geboortewinkel ervaringen?
+2
Dora
mauwmauw
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
geboortewinkel ervaringen?
ik ga binnenkort de babycook aanschaffen en nu zag ik m voor 117 euro bij de geboortewinkel.nl maar ik heb nog nooit wat hier besteld dus was benieuwd of er iemand ervaring had met deze site.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: geboortewinkel ervaringen?
Ga je naar de 9 maanden-beurs? Vaak kun je daar dan ook dingen in de aanbieding kopen
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb daar weleens wat gekocht en goede ervaringen. Binnen 2 dgn had ik mń bestelling binnen. Maar inderdaad wat Teigetje zegt als je naar de 9maanden beurs gaat zou ik daar eerst kijken.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
ik wil wel naar de 9 maanden beurs,maar niemand die mee wilt.
mauwmauw- Kletskop
ik zie net dat beaba ook op de negenmaanden beurs staat.heb gratis kaartjes voor s'avonds misschien toch maar even kijken of ik iemand mee krijg.
mauwmauw- Kletskop
Op de 9 maandenbeurs krijg je een beschermende tas twv 30 (?) euro cadeau zag ik in het boekje dat bij de "wij jonge ouders" zit.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Fiwen schreef:Op de 9 maandenbeurs krijg je een beschermende tas twv 30 (?) euro cadeau zag ik in het boekje dat bij de "wij jonge ouders" zit.
Dat zag ik ook! Lijkt me geen verkeerde aanbieding, zit er zelf ook al over na te denken (ga in elk geval naar de beurs dus zie het daar nog wel). Ben alleen nog aan het twijfelen of het wel echt wat is. Wil sowieso de groente en fruithapjes zelf gaan maken, maar heb ook een goede keukenmachine staan.. Die kan alleen niet stomen Dilemma
Als je hem sowieso wilt kopen mauwmauw, dan zou ik inderdaad proberen naar de beurs te gaan. Zo'n mooie beschermtas erbij is altijd handig.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Als je wilt stomen kun je ook een zeef nemen en hier je groente in leggen en in de pan boven het water hangen. Stukje goedkoper dan al die dure machines en net zo handig. Kost je misschien 1-2 euro voor een zeef
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
PapillonRose schreef:Fiwen schreef:Op de 9 maandenbeurs krijg je een beschermende tas twv 30 (?) euro cadeau zag ik in het boekje dat bij de "wij jonge ouders" zit.
Dat zag ik ook! Lijkt me geen verkeerde aanbieding, zit er zelf ook al over na te denken (ga in elk geval naar de beurs dus zie het daar nog wel). Ben alleen nog aan het twijfelen of het wel echt wat is. Wil sowieso de groente en fruithapjes zelf gaan maken, maar heb ook een goede keukenmachine staan.. Die kan alleen niet stomen Dilemma
Als je hem sowieso wilt kopen mauwmauw, dan zou ik inderdaad proberen naar de beurs te gaan. Zo'n mooie beschermtas erbij is altijd handig.
Ik heb vrijdag bij de Blokker een stoommandje gekocht voor 4 euro, uitklappen in een grote pan met een bodempje water zetten, groenten erop en deksel op de pan (en vuur eronder natuurlijk )
Daarna de staafmixer erop en klaar. Ik wilde eerst ook een Babycook kopen maar ik vind 125 euro echt heel veel geld... vond dit dus een betere oplossing.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Fiwen schreef:PapillonRose schreef:Fiwen schreef:Op de 9 maandenbeurs krijg je een beschermende tas twv 30 (?) euro cadeau zag ik in het boekje dat bij de "wij jonge ouders" zit.
Ik heb vrijdag bij de Blokker een stoommandje gekocht voor 4 euro, uitklappen in een grote pan met een bodempje water zetten, groenten erop en deksel op de pan (en vuur eronder natuurlijk )
Daarna de staafmixer erop en klaar. Ik wilde eerst ook een Babycook kopen maar ik vind 125 euro echt heel veel geld... vond dit dus een betere oplossing.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Dan ga ik het op deze manier proberen, geef die 125 euro ook liever ergens anders aan uit als het op een andere makkelijke manier hetzelfde resultaat geeft
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ervaringen met GV?
» Ervaringen met kolven
» Ervaringen LLL en VBN
» Ervaringen ouderschapsverlof?
» dragen, nu nog? mei tai ervaringen?
» Ervaringen met kolven
» Ervaringen LLL en VBN