Pijn bij slikken
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pijn bij slikken
Heyhey,
Sinds ongeveer drie dragen heb ik tijdens het slikken pijn op de borst.
Het is lastig te beschrijven, maar had die pijn eerst tijdens het eten van warme maaltijden of het drinken van warme dranken. Maar ik heb nu een continu raar gevoel bij mijn borst/keel. Soort gevoel van zuurbranden en als ik een boer moet komt er ook zuur naar boven. Tijdens het eten en drinken van koude dingen begin ik ook al last te krijgen.
Iemand enige ervaring hiermee?
xx
Sinds ongeveer drie dragen heb ik tijdens het slikken pijn op de borst.
Het is lastig te beschrijven, maar had die pijn eerst tijdens het eten van warme maaltijden of het drinken van warme dranken. Maar ik heb nu een continu raar gevoel bij mijn borst/keel. Soort gevoel van zuurbranden en als ik een boer moet komt er ook zuur naar boven. Tijdens het eten en drinken van koude dingen begin ik ook al last te krijgen.
Iemand enige ervaring hiermee?
xx
Justxme- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 162
Registratiedatum : 24-11-11
Re: Pijn bij slikken
Heb je veel vet gegeten afgelopen dagen? Of drink/eet je dingen te heet?(bijv koffie/thee net uit automaat). Je kunt een rennie nemen en dan kijken of het wat beter gaat.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Heb je veel vet gegeten afgelopen dagen? Of drink/eet je dingen te heet?(bijv koffie/thee net uit automaat). Je kunt een rennie nemen en dan kijken of het wat beter gaat.
Ik heb de afgelopen dagen vrij normaal gegeten.
En qua warm drinken neem ik af en toe een kopje soep, maar dan is het al een beetje lauw.
Omdat ik het anders niet kan slikken.
Ik heb inderdaad al een rennie geprobeerd en dat helpt voor 2 á 3 uurtjes, alleen dan speelt het weer op.
xx
Justxme- Fluisteraar
Ok, nou als het echt blijft zou ik toch even met je huisarts contact opnemen. Misschien is er een irritatie o.i.d in de slokdarm(of ergens anders) en kun je daar iets voor krijgen.
Monte- Ratel
Het klinkt alsof je slokdarm geïrriteerd is dus ik zou even naar de ha gaan. Artsen raden rennies af, ik weet alleen niet waarom.
Gast- Gast
Misschien omdat als er een irritatie is, rennies het niet oplossen maar wel verdoezelen? Dan slik je maar rennies, terwijl het probleem blijft(of ook ernstig kan zijn)Sunprincess schreef:Het klinkt alsof je slokdarm geïrriteerd is dus ik zou even naar de ha gaan. Artsen raden rennies af, ik weet alleen niet waarom.
Monte- Ratel
Monte schreef:Misschien omdat als er een irritatie is, rennies het niet oplossen maar wel verdoezelen? Dan slik je maar rennies, terwijl het probleem blijft(of ook ernstig kan zijn)Sunprincess schreef:Het klinkt alsof je slokdarm geïrriteerd is dus ik zou even naar de ha gaan. Artsen raden rennies af, ik weet alleen niet waarom.
Zoiets zal het inderdaad zijn.
Gast- Gast
Nu heb ik ook zo'n 2 maanden geleden ongeveer pijn gehad op de borst.
Steken tijdens het ademhalen, maar ook dezelfde pijn met slikken als wat ik nu heb.
Dit is hierna nog 1x teruggekomen, maar was voor korte duur gelukkig.
Zou dit er ook mee te maken kunnen hebben?
xx
Steken tijdens het ademhalen, maar ook dezelfde pijn met slikken als wat ik nu heb.
Dit is hierna nog 1x teruggekomen, maar was voor korte duur gelukkig.
Zou dit er ook mee te maken kunnen hebben?
xx
Justxme- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» pil slikken
» Even slikken....
» pil door slikken?
» vitamines slikken
» Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.
» Even slikken....
» pil door slikken?
» vitamines slikken
» Vreemd gevoel/druk bij oor met slikken.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: