Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken. Empty Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.

Bericht  Wenology za 8 sep 2012 - 0:42

Hallo!

Sinds vanochtend heb ik een vreemd gevoel bij mijn rechteroor als ik slik. Ik heb geen idee hoe ik het gevoel uit moet leggen, misschien is druk het beste woord. Als ik drink voel ik helemaal niets maar als ik gewoon mijn slijm doorslik wel..

Heeft iemand dit ooit gehad? Kan het een begin van een oorontsteking oid zijn?
Ik weet dat als het aanhoud dat ik naar de dokter moet, maar het is nog niets zo erg dat het pijn doet dus doe ik dat maandag wel als het aanhoud.
Wenology
Wenology
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 24
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken. Empty Re: Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.

Bericht  SuperGrover za 8 sep 2012 - 1:20

Zit je oor niet gewoon dicht?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken. Empty Re: Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.

Bericht  Wenology za 8 sep 2012 - 1:32

Haha, nee! Razz
Wenology
Wenology
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 24
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken. Empty Re: Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.

Bericht  Lady4 za 8 sep 2012 - 1:45

Waarschijnlijk gewoon wat teveel oorsmeer.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken. Empty Re: Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.

Bericht  Wenology za 8 sep 2012 - 2:15

Ook niet.. smile Ik heb mijn oren vanochtend gelijk schoongemaakt.
Wenology
Wenology
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 24
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken. Empty Re: Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.

Bericht  Antibes za 8 sep 2012 - 2:58

Als het echt problematisch oorsmeer zou zijn dan kom je toch uit op oren uitspuiten hoor, dat kun je niet zelf schoonmaken.

Overigens vind ik het ook wel een beetje klinken alsof de boel gewoon dicht zit, dat heb ik vaak bij een verkoudheid en de ene keer slaat dat door op mijn oren en de andere keer niet. Als je een beetje verkouden bent kun je evt. neusspray met xylometazoline gebruiken om de boel open te houden.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken. Empty Re: Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.

Bericht  Lady4 za 8 sep 2012 - 4:20

Oorsmeer achter in je oor, bij je trommelvlies, krijg je er niet zelf uit. In fact, je drukt het er alleen maar dieper in door je oren met wattenstokjes schoon te maken. Bij mij is het vorig jaar ook zo begonnen en uiteindelijk zat mijn hele oor dicht. Was wel degelijk oorsmeer (in combinatie met een schimmelinfectie en ontsteking).
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken. Empty Re: Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.

Bericht  Wenology za 8 sep 2012 - 5:13

Lady4 schreef:Oorsmeer achter in je oor, bij je trommelvlies, krijg je er niet zelf uit. In fact, je drukt het er alleen maar dieper in door je oren met wattenstokjes schoon te maken. Bij mij is het vorig jaar ook zo begonnen en uiteindelijk zat mijn hele oor dicht. Was wel degelijk oorsmeer (in combinatie met een schimmelinfectie en ontsteking).

He bah, dat klinkt vervelend.
Als het aanhoud maar even naar de dokter gaan dan..
Wenology
Wenology
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 24
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken. Empty Re: Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.

Bericht  Lenster za 8 sep 2012 - 22:35

Ben je een beetje verkouden? Of geweest?

Ik heb het ook regelmatig. Dat is bij mij dat het trommelvlies een beetje intrekt, omdat de druk in de buis van eustachius dan niet helemaal goed is.
Paar dagen aanzien, anders even een neusspray halen, zelfs als je niet neusverkouden bent. Dan is het 2 a 3 dagen en is het over.
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken. Empty Re: Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.

Bericht  Wenology zo 9 sep 2012 - 3:18

Nee, geen verkoudheid of wat dan ook.
Maar het is nu helemaal over gelukkig. smile
Wenology
Wenology
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 24
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken. Empty Re: Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum