Pfff weer drama in de tent.. Update pag 4
+21
*Troela*
bolus26
Stuiterbal
Poubelle
Arwyn
Burn
Parisienne
Limburg85
mzcharlotte
Ella
Pompoen
lobster
MADDIE
Mamsie
Tania
Minx
Lady4
SoGood
Paper Crown
Kaboutertje
RYW
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Pfff weer drama in de tent.. Update pag 4
Dat vind ik ook schokkend, Lady, hoeveel mensen dit mee moeten maken.
Jaren terug, toen de ex van mijn vriend er net was achtergekomen dat ik er ben, heb ik het ook wel eens met mijn vriend daarover gehad, of het beter was geweest als we niets hadden, of hij dan opnieuw met haar zou proberen een gezin te vormen voor de kleine, of hij dan beter met zijn ex door één deur zou hebben gekund. Maar net als jouw vriendinnen zei mijn vriend ook dat ze dan wel iets anders zou vinden om hem te manipuleren. Ze wilde bovenal niet dat hij iemand anders zou vinden en heeft zichzelf voorgehouden dat het maar een fase was, dat uitmaken van hem, en dat hij wel weer terug zou komen, ook al is mijn vriend heel duidelijk geweest tegen haar. En toen ik er bleek te zijn, werd het allemaal ineens een stuk definitiever. Binnen drie dagen stond het huis waarin ze hadden samengewoond te koop, en ze verhuisde terug naar het noorden.
Mijn vriend heeft ook heel hard tegen me gezegd: als zij me de keuze laat maken tussen jou en mijn zoon, dan kies ik voor jou. Het is namelijk niet mijn zoon die me die keuze laat maken maar zijn moeder, wat mij betreft is er geen keuze en gaat het prima samen. Want weer met haar meegaan betekent haar de teugels geven over mijn leven, en dat is gewoon over. Ze heeft 14 jaar lang me geterroriseerd, gecontroleerd, gemanipuleerd, alles, en het is nu gewoon klaar.
Daar twijfel ik dus ook niet meer aan, aan dat het op onze relatie invloed kan hebben in de zin van dat we uit elkaar zouden gaan of iets, want dat gaat niet gebeuren. Wel heeft het, net als bij jou Lady, invloed gehad op de samenwoonplannen. Daar hebben we nooit over getwijfeld, maar wel over het moment. En het moment zou zijn als zijn zoon een paar keer bij hem geslapen had. Nu zal het waarschijnlijk wel eerder worden, zoals hij zelf zei, er is daar niks meer voor hem in het noorden. Maar dat zijn speculaties, eerst maar even beiden bekomen van het gebeurde.
Zusje, heb je al nieuws?
Jaren terug, toen de ex van mijn vriend er net was achtergekomen dat ik er ben, heb ik het ook wel eens met mijn vriend daarover gehad, of het beter was geweest als we niets hadden, of hij dan opnieuw met haar zou proberen een gezin te vormen voor de kleine, of hij dan beter met zijn ex door één deur zou hebben gekund. Maar net als jouw vriendinnen zei mijn vriend ook dat ze dan wel iets anders zou vinden om hem te manipuleren. Ze wilde bovenal niet dat hij iemand anders zou vinden en heeft zichzelf voorgehouden dat het maar een fase was, dat uitmaken van hem, en dat hij wel weer terug zou komen, ook al is mijn vriend heel duidelijk geweest tegen haar. En toen ik er bleek te zijn, werd het allemaal ineens een stuk definitiever. Binnen drie dagen stond het huis waarin ze hadden samengewoond te koop, en ze verhuisde terug naar het noorden.
Mijn vriend heeft ook heel hard tegen me gezegd: als zij me de keuze laat maken tussen jou en mijn zoon, dan kies ik voor jou. Het is namelijk niet mijn zoon die me die keuze laat maken maar zijn moeder, wat mij betreft is er geen keuze en gaat het prima samen. Want weer met haar meegaan betekent haar de teugels geven over mijn leven, en dat is gewoon over. Ze heeft 14 jaar lang me geterroriseerd, gecontroleerd, gemanipuleerd, alles, en het is nu gewoon klaar.
Daar twijfel ik dus ook niet meer aan, aan dat het op onze relatie invloed kan hebben in de zin van dat we uit elkaar zouden gaan of iets, want dat gaat niet gebeuren. Wel heeft het, net als bij jou Lady, invloed gehad op de samenwoonplannen. Daar hebben we nooit over getwijfeld, maar wel over het moment. En het moment zou zijn als zijn zoon een paar keer bij hem geslapen had. Nu zal het waarschijnlijk wel eerder worden, zoals hij zelf zei, er is daar niks meer voor hem in het noorden. Maar dat zijn speculaties, eerst maar even beiden bekomen van het gebeurde.
Zusje, heb je al nieuws?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Het zijn enorm treurige verhalen die ik hier lees. Dat ik met je meeleef RYW, dat weet je natuurlijk. Ff praktisch: een advocaat die werkt met toevoegingen. Dat zou een oplossing zijn om alsnog de weg naar de rechter te bewandelen. Daarmee een omgangsregeling proberen af te dwingen. Mocht dat lukken; dus als een rechter het in het belang van het kind ziet om die omgangsregeling toe te wijzen, heb je wel degelijk een middel in handen: dwangsom per dag dat ze zich er niet aan houdt. Dat heb ik geloof ik ook al eens gepost. Het is een heel hard middel, maar wel effectief. Er zijn mogelijkheden, maar daar moet je idd wel geestelijk sterk voor in je schoenen staan, ook al doet een goede advocaat natuurlijk het meeste werk.
Gast- Gast
Ik weet het Nour, lief van je ik zal het tegen J. zeggen en als hij zijn beslissing heeft gemaakt laat ik het je weten dank je
RYW- Ratel
Update: we hebben lange, zware gesprekken gehad en mijn vriend heeft een beslissing genomen. Hij gaat ervoor vechten en gaat contact opnemen met een advocaat om te kijken wat de mogelijkheden zijn. We hebben samen besloten dat, ondanks dat een strijd belastend zal zijn voor hem en zijn zoon, het gewoon noodzakelijk is dat dat jochie toegang heeft tot zijn vader, zeker met zo'n egoïstische, zieke moeder. Dat alternatief voor haar moeten wij hem bieden. We gaan, met een goede omgangsregeling eenmaal op zak, deze niet per se afdwingen dat zij hem ook naleeft want dat zal een eeuwigdurende strijd worden en voor vader en zoon te belastend zijn, maar zo kunnen we in ieder geval op de achtergrond aanwezig zijn voor als zijn zoon ons nodig heeft.
Mijn vriend is vooral enorm boos op zijn ex, natuurlijk, en ze is ook niet meer welkom in huis. Vroeger vroegen we haar dan wel te eten of boden we haar koffie aan of zo, maar nu moet het maar, zoals Youp van 't Hek dat noemde, 'spionnenruil in de voortuin' worden. Omdat de strijd er nu aankomt zit het er wel in dat we zijn zoon lang niet zullen zien, maar we gaan het hier niet bij laten.
Mijn vriend is vooral enorm boos op zijn ex, natuurlijk, en ze is ook niet meer welkom in huis. Vroeger vroegen we haar dan wel te eten of boden we haar koffie aan of zo, maar nu moet het maar, zoals Youp van 't Hek dat noemde, 'spionnenruil in de voortuin' worden. Omdat de strijd er nu aankomt zit het er wel in dat we zijn zoon lang niet zullen zien, maar we gaan het hier niet bij laten.
RYW- Ratel
Ik denk dat e vriend er goed aan doet. Zo heeft hij alles geprobeerd en wat je zegt; kan hij altijd op de achtergrond in ieder geval aanwezig zijn, mocht het nodig zijn. Heel erg veel sterkte
Gast- Gast
Heel fijn dat jullie er samen voor gaan! Ik denk dat het niet alleen goed is voor zoon, maar ook voor je vriend. Hij kan dan altijd zeggen dat hij ervoor gevochten heeft!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Ik denk dat jullie er heel erg goed aan doen. Ik vind het een moedig besluit.
Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen in de gang naar de rechtbank toe en verder natuurlijk! Dat jij je vriend zo steunt en er voor hem bent RYW zal hem nog sterker maken.
Ik leef in gedachte met jullie mee!
Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen in de gang naar de rechtbank toe en verder natuurlijk! Dat jij je vriend zo steunt en er voor hem bent RYW zal hem nog sterker maken.
Ik leef in gedachte met jullie mee!
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
wat een moedig besluit! ik hoop dat alles positief uitpakt!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wat knap van je vriend dat hij toch de strijd aan gaat!! Heel veel succes samen!! Hopelijk gaat het proces snel in werking.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Wat fijn dat je vriend de strijd aangaat! Veel sterkte ermee!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Jeetje, jammer dat het zover heeft moeten komen, maar wel wel goed dat jullie de strijd aangaan, het mannetje heeft recht op zijn vader, en ik vind dat je partner ook recht op hém heeft. Ik wens jullie heel veel succes de aankomende tijd!
Laatst aangepast door Babydoll op wo 12 sep 2012 - 4:19; in totaal 1 keer bewerkt
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik wens jullie veel sterkte en kracht met deze beslissing en de gevolgen daarvan en ik hoop van harte dat dit positief afloopt voor je vriend en zijn zoon.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Wat een verstandig besluit. Het zal zwaar zijn ja, maar dat is de onzekerheid die je nu hebt ook. Je mag me altijd benaderen bij eventuele vragen of als je je verhaal even wilt doen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Thanks, dames.
Ik wil nog wel even zeggen dat ik er net zo hard achter had gestaan als hij de andere keuze had gemaakt en het hierbij had gelaten, daar zou ik net zoveel respect voor gehad hebben als nu... We gaan wel zien hoe deze strijd gaat verlopen, voorlopig gaat mijn vriend maandag beginnen bij zijn nieuwe werk (is vandaag gelukkig eindelijk definitief geworden!) en dat is nu even de focus. Hij gaat de zaak omtrent zijn zoon bij een advocaat neerleggen en dan zich focussen op dingen die hij in eigen hand heeft, zoals zijn baan, onze relatie en ons gezin met mijn zoons zeg maar, en dan gaan we kijken wat er gaat gebeuren als zijn ex eenmaal post krijgt van zijn advocaat.
Ik wil nog wel even zeggen dat ik er net zo hard achter had gestaan als hij de andere keuze had gemaakt en het hierbij had gelaten, daar zou ik net zoveel respect voor gehad hebben als nu... We gaan wel zien hoe deze strijd gaat verlopen, voorlopig gaat mijn vriend maandag beginnen bij zijn nieuwe werk (is vandaag gelukkig eindelijk definitief geworden!) en dat is nu even de focus. Hij gaat de zaak omtrent zijn zoon bij een advocaat neerleggen en dan zich focussen op dingen die hij in eigen hand heeft, zoals zijn baan, onze relatie en ons gezin met mijn zoons zeg maar, en dan gaan we kijken wat er gaat gebeuren als zijn ex eenmaal post krijgt van zijn advocaat.
RYW- Ratel
Jeetje wat een heftige verhalen. Voor jullie allemaal veel succes en sterkte.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
echt knap van je vriend dat hij voor een advocaat heeft gekozen en haar niet laat winnen!
ik snap sowieso niet dat zij nog de volledige voogdij heeft over haar eigen kind?
het is gewoon emotionele mishandeling waar ze mee bezig is! zij is niet alleen slecht voor haar ex, maar ook voor haar kind, en dat baart me zorgen. kunnen jullie niet aantonen dat zij ziek is en haar zoon ervoor gebruikt?
ze heeft toch borderline(onderzocht?), en dat kan vroeg of laat ook van invloed zijn direct op haar kind, als ze daar niet aan geholpen is/word!
ik snap sowieso niet dat zij nog de volledige voogdij heeft over haar eigen kind?
het is gewoon emotionele mishandeling waar ze mee bezig is! zij is niet alleen slecht voor haar ex, maar ook voor haar kind, en dat baart me zorgen. kunnen jullie niet aantonen dat zij ziek is en haar zoon ervoor gebruikt?
ze heeft toch borderline(onderzocht?), en dat kan vroeg of laat ook van invloed zijn direct op haar kind, als ze daar niet aan geholpen is/word!
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Pfff, heftige dag! (update pag. 10)
» Weer wat...UPDATE alles ok:)
» Toch weer schrikken. -> Update 17 mrt
» Pavlov-reactie, weer 'afleren'? UPDATE 06-03
» En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4
» Weer wat...UPDATE alles ok:)