Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben! Empty Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben!

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 5:56

Ik heb een nieuwe kast voor op mijn kledingkamer, heb nu aan beide kanten van de kamer dezelfde kast (beetje idee inloopkast maar dan met schuifdeuren ervoor). En nu heb ik hem bijna af, mis ik gewoon 6 schroeven! En die moeten in wat grotere gaten en die zitten verder nergens in de kast, dus ze kunnen ook niet al ergens anders in geschroefd zijn. Bij de doe het zelf zaak hadden ze die schroeven niet (meneer zei oh ik zie het al, bouwpakketschroeven, succes met zoeken). En nu kan ik die dingen waarmee de deur aan de kast hangt met rollertjes er niet aan schroeven en ligt die enorme deur midden op de vloer van de kledingkamer. Hoe kom ik nou aan die schroeven... (en waar zijn ze nou eigenlijk gebleven??)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben! Empty Re: Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben!

Bericht  VanillaRose do 14 jul 2011 - 6:00

Balen is dat he! Ik zou de winkel bellen waar je die kast gekocht hebt en zeggen dat je een setje schroeven mist. Als het een beetje goede service is zorgen ze dat je nieuwe krijgt. Misschien iets fout gegaan met inpakken van de kast? Kan gebeuren natuurljik, maar irritant is het wel! Succes ermee.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben! Empty Re: Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben!

Bericht  Nathalie do 14 jul 2011 - 7:56

Als het een ikea kast is kun je naar de klantenservice en daar krijg je ze zo mee. Wel ff een voorbeeldje meenemen want ze hebben veel verschillende schroeven.

Maar neem aan dat andere winkels dat ook wel doen.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben! Empty Re: Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben!

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 20:07

Balen zeg! Ik zou de winkel bellen waar je het gekocht hebt, misschien zaten de schroeven er niet bij. Het lijkt me dat ze sowieso de schroeven wel hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben! Empty Re: Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben!

Bericht  Pussycat do 14 jul 2011 - 22:01

Was het zo'n doe het zelf bouwpakket? Zat er dan geen briefje bij in hoeveel schroeven/spijkers etc... er bij in zouden moeten zitten? Heb je niet na geteld? Misschien inderdaad ff een telefoontje plegen naar het bedrijf waar je de kast hebt gekocht.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben! Empty Re: Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben!

Bericht  Jezzie do 14 jul 2011 - 22:05

Dat is balen. Ik zou ook terug gaan naar waar je de kast vandaan hebt. Als je verteld dat je schroeven mist, vind ik dat ze je die gewoon moeten geven!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben! Empty Re: Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben!

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 22:08

Wat balen! Ik snap dat je gewoon die kast in elkaar wil hebben. Ga inderdaad terug naar de winkel en zeg dat je schroeven mist, zij moeten je die schroeven gewoon kunnen geven. Succes! Ik hoop dat je kast snel helemaal klaar is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben! Empty Re: Grrrr ik wil mijn kast klaar hebben!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum