Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Volgens mij zit er iets in mijn kast!

+19
Caroow
loura
Katjing
Alex
RYW
Marin
Lenster
Stuiterbal
Toet
Rush
Ilargi
slaatje
Antibes
Tania
Mamsie
Ella
Monte
SuperGrover
SoGood
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij zit er iets in mijn kast!

Bericht  Annemoontje vr 7 sep 2012 - 1:49

Hmm... Iets zwarts zei je? Misschien zit deze meneer wel in je kast.

Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 GroteFoto-ESPHFJ7P
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij zit er iets in mijn kast!

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 6:57

Ik zou zelf toch de hele kast nakijken, te bang dat er na het intrekken van mijn kleding ineens een beest in blijkt de zitten de volgende keer dat ik het aantrek. Denk dat je dan nog erger schrikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij zit er iets in mijn kast!

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 7:12

Caroow schreef:
Youandi schreef:
loura schreef:
Carrie schreef:
Youandi schreef:OMG! Wie is die vrouw? :shock:

Een karakter uit een van de beste horrorfilms ooit! Drag me to hell heet de film. Serieus een aanrader.

Jaaa is echt goeie film. Ik schrok van die foto joh.. Meteen kwam die scene in die auto weer naar boven dat ze die meid beet zonder gebit haha bleg

Oké. Wie wil deze film met me kijken? Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 281626781 Filmmeetinggggg! Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 281626781


Ik!Ik!Ik!

Doen we!! Heb jij paranormal activity al gezien? Ik durf niet in m'n eentje... Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij zit er iets in mijn kast!

Bericht  Bliss vr 7 sep 2012 - 8:04

Ben ik de enige die zich afvraagt hoe een film met zo'n gedrocht in vredesnaam een goede film kan zijn? :O

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij zit er iets in mijn kast!

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 8:08

Bliss schreef:Ben ik de enige die zich afvraagt hoe een film met zo'n gedrocht in vredesnaam een goede film kan zijn? :O

Nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij zit er iets in mijn kast!

Bericht  Lenster za 8 sep 2012 - 7:54

Youandi schreef:
Caroow schreef:
Youandi schreef:
loura schreef:
Carrie schreef:
Youandi schreef:OMG! Wie is die vrouw? :shock:

Een karakter uit een van de beste horrorfilms ooit! Drag me to hell heet de film. Serieus een aanrader.

Jaaa is echt goeie film. Ik schrok van die foto joh.. Meteen kwam die scene in die auto weer naar boven dat ze die meid beet zonder gebit haha bleg

Oké. Wie wil deze film met me kijken? Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 281626781 Filmmeetinggggg! Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 281626781


Ik!Ik!Ik!

Doen we!! Heb jij paranormal activity al gezien? Ik durf niet in m'n eentje... Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 827601

Deel 1 heb ik ooit "gezien". Tussen aanhalingstekens, want zien doe je echt niet verstopt onder de dekens.. Deel 2 wil ik nog wel echt een keer proberen, maar idd echt niet alleen..
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij zit er iets in mijn kast!

Bericht  Antibes za 8 sep 2012 - 7:57

Haha, ik vond deel 1 echt absoluut niet eng toen ik hem zat te kijken.. Toen ik daarna 's avonds alleen in bed lag durfde ik alleen absoluut niet met mijn been onder de lakens uit te komen!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij zit er iets in mijn kast! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij zit er iets in mijn kast!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum