgens mij ben je sowieso gek op kinderen, omdat je ook SPW hebt gedaan richting pedagogiek. Je zoekt (of hebt) een baan in de kinderopvang/peuterspeelzalen/BSO.
Meer weet ik eigenlijk niet..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 7:12

Wat lief van jullie Marin en Sugerfall, dank je wel smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 8:26

Zvb is iemand die niet wil dat ik oproepjes plaats in het taarten topic :P Very Happy verder komt ze over als een iemand die weet wat ze wil in het leven. Ze houd van reizen en dan vooral om verschillende plekken op de wereld te zien en om verschillende culturen te mogen ervaren. Ze heeft een vriend waamee ze samen woont, volgens mij is haar vriend niet van nederlandse afkomst maar wat dan wel weet ik niet ? In de toekomst zouden ze graag een kindje van hun samen willen. Ze heeft een nichtje waar ze erg gek op is en die volgens mij ontzettend veel voor haar betekend.


Laatst aangepast door Mama_van2 op zo 30 jan 2011 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Lejow zo 30 jan 2011 - 8:49

Mama van 2 heeft, hoe verrassend, 2 kinderen smile
Twee meiden, waarvan de jongste zeer veel gezondsheidsproblemen heeft. Ze gaan door een moeilijke tijd, maar ik vind dat ze zich er zeer sterk doorheen slaat.
Ze komt over als een krachtige, lieve vrouw, en ik wens dan ook voor haar dat het met de kleine meid snel beter gaat en dat de uitslagen van de onderzoeken die er nog gaan komen positief zullen zijn!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 8:53

Marin schreef:Zusje van Bert is een gek feestbeest dat houdt van haar stad en van reizen. Ze heeft heel veel (internationale) vrienden, houdt niet zo van eten, al lust ze steeds meer omdat haar vriend nog wel eens vreemde Antilliaanse dingen wil maken (en hij zingt gekke liedjes in de kroeg). Ze gaat graag op bezoek bij haar familie in Duitsland en Engeland en ook bij haar vrienden all over the world. Volgens mij zijn haar vrienden wel heel belangrijk voor haar. Je hebt aan haar echt een goede vriendin, met wie je hele leuke dingen kan doen, maar ze houdt wel van gerechtigheid en je moet haar niet iets oneerlijks flikken want daar zet je de vriendschap mee op het spel. Daar kan ze (logischerwijs) dan ook niet zo goed tegen. En tot slot vind ik haar heel erg lief en leuk en ze heeft de lelijkste jurk van de wereld.
Ik vind hem anders heel erg leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 9:19

Smikkell is met grooooooooote voorsprong de meest actieve forummer hier. Volgens mij slaapt Smikkell overdag, als ze uberhaupt al slaapt. 's Nachts is ze dus vaak op het forum te vinden. Ze houdt van een alcoholische versnapering op zijn tijd. Ik geloof dat Smikkell momenteel door een niet al te leuke tijd gaat en dat is denk ik nog zachtjes uitgedrukt. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 9:19

Ha! Ik mag over Smikkell!

Smikkell is lief, behulpzaam, slim en leuk vreemd. Ze vindt het normaal om een ananas voor het raam te zetten, zodat hij met zijn vriendje aan de overkant kan praten. Het lijkt haar leuk om in de kast van Reva te wonen en bovendien wil ze heel graag chocomel drinken met allerlei sterke drank erin. Op dit moment gaat het niet zo goed met haar, maar ze heeft zich gedurende haar leven al door van alle heengeslagen, dus dat gaat deze keer ook goed komen. Het kost misschien wat tijd, maar dan komt ze er gewoon nóg sterker uit. Ik hoor u denken: kan dat? Natuurlijk kan dat. Ik heb er alle vertrouwen in smile. Naast dat alles zit ze ook nog in het clubje van 27 en is ze hier nachtburgemeester. Terecht ook, het Nachtcafé is behoorlijk kaal zonder haar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Lejow zo 30 jan 2011 - 9:25

En ik dan? Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Bliss zo 30 jan 2011 - 9:27

Lejow is een vrolijke meid en is kleuterjuf op een basisschool. Ze houdt van Disney en woont samen met haar vriend in een koophuis in R. (weet niet of ik de plaats mag noemen smile) Ze is erg creatief en maakt mooie sieraden, schilderijen en taarten!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 9:28

Lejow schreef:En ik dan? Sad

Jaa.. ik kijk toch geen pagina terug :P

Van Lejow weet ik eigenlijk belachelijk weinig. Wel weet ik dat ze onlangs een enorme rotweek had. Eerst een ongeluk met de auto en toen werd haar kat (toch? of hond?) ook nog ziek. Verder komst ze hier al heel lang en heeft ze naar mijn idee al best lang geen foto's meer geplaatst! Oja! En ze is juf en zit de hele dag op het randje van de zandbak in de zon en mag om half vier naar huis: een luizenbaantje dus (tip: zeg dat nooit tegen haar, dan wordt ze boos :P).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 9:28

Lejow schreef:En ik dan? Sad

Dan doe ik jou wel even! Ik weet alleen niet zo gek veel van je. Alleen dat je mooie, grote ogen hebt en een jongere vriend. Volgens mij hoor je echt tot de harde kern van het forum en kom je hier al jaaaaren. Je komt vriendelijk over in je reacties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 9:29

Bliss schreef:Lejow is een vrolijke meid en is kleuterjuf op een basisschool. Ze houdt van Disney en woont samen met haar vriend in een koophuis in R. (weet niet of ik de plaats mag noemen smile) Ze is erg creatief en maakt mooie sieraden, schilderijen en taarten!

Oja! Dat ook!

Bliss lijkt me heel leuk en gezellig. Met de liefde zit het niet echt mee meestal. Wat ik niet zo goed begrijp, want ze ziet er leuk uit en volgens mij is haar innerlijk ook zeker wel in orde! Ik vind het jammer dat ze zo onzeker is, want dat is nergens voor nodig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 9:33

June schreef:Ha! Ik mag over Smikkell!

Smikkell is lief, behulpzaam, slim en leuk vreemd. Ze vindt het normaal om een ananas voor het raam te zetten, zodat hij met zijn vriendje aan de overkant kan praten. Het lijkt haar leuk om in de kast van Reva te wonen en bovendien wil ze heel graag chocomel drinken met allerlei sterke drank erin. Op dit moment gaat het niet zo goed met haar, maar ze heeft zich gedurende haar leven al door van alle heengeslagen, dus dat gaat deze keer ook goed komen. Het kost misschien wat tijd, maar dan komt ze er gewoon nóg sterker uit. Ik hoor u denken: kan dat? Natuurlijk kan dat. Ik heb er alle vertrouwen in Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 561177. Naast dat alles zit ze ook nog in het clubje van 27 en is ze hier nachtburgemeester. Terecht ook, het Nachtcafé is behoorlijk kaal zonder haar!
Dames, ik deed helemaal niet mee. Wilde alleen iets kwijt over het jurkje van ZvB! Twellie en June, toch bedankt.

Als het je niet doodt, maakt het je sterker

Maar, nu niet weer over mij gaan schrijven. June was aan de beurt. Alleen als ik nu ook iets terug ga schrijven over June wordt het wel heel zoet-sappig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Merai zo 30 jan 2011 - 9:37

Van June weet ik niet veel persoonlijke dingen, volgens mij doet ze dat ook wel een beetje expres. Wat ik wel weet is dat ze ontzettend lief is in haar reacties naar anderen, ze neemt mensen serieus en geeft oprecht commentaar. Daarnaast is ze heel erg mooi om te zien! Ohja, en natuurlijk een van de fervente nachtcafétopic bezoeksters, wat ik gezellig vind!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 9:37

Merai schreef:Van June weet ik niet veel persoonlijke dingen, volgens mij doet ze dat ook wel een beetje expres. Wat ik wel weet is dat ze ontzettend lief is in haar reacties naar anderen, ze neemt mensen serieus en geeft oprecht commentaar. Daarnaast is ze heel erg mooi om te zien! Ohja, en natuurlijk een van de fervente nachtcafétopic bezoeksters, wat ik gezellig vind!

Laughing

Edit: en dankjewel, wat lief van je smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 9:41

Marin schreef:Zusje van Bert is een gek feestbeest dat houdt van haar stad en van reizen. Ze heeft heel veel (internationale) vrienden, houdt niet zo van eten, al lust ze steeds meer omdat haar vriend nog wel eens vreemde Antilliaanse dingen wil maken (en hij zingt gekke liedjes in de kroeg). Ze gaat graag op bezoek bij haar familie in Duitsland en Engeland en ook bij haar vrienden all over the world. Volgens mij zijn haar vrienden wel heel belangrijk voor haar. Je hebt aan haar echt een goede vriendin, met wie je hele leuke dingen kan doen, maar ze houdt wel van gerechtigheid en je moet haar niet iets oneerlijks flikken want daar zet je de vriendschap mee op het spel. Daar kan ze (logischerwijs) dan ook niet zo goed tegen. En tot slot vind ik haar heel erg lief en leuk en ze heeft de lelijkste jurk van de wereld.

En ik wacht al eeuwen op een foto van die lelijke jurk hahaha!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Lejow zo 30 jan 2011 - 10:18

aahhww dank jullie wel haha!
Staan alleen maar waarheden in smile ga nu slapen, zal morgen even op jullie reageren!
Heb idd al even geen foto's geplaatst, heb geen nieuwe.. Alleen van taarten haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 10:21

Ik vind Tealeaf lief en ik vind het knap dat ze zo lief blijft, terwijl ze het niet makkelijk heeft. Ik vind dat je goed omgaat met tegenvallers (zwak uitgedrukt). Ik hoop dat het tij snel keert en dat al het geluk van de wereld jou toe lacht, het is je gegund.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 10:33

Jolie is m.i. een heel bijzondere vrouw. Ze heeft een krachtige persoonlijkheid, is filosofisch in haar manier van denken, maar weet dat zo te vertalen dat het voor iedereen te volgen zou moeten zijn. Ze lijkt dromerig, maar staat wel degelijk gewoon met 2 benen op de grond. Uit ervaring weet ik dat ze heeeeeel veel kan kletsen, maar in eerste instantie lijkt ze juist eerder timide.;-) Ik vind haar een soort tovenares met woorden, zelfs het meest saaie krantenbericht zou ze nog op een interessante manier kunnen brengen.:-) Verder is ze lief, toegewijd, ontzettend intelligent, zorgzaam en jaagt ze haar dromen na vol passie en gelooft oprecht in de dingen die ze doet. Dat maakt haar dus zo bijzonder.

Dank je wel LoveMusic en Sterre voor jullie lieve woorden.
LoveMusic, ik vind jou overkomen als een stabiele persoonlijkheid en je raakte me toen je destijds vertelde over je liefdesverdriet op het forum. Hierin las ik veel gevoel en pijn, maar bleef je dichtbij jezelf. Die combinatie greep me aan. Van je foto's kan ik me nog herinneren dat je een ontzettend mooie vrouw bent. Verder weet ik eigenlijk niet heel veel over je, behalve dat ik je adviezen met plezier lees, omdat ik het er vaak mee eens ben. Haha, dat borrelen en stappen moeten we anders gewoon eens proberen!;-)

Sterre, een erg lieve, intelligente jonge vrouw die wijsheid en rust uitstraalt. Ze is heel bescheiden en heeft zelf volgens mij niet eens door hoe grappig en leuk ze is. Kan je prima een avond mee in de kroeg zitten en allerlei gesprekken mee voeren; serieus en slap ouwehoeren. Misschien is Sterre wel één van de weinige personen waarvan ik oprecht kan zeggen dat ze niet alleen hoort wat je zegt, maar het ook echt begrijpt. Ze is in dat opzicht een erg fijne gesprekspartner, omdat ze je in je waarde laat en niet voor anderen denkt maar juist met anderen meedenkt. Ik ben blij dat ik haar heb leren kennen buiten het forum om.:-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 10:36

Mama van 2; Mijn vriend is Antilliaans smile. En ik had nog gereageerd daarop, het was niet naar jou persoonlijk gericht hoor Very Happy.

Het jurkje heeft wat teweeg gebracht ja ja... En sorry Tea, nog altijd geen foto Very Happy. Maar je hoort het, het is een leuk lelijk jurkje Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 10:46

Zusje van Bert is een hele leuke spontane meid en erg open-minded. Ik vind haar oprecht geïnteresseerd in anderen en ze zegt wat ze denkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 10:49

Storm is iemand die geen blad voor de mond neemt, ze spreekt haar mening uit. Ze maakt leuke schilderijtjes en heeft een jonge zoon genaamd M. die ongeveer even oud is als mijn D. Ze denkt om raadselachtige redenen nog wel eens dat ze overgewicht heeft, want dit is op de geplaatste foto's echt niet te zien. Volgens mij is Storm een heel gevoelig en spiritueel persoon.

En wil nu ein-de-lijk eens iemand mij gaan doen smile ????

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Sterre zo 30 jan 2011 - 11:06

Dank je wel Guattari! Ik werd er serieus even stil van smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 11:18

Sterre schreef:Dank je wel Guattari! Ik werd er serieus even stil van smile

Dat werd tijd.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum