vitamines slikken
+6
RioolSpook
Highway
Esperanza
Aziraphale
SuperGrover
nina
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
vitamines slikken
Slik jij vitamine/mineralen tabletjes?
Waarom wel/waarom niet?
Waarom wel/waarom niet?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: vitamines slikken
Nee, maar ik zou het eigenlijk wel moeten doen. Ik doe het niet omdat ik gruwelijk lui ben en er nooit aan denk, ik zou het wel moeten doen omdat ik een slecht eetpatroon heb. Ik eet ongeveer 3 dagen per week groente en ook ongeveer 3 stuks fruit per week.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, door de week heen slik ik vitamine B complex, magnesium, glucosamine, visolie en weerstandspilletjes. Elke dag wat anders.
Edit:waarom was ik ff vergeten.. Omdat ik een vitamine B12 tekort heb slik ik b-complex en magnesiu. Daarnaast sport ik erg veel, en denk ik dat mijn lichaam wel wat extra's mag gebruiken.
Edit:waarom was ik ff vergeten.. Omdat ik een vitamine B12 tekort heb slik ik b-complex en magnesiu. Daarnaast sport ik erg veel, en denk ik dat mijn lichaam wel wat extra's mag gebruiken.
Laatst aangepast door Jip83 op za 5 mei 2012 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, ik slik elke ochtend vitaminen A-Z. Ik doe dat om mijn weerstand te verhogen en omdat ik geen vlees eet.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik koop weleens kauwtabletten omdat ik pillen met moeite weg krijg. Als ze er staan is mijn vriend degege die ze op eet. Ik denk er gewoon niet aan.
Gast- Gast
Ik probeer elke dag vitamine C te slikken, maar ik vergeet het nogal vaak.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Alleen foliumzuur ivm zwanger willen worden. Verder vind ik het voor mezelf flauwekul om extra vitaminen te nemen, ik eet voldoende fruit, groente vlees etc. en ik heb verder geen lich. klachten. Vooral vit C vind ik echt flauwekul (of je moet aangetoond tekort hebben)als je elke dag fruit is, is dat op juiste waarden en krijg je er alleen maar prijzige urine van.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ja, sinds mijn operatie wel. Maar dat moet dan ook wel omdat mijn lichaam niet alle vitamines meer uit mijn normale eten kan halen. Slik A-Z van de kruitvat en speciale van mijn dieetist. Verder ga ik waarschijnlijk B12 injecties krijgen omdat ik daar te weinig van aanmaak. Maar daar hoor ik a.s. woensdag meer over.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, omdat ik denk dat ik het niet nodig heb. Ik probeer voldoende groente en fruit te eten en ik heb geen aangetoonde tekorten.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ja, ik neem multi, b complex en extra calcium, zink en magnesium. Ik eet gezond en genoeg groenten en fruit maar ik merk dat ik me er beter bij voel, energieker. En ik drink geen melk+eet bijna nooit kaas etc, dus extra calcium kan ook geen kwaad.
Gast- Gast
Ja. Sinds een paar maand slik ik elke dag (als ik het niet vergeet) een vitamine a-z en een Omega 3-6-9, beide van de Kruidvat.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik slik vitamine C en B. Vitamine C gebruik ik onder andere omdat ik daardoor minder vaak ziek/verkouden ben en meer energie heb en B voor mijn huid en haar.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik slik multivitamine kauwtabletten, omdat ik dankzij mijn werk een slecht eetpatroon heb en weinig groente en fruit eet.
Gast- Gast
Nee, maar ik zou het eigenlijk wel moeten. Ik geef borstvoeding en ik volg een melk, ei en sojavrijdieet, dus het zou beter zijn als ik het wel zou slikken. Er staat een potje vitaminepillen in de keuken, maar iedere keer vergeet ik het.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» pil door slikken?
» Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?
» Even slikken....
» pil slikken
» Pijn bij slikken
» Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?
» Even slikken....
» pil slikken
» Pijn bij slikken
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: