Wanneer had jij de babykamer klaar?
+31
MADDIE
Sanne
Ugly Betty
Linda
Muis
Lejow
M-G
Mamsie
Twellie
Snoes
Novalee
Annie24
tweeling
Happydobby
*Troela*
Bloempjuh23
Filoria
PapillonRose
Thunder
Puggle
SarahKey
LDJ
Flower_L
Ella
Liadan
Parel
Mida4you
Limburg85
Muppetje
Annemie
Paper Crown
35 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wanneer had jij de babykamer klaar?
Paper Crown schreef:Ik ben bijna 24 weken zwanger en we hebben vorige week zaterdag het kamertje gekocht. Deze wil ik ergens eind oktober laten bezorgen maar dat is zeg maar 2 maanden voor ik ben uitgerekend. Vannacht greep het me naar de keel dat het véél te laat was, maar...is dat wel zo?
Ze komen van Babypark bezorgen en monteren, ook de box maar moet ik dan de box al in de woonkamer laten? Wij hebben geen huisdieren zodat die ook nog kunnen wennen in the meanwhile. I'm confused.
Ik had met 30 weken alles klaar incl. Decoratie etc. Ik vond het vooral ook handig dat ik de kleertjes al op kon hangen
De box hebben we zolang opgeruimd in de bijkeuken, we hebben hem net deze week in elkaar gezet.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Met 32 weken was het hier zo goed als klaar. Had van mij ook best iets later gemogen, maar december kwam er aan, dus wilde ik alles wel zo'n beetje af hebben ivm de drukte van de feestdagen. De box hebben we pas met 38 weken neergezet. Daarvoor stond het huis anders zo vol door de kerstboom.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij met 38 weken ofzo? Ik zou het eigenlijk niet meer weten. Maar op tijd in elk geval Al liggen er nog steeds 3 schilderijtjes die we al in de kraamweek hebben gekregen die nog op haar kamertje opgehangen moeten worden.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nu 27 weken zwanger en over een week wordt het kamertje behangen. De meubels staan al op de kamer (in dozen weliswaar) toen ik 21 weken was. Als het kamertje behangen is, zetten we gelijk ook de meubels in elkaar, dus dan zal het zeker af zijn (op details na) als ik 30 weken zwanger ben. Zo wil ik het ook graag hebben, dat alles klaar is met 30 weken zwangerschap.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Volgens mij zo rond de zes maand ongeveer, dat kwam zo uit omdat mijn vriend toen vakantie had en dus kon schilderen enzovoorts in de kamer.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik weet het niet precies meer maar op een gegeven moment wou ik het wel ver klaar hebben. Mijn nesteldrang begon flink te komen en ik vond er heerlijk om in dat kamertje te rommelen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
In principe is het kamertje nu 3 weekjes klaar (ik ben nu bijna 28 weken zwanger)
Er moeten alleen nog 2 plankjes op worden gehangen en zijn naam moet nog op de muur maar dat doen we pas op het eind aangezien we niet het risico willen lopen dat mensen het al eerder zien.
Er moeten alleen nog 2 plankjes op worden gehangen en zijn naam moet nog op de muur maar dat doen we pas op het eind aangezien we niet het risico willen lopen dat mensen het al eerder zien.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Met 20 weken kwamen de meubels, met 25 weken (in de kerstvakantie) geschilderd, behangen en meubels erin gezet, met 29+4 het kamertje gedecoreerd... En de dag erna bevallen.
Ik was zó zó blij dat het al af was. Ik had er niet aan moeten denken om die stress er op dat moment ook nog bij te hebben.
Ik was zó zó blij dat het al af was. Ik had er niet aan moeten denken om die stress er op dat moment ook nog bij te hebben.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Over een geluk bij een ongeluk gesproken zeg! De dag erna ook...Lejow schreef:Met 20 weken kwamen de meubels, met 25 weken (in de kerstvakantie) geschilderd, behangen en meubels erin gezet, met 29+4 het kamertje gedecoreerd... En de dag erna bevallen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik dacht echt dat ik zo'n mama zou worden die met 10 weken alles klaar zou hebben haha. Ik heb die drang helemaal niet, ik heb echt zoiets van als hij maar gezond en wel geboren wordt kan hij van mij part in een wasmand slapen haha! Eergisteren zijn zijn jaloezieen opgehangen, wit met een witte ladderband en een heel lief donkerblauw biesje. Toen begon 't wel een beetje te kriebelen. Ach komt allemaal vanzelf.. Van de week zal ik zijn behang bestellen en zijn lamp zodat die erop kunnen alvast. En dan is t een kwestie van de meubels neer zetten.
We hebben trouwens dit kamertje besteld:
En dit is zijn box:
We hebben trouwens dit kamertje besteld:
En dit is zijn box:
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pc, is dat de box Salt van Coming Kids? Daar hebben wij de kinderkamer van. Kamertje ziet er ook fantastisch uit.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Klopt inderdaad! Salt van Coming kids. Mijn man vond het kamertje helaas niet mooi.. Ik wel!Muis schreef:Pc, is dat de box Salt van Coming Kids? Daar hebben wij de kinderkamer van. Kamertje ziet er ook fantastisch uit.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mooi PC!
Wij hebben nog helemaal niks aan het kamertje gedaan. Mijn zoontje gaat eerst naar de grotere kamer, dan word de kleine kamer de babykamer. Dus pas als onze kleine man verhuist is, kan de babykamer in de verf. Toen ik zwanger was van mijn zoontje hadden we met 19 weken het kamertje al helemaal klaar.
Wij hebben nog helemaal niks aan het kamertje gedaan. Mijn zoontje gaat eerst naar de grotere kamer, dan word de kleine kamer de babykamer. Dus pas als onze kleine man verhuist is, kan de babykamer in de verf. Toen ik zwanger was van mijn zoontje hadden we met 19 weken het kamertje al helemaal klaar.
Gast- Gast
Hahaha grappig want ik had jullie kamertje ook zo uit kunnen zoeken. Vind hem echt heel mooi.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik weet het niet meer precies, maar het was vrij vroeg. Achteraf gezien was het helemaal niet nodig. Ze sliep een tijd bij ons op de kamer, ze kwam echt nooit op dat kamertje. Na 10 maanden zijn we verhuisd en is nooit in dat kamertje geweest.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Mooie kamer PC
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
We moeten nog beginnen aan de babykamer;) ze slaapt voorlopig nog bij ons in de co-sleeper
Gast- Gast
Onwijs leuk kamertje PC!
Wij hadden de eerste keer rond de 25 weken het kamertje af en dit keer zijn we nu al best een eind, maar de 'aankleding' zeg maar nog niet.
Wij hadden de eerste keer rond de 25 weken het kamertje af en dit keer zijn we nu al best een eind, maar de 'aankleding' zeg maar nog niet.
Gast- Gast
Bij ons is het kamertje sinds afgelopen woensdag af, dus met 36 weken.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
We kregen de meubels toen ik 33 weken zwanger was en mijn vriend heeft toen ook alles in elkaar gezet. Ik was die dag laat thuis en toen ik thuis kwam, zat meneer tussen de babymeubels en de kinderwagen haha.
Aan aankleding hebben we niet veel gedaan, alleen 1 wand geverfd. Het huis stond in de verkoop, dus we wilden er niet teveel aan doen. Een week voordat ze geboren werd, heb ik nog een houten wandrekje gemaakt voor boven de commode.
Aan aankleding hebben we niet veel gedaan, alleen 1 wand geverfd. Het huis stond in de verkoop, dus we wilden er niet teveel aan doen. Een week voordat ze geboren werd, heb ik nog een houten wandrekje gemaakt voor boven de commode.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hadden het richting de dertig weken wel zo goed als af geloof ik. Maar dat vergeet je alweer zo snel!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Filoria schreef:Over een geluk bij een ongeluk gesproken zeg! De dag erna ook...Lejow schreef:Met 20 weken kwamen de meubels, met 25 weken (in de kerstvakantie) geschilderd, behangen en meubels erin gezet, met 29+4 het kamertje gedecoreerd... En de dag erna bevallen.
Ja en met 29+3 van Rdam naar Helmond gereden om stof te kopen voor het kamertje. Mijn tante is coupeuse en die wist dat ze daar een ENORME hal hadden met allerlei stoffen (klopte inderdaad), dus mooie dingen uitgezocht zodat ze gordijnen, lakentjes en een hemeltje kon maken.
Toen ik vervolgens maandag beviel zei ze dan ook : Ja, hallo, ZO snel kan ik nou ook weer niet naaien!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
meubels stonden met 30 weken in het kamertje en rolgordijnen hingen..
weken er na langzaam gezellig gemaakt
weken er na langzaam gezellig gemaakt
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Heej Lejow> was jij helemaal naar Helmond gereden??? Dat is vlakbij mij...en dat zeg je niet even
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
wij hadden de meubeltjes als vroeg,tweedehands gevonden dus gelijk ophalen. ben nu 26 weken maar moeten nog plintjes en aankleding doen. alles is pas geschilderd dus dat doen we niet overnieuw.Wel wil ik nog iets leuks voor op de muur
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» De babykamer is klaar!
» Borstvoeding, wanneer is het klaar?
» Wanneer ben je er eigenlijk klaar voor om kinderen te krijge
» Wanneer ben je klaar voor een kindje?
» Wanneer klaar voor zwangerschap na miskraam
» Borstvoeding, wanneer is het klaar?