Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

+18
Minx
Tania
RYW
Pien
Antibes
Saxy
Julia
Sugarfall
May
Susan
Jezzie
Parisienne
Pussycat
Sweety
Lavendel
Tiana
girli
Paper Crown
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Paper Crown do 14 jul 2011 - 21:27

Ok, gotta get something off my chest..

Ik geloof dat mijn schoonfamilie gek is.. en dan met name mijn schoonmoeder & schoonoma..

Het begon vorige week op mijn verjaardag.. ze waren de eerste gasten! Ik bood ze drinken aan en een stukje taart en ik zei: "Ohh, jullie moeten mijn kado die ik van J.(mijn man dus) heb gekregen zien!!!!" Ik pakte mijn nieuwe zonnebril en opende het doosje om het aan ze te laten zien.. maar wat mijn schoonmoeder niet zag is, dat ik naar haar keek.. En ik zag dat mens met dr ogen draaien naar de oom van mijn man (haar broer,dus!). Dit gaf mij zo een naar gevoel.. net of ze stiekem over mij had gesproken met die oom. Ze keek me aan, en ze had door dat ik het gezien had.. kwam ze even later naar mij toe..over the top aardig doen.. ik heb het voorval maar gewoon genegeerd.. Toen ze helemaal lazerus was, moest ze lastminute ook nog blijven slapen.. d'r bus ging niet meer.. mijn hele huis was onderste boven gekeerd, alles was vies en plakkerig, en de volgende morgen is ze gewoon weggaan zonder iets te zeggen *wij sliepen allemaal nog*.. later kreeg ik een sms, dat ze geen koffie durfde te pakken smorgens, omdat ze niet wist of dat wel mocht (?!?!?!?!?!).. en dat ze zo nodig koffie moest dat ze weg was gegaan.. Wat BELACHELIJK is! Ten eerste, mijn koffie cups liggen gewoon op het aanrecht, en zover ik weet is mijn nespresso ook niet verstopt.. Nee, wat ze niet vertelde is: ze moest er niet aan denken om een poot uit te steken smorgens.. (prima.. ik bedoel, ik verwachte dat ook niet..) maar dat ze zo stiekem vertrok, dat vond ik zo raar.. zo achterbaks ook.. en dan zeggen, ik wist niet of dat wel mocht? Ze komt wel eens vaker, en wij hebben al duizenden keren tegen haar gezegd: daar is de keuken en je mag alles pakken wat jij wil..

En dan die oma.. Rolling Eyes
Die oma heeft een broer, die broer woont samen met zijn vrouw een paar huizen verder op dezelfde rij als de oma van mijn man.. Die broer heeft een kleindochter en het meisje heeft downsyndroom.. zo is ze geboren natuurlijk, dus dat is al 10 jaar zo.. en 10 jaar lang, lacht de oma van mijn man, dat meisje uit.. Gisteren was het neefje van mijn man jarig.. dus oma ook mee natuurlijk aangezien het ook haar kleinkind is die jarig is. Zit ze op die verjaardag, schaamteloos te vertellen.. "Ik was laatst bij broer, en zijn kleindochter was daar ook.. en toen ging ik steeds vragen: zeg eens hoe je heet.." en dat meisje, die wil wel praten maar het lukt haar gewoon niet.. en dan maakt ze een heel raar geluid.. Dus wat doet die oma.. die doet het meisje na.. dat geluid dat zij dan maakt en die spastische bewegingen erbij.. echt een paar keer op elkaar en ze lacht zich dan helemaal suf.. en dan nog een keer en nog een keer en nog een keer.. Dus ik trok echt mijn muil open en zeg: "Vind je dat nu echt grapppig?!" "Jaa, ik lach me suf om haar" En ze doet het weer.. dus ik zeg: "Nou sorry, ik vind dat verre van lachwekkend, een klein meisje uitlachen met downsyndroom notabene, ik ga daar niet om lachen,zeker niet als ik zelf ook nog een kind wil krijgen..." Zegt ze gewoon tegen mij: "Als jullie en kindje met down krijgen en ze maakt ook zulke geluiden dan lachen we haar ook uit hoor..." Ze lijkt wel totaal gestoord.. ze vind het ook heel erg vreemd dat dr bloedeigen zus verdriet heeft dat een goede vriend helemaal onder de kanker zit en voor euthenasie heeft gekozen.. en dat die afscheid wilde nemen van dr zus.. en die zus moest huilen.. ze vond dat maar raar... Rolling Eyes

Sorry lang verhaal maar dit is toch niet normaal? Het ligt toch niet aan mij?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  girli do 14 jul 2011 - 21:31

Dat vind ik niet normaal nee. Sowieso niet om een kind met het syndroom van Down uit te lachen, maar ook niet om zo het huis waar je hebt gelogeerd te verlaten. Ik zou dat nooit in mijn hoofd halen! Al vind ik wel altijd lastig om in andermans keukenkastjes te zitten, ook al is het al 20x gezegd.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Paper Crown do 14 jul 2011 - 21:33

girli schreef:Dat vind ik niet normaal nee. Sowieso niet om een kind met het syndroom van Down uit te lachen, maar ook niet om zo het huis waar je hebt gelogeerd te verlaten. Ik zou dat nooit in mijn hoofd halen! Al vind ik wel altijd lastig om in andermans keukenkastjes te zitten, ook al is het al 20x gezegd.

Ook als je dat al 10x eerder gedaan hebt?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 21:34

Oh.my.god...zit echt met open mond te lezen bij je laatste verhaal...

Jij hebt ECHT een rare schoonfamilie! Klinkt alsof schoonmoeder jaloers is op je omdat ze zo overdreven met d'r ogen draaide..
En over die oma nog niet te spreken, echt ronduit BELACHELIJK!


Laatst aangepast door Storm op do 14 jul 2011 - 21:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Tiana do 14 jul 2011 - 21:35

Ik vind het wel raar dat je schoonmoeder weg gaat met de reden dat ze niet wist of ze zelf koffie mocht zetten. Zeker omdat ze bij haar zoon thuis is, dat lijkt me logisch dat ze dat dan ook zelf mag doen. Misschien wilde ze gewoon niet helpen met opruimen en was ze bang dat dit van haar verwacht werd op de een of andere manier?

Dat van de schoonoma vind ik erg om te horen, dat zij een kindje met het syndroom van Down uitlacht terwijl dat kindje er niks aan kan doen! Daar zou ik ook echt pissig om worden en zeker wanneer ze haar ook nog eens na gaat doen :shock:..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Lavendel do 14 jul 2011 - 21:46

Wat een rare mensen :S Gelukkig is je man wel goed gelukt met zo'n moeder Wink
Is die oma altijd zo geweest? Of is ze zelf misschien ziek dat ze daarom rare dingen zegt? Ohnee ze doet dit al 10 jaar lang..
En je man, wat vind die van het gedrag van zijn moeder en oma?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 21:49

Wow, ik zit je verhaal echt met stijgende verbazing te lezen. Wat een rare mensen zijn jouw schoonmoeder en schoonoma! Zeker die oma om een gehandicapt meisje na te gaan zitten doen en er hartelijk om te gaan lachen. Ze zou zich kapot moeten schamen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Sweety do 14 jul 2011 - 21:55

Dit vind ik echt niet normaal van je schoonoma. Gewoon een kindje uitlachen en nadoen terwijl dat kindje er niks aan kan doen. Ze zou zich moeten schamen om zo te doen. En je schoonmoeder vind ik ook maar raar reageren. Wat vind je man er eigenlijk van?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 21:56

Dat van je schoonmoeder vind ik al heel vreemd, maar dat van je schoonoma.... echt te erg voor woorden! Wat vind je man ervan?

Hoe is trouwens verder je band met je schoonmoeder, kunnen jullie het wel goed vinden? Was ik even benieuwd naar, omdat je zei dat ze zo met haar ogen rolde toen je het cadeautje liet zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Pussycat do 14 jul 2011 - 21:59

Alex schreef:Wow, ik zit je verhaal echt met stijgende verbazing te lezen. Wat een rare mensen zijn jouw schoonmoeder en schoonoma! Zeker die oma om een gehandicapt meisje na te gaan zitten doen en er hartelijk om te gaan lachen. Ze zou zich kapot moeten schamen.

+1 Echt bizar... en dan klaag ik soms over mijn schoonfamilie Rolling Eyes Maar jij hebt echt een reden tot klagen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Parisienne do 14 jul 2011 - 22:12

Inderdaad, een heel vreemde schoonfamilie!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Jezzie do 14 jul 2011 - 22:13

Pussycat schreef:
Alex schreef:Wow, ik zit je verhaal echt met stijgende verbazing te lezen. Wat een rare mensen zijn jouw schoonmoeder en schoonoma! Zeker die oma om een gehandicapt meisje na te gaan zitten doen en er hartelijk om te gaan lachen. Ze zou zich kapot moeten schamen.

+1 Echt bizar... en dan klaag ik soms over mijn schoonfamilie Rolling Eyes Maar jij hebt echt een reden tot klagen.

+1, dit is echt niet normaal! :shock:
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Paper Crown do 14 jul 2011 - 22:16

Schoonmoeder: ik negeer d'r eigenlijk altijd een beetje omdat ze zo vreemd is. Ze kan geen man vinden, die wil ze wel graag.. ik zal dr omschrijven.. ze heeft nu 2x d'r borsten laten vergroten, facelift.. getattooeerde wenkbrauwen en een lipvergroting en alles aan dr is strakgetrokken. Ze heeft kort, hoogblond haar.. en ze heeft een heel raar loopje (ze schud echt veel met dr billen en heupen) ze wil eeuwig verliefd zijn, zodra een man iets van een imperfectie vertoont, is het exit. Maar het probleem is, dat die mannen die zij ontmoet allemaal sex willen.. en meer niet, maar zo profileert ze zich wel steeds.. ze is ook heel manische.. soms heeft ze dr lieve momenten.. en soms heeft ze momenten dat niets goed is. Meestal moeten mijn man en ik dat ontgelden.. dan belt ze helemaal overstuur op, en praat ze mijn man een schuldgevoel aan.. dat ze altijd maar alleen is, en als ze weken niets hoort van niemand en dat ze wel maanden dood kan liggen in d'r huis (wat niet zo is, maar zo ziet zij dat!) altijd maar alleen, alleen, alleen.. zij heeft er zelf voorgekozen om ergens in een steeg te gaan wonen in het Centrum van Amsterdam, soms gaan we er heen met de auto, maar dan zijn we met gemak €30.- kwijt, mijn man wil daar ook niet vaak heen, omdat ze altijd zoveel klaagt.. Gisteren was zij daar ook en toen begon ze nadat we 1 minuut binnen waren te klagen dat ze echt een rotreis achter de rug had.. en dat ze in de regen heeft gewacht op de bus en dat ze helemaal verkleumd was heel verwijtend.. Dus mijn man was al gelijk klaar met d'r want hij zei: en je telefoon deed het ook niet?! Had je dan ook niet even kunnen bellen? Moet ik altijd maar jou bellen? Nou, zat ze daar met een zuurpruim gezicht..

Het neefje van mijn man is bezig met ICT dingen en mijn man is ICT'er dus hij ging naar boven om zijn neefje te helpen. En zat er niet bij toen die oma zo maf deed.. we waren best laat thuis en mijn man heeft veel aan zijn hoofd momenteel,wilde hem niet nog lastig vallen met dit, heb dus niets gezegd..

Toen ik hem vorige week vertelde dat die ma zo ging draaien met dr ogen, zei hij: zo is zij.. ze is gewoon raar en daar moet je gewoon niet op letten.. doe ik ook niet.. en ik bepaal zelf wel wat ik voor mijn vrouw koop, niet zij!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 22:20

Wat zegt jou man eigenlijk over het gedrag van zijn moeder en oma en hoe ze tegen jou doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Paper Crown do 14 jul 2011 - 22:22

Mijn man is trouwens 1 gezicht en 1 karakter met zijn vader. Thank God, heeft ie niets van dat soort mensen. Stabiel en sterk en drijft niet de spot met mensen die gehandicapt zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Susan do 14 jul 2011 - 22:23

Jeetje, die oma... als iemand mijn kind uit zou lachen en belachelijk zou maken zou ik diegene eerlijk waar nooit meer willen zien. Wat een takkewijf om dat te doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 22:24

Jeetje...zijn ze zelf wel helemaal goed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  May do 14 jul 2011 - 22:25

Echt ik vind dat je schoonmoeder echt raar gedrag vertoond. Maar dat kun je denk ik idd maar het beste zoveel mogelijk proberen te negeren.
Maar je schoonoma, ohh daar begint het bij mij echt van te kriebelen. Als ik daarbij had gezeten, had ik denk ik heeel maar dan ook heel hard op mijn tong moeten bijten om niet een opmerking tegen haar te maken die zwaar onder de gordel was.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Sugarfall do 14 jul 2011 - 22:28

Wat erg, vooral van die oma. Ik zou me ook gewoon heel erg plaats vervangend schamen als zoiets zou gebeuren. Zijn je schoonmoeder en oma niet eigenlijk ontevreden over zichzelf, dat ze daarom zo afgeven op anderen, en ze belachelijk maken? Ik ken ze verder niet maar daar moest ik wel aan denken.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Paper Crown do 14 jul 2011 - 22:29

Susan schreef:Jeetje, die oma... als iemand mijn kind uit zou lachen en belachelijk zou maken zou ik diegene eerlijk waar nooit meer willen zien. Wat een takkewijf om dat te doen.

De oma van dat meisje, die wil natuurlijk zien dat d'r kleinkind progressie boekt in d'r taal en dr ontwikkeling.. de werkelijkheid is dat het meisje maar weinig kan.. dus oma van het meisje, die verteld heel liefdevol over haar, dat ze liedjes kan zingen, en dat ze heel lief met dr poppen speelt.. ik ken het meisje ook.. ze kan geen liedjes zingen en ze speelt heel wild met d'r poppen en sloopt meer speelgoed dan dat ze dr mee kan spelen.. maar de oma van mijn man zegt dat altijd.. "Dat kind dat kan niets en dan die oma maar zeggen: oh ze kan zo goed dit en zo goed dat.. ik word er niet goed van hoor.." Rolling Eyes Ze snapt dus maar niet, dat de oma van dat meisje er heel veel moeite mee heeft dat het kindje downsyndroom heeft, en dat ze daarom misschien wat dingen mooier laat lijken dan ze zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 22:34

Ik heb inderdaad foto's van je schoonmoeder gezien en eerlijk gezegd ziet ze eruit alsof ze haar tweede jeugd beleeft..
Dat is geen reden om zo raar te doen trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Julia do 14 jul 2011 - 22:41

Het gedrag van je schoonmoeder is onbeschoft en ze lijkt me idd jaloers. Het gedrag van de oma is gewoon akelig en gemeen. Ze lijkt wel anti sociaal.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Susan do 14 jul 2011 - 23:15

Oh, ik kan me echt zo boos maken om die oma. Ezra heeft dan geen Down, maar hij praat ook niet goed en hij gebruikt wel vaak een eigen taaltje, vooral als hij heel opgewonden zit te vertellen dan klinkt dat ook best apart. Natuurlijk mag dat soms grappig worden gevonden, maar als iemand hem echt uit zou lachen en belachelijk zou maken of als iemand zijn vorderingen waar wij trots op zijn naar beneden zit te halen dan zou ik echt zooooo kwaad zijn. Mijn ouders zouden dat ook zeker weten niet pikken, ik denk dat zij die mensen ook niet meer zouden willen zien. Hun kleinkinderen, daar moet je echt NIET aankomen. Echt, hoe kwetsend moet dit zijn voor de ouders en de opa en oma van dat meisje.

Het gedrag van je schoonmoeder vind ik ook intriest, maar dit raakt me nog eens extra.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Saxy do 14 jul 2011 - 23:15

Nu ben ik wel benieuwd of je schoonoma, de moeder is van je schoonmoeder? Of het is het de moeder van de vader van je man?
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:16

Susan, trek het je niet persoonlijk aan. Niemand zal Ezra vast uitlachen om zijn taalontwikkeling. hug Desondanks snap ik wel dat het je raakt hoor, maar gelukkig zijn dit hele andere mensen dan de mensen die jullie in je omgeving hebben...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum