Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

+39
Jezzie
Tazz
kwak
Cupcake
Japie
Parel
Dora
Bliss
Wenology
RYW
Siamsa
liqueje
Atelier Madame
Rose
minoessepoes
Kreeftje
_Cyn_
Fearie
Hoochie
Reeza
Slakje
Middleme
Caro
Mizz_S
Ooh La La!
mo-lola
sanne-84
Twellie
Mari
Penny Blossom
Arwyn
Erza Scarlet
Lousanne
Rouxxxe
Snoes
Sugarfall
Tania
Rush
Shopelle
43 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou - Pagina 3 Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Cupcake za 8 sep 2012 - 23:40

Ik kreeg van mijn schoonouders een schaaltje met felgroene steentjes
een oerlelijke trol erop en een klein vetplantje.
9,95 bij de hendriks... En het mooie is, we zijn al 10 jaar samen en we geven haar wel fatsoendelijke kado's...

Ik lig niet helemaal lekker meer in de familie omdat ze vind dat ze haar
kleinkind te weinig ziet en oma's horen niet op bezoek te komen, wij moeten naar hun toe!
Aangezien ons kindje gehandicapt is gaat dat niet zo makkelijk maar dat snapt ze niet!

Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou - Pagina 3 Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 19:08

Van mijn man afgelopen jaar een draagdoek en van mijn schoonouders een mixer en een taartblik.

Gast
Gast

Bericht  kwak ma 10 sep 2012 - 7:04

afgelopen jaar heb ik van mijn schoonouders een pakketje gekregen met een fleecedeken, een salade bak met deksel Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou - Pagina 3 878948377 en een super lekker geurtje. Van mijn man heb ik een naaimachine gekregen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 7:11

Van mijn man heb ik afgelopen jaar een ovenschaal en een abonnement op een tijdschrift gekregen.
Van mijn schoonouders krijg ik vaak allerlei leuke dingen bij elkaar, zoals boeken, spullen voor het paard of decoratie (schoonmoeder haar zus is bloemiste en is heel creatief) en ik heb een keer een zilveren ketting van Esprit gekregen die ik nog heel vaak draag.

Gast
Gast

Bericht  Tazz ma 10 sep 2012 - 7:55

Bliss schreef:Ik grijp dit topic meteen ff aan om een vraag te stellen! Ik ben zondag over twee weken jarig en ben nu zeven maanden samen met mn vriend. Nu heb ik voor wat vrienden en vriendinnen een borrel georganiseerd op mn verjaardag, mijn ouders zijn er ws niet omdat ze aan de andere kant vh land wonen. Mn vader en vriendin komen heel misschien ff langs en mn moeder zie ik de week erna, dan ga ik naar haar toe. Maar ik heb natuurlijk ook schoonouders nu en heb eigenlijk geen idee of ik die nu ook uit moet nodigen voor mijn verjaardag... Wat vinden jullie? Zijn hartstikke leuke mensen, maar ik weet niet wat te doen nu. Ik vind t ook zo gek als mijn eigen ouders er niet zijn en zij wel, of als ze tussen mijn vrienden zitten. Kwamen jullie schoonouders bij jou op je verjaardag toen jullie nog niet samenwoonden?

Nee schoonouders kwamen niet op visite toen we nog niet samenwoonden.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jezzie za 15 sep 2012 - 3:50

Van mijn vriend heb ik een droogmolen gekregen Laughing Die wilde ik graag!
En van mijn schoonouders kreeg ik geld en douchegel.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  bolus26 za 15 sep 2012 - 21:42

Mijn schoonouders kwamen ook op mn vrrjaardag toen we nog niet samenwoonden.waren toen ruim een jaar samen.

Vorig jaar heb ik van mn man een mooie leren tas gekregen, nu weer bijna jarig en ik krijg (een deel) van mn nieuwe fiets van hem. Aan anderen heb ik geld voor de fiets gevraagd.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SarahKey zo 16 sep 2012 - 2:38

Van mijn man een jaarkaart van een landgoed/dierentuin hier in de buurt. Van mijn zoon een mama hangertje en van mijn schoonouders geld.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Bliss zo 16 sep 2012 - 4:19

Tazz schreef:
Bliss schreef:Ik grijp dit topic meteen ff aan om een vraag te stellen! Ik ben zondag over twee weken jarig en ben nu zeven maanden samen met mn vriend. Nu heb ik voor wat vrienden en vriendinnen een borrel georganiseerd op mn verjaardag, mijn ouders zijn er ws niet omdat ze aan de andere kant vh land wonen. Mn vader en vriendin komen heel misschien ff langs en mn moeder zie ik de week erna, dan ga ik naar haar toe. Maar ik heb natuurlijk ook schoonouders nu en heb eigenlijk geen idee of ik die nu ook uit moet nodigen voor mijn verjaardag... Wat vinden jullie? Zijn hartstikke leuke mensen, maar ik weet niet wat te doen nu. Ik vind t ook zo gek als mijn eigen ouders er niet zijn en zij wel, of als ze tussen mijn vrienden zitten. Kwamen jullie schoonouders bij jou op je verjaardag toen jullie nog niet samenwoonden?

Nee schoonouders kwamen niet op visite toen we nog niet samenwoonden.

Ok, ik heb ze inmiddels maar gezegd dat ze welkom zijn om een keer een bakkie te komen doen, niet per se voor mijn verjaardag, maar gewoon een andere keer.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Niekske zo 16 sep 2012 - 8:54

Vorig jaar kreeg ik van mijn vriend een fotoshoot, een spaarpot in de vorm van een londonse brievenbus om te gaan sparen voor een weekendje london en lipbalsem van ben&jerry's en cookie dough smaak Very Happy van mijn schoonouders kreeg ik speciale thee van simon levelt en een bon voor een hot stone massage. Ik was erg blij met mijn cadeautjes!

Ik ben over drie weken weer jarig en ik ben erg benieuwd wat ze deze keer verzinnen Very Happy ik heb van mijn schoonouders pas een naaimachine gekregen, zomaar, dus ik ga ervanuit dat het cadeau niet zo groot is nu Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flippin' Bitch ma 17 sep 2012 - 9:55

Van mijn vriend van alles, maar hij vindt het wel moeilijk om zelf iets te verzinnen. Hij kwam een keer met een wekkerradio aanzetten, vond ik helemaal geen leuk cadeau en sindsdien is hij een beetje bang om met iets 'verkeerds' aan te komen. Dingen die ik o.a. heb gehad zijn: een grote fles van mijn lievelingsparfum, een sims-spel, cd, wissellijst, bos bloemen, boeken en toen we jonger waren zo'n hele grote stoffen roos van 1,5 meter en een bedeltje met zijn naam.

Mijn schoonmoeder is echt van de praktische cadeau's en geeft dus setjes handdoeken, sinaasappelpers e.d. Ze wil geen bonnen of geld geven, dus meestal vraag ik aan haar maar iets praktisch wat ik nodig heb: strijkplankovertrek, opbergboxen en dat soort werk.

Mijn schoonvader neemt mijn vriend en mij ieder jaar mee uit eten op de dag dat ik mijn verjaardag vier. Vind ik een leuke traditie. Vaak maakt zijn vriendin nog een pakketje met nagellak, tijdschrift, douchegel o.i.d.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bliss zo 23 sep 2012 - 20:53

Zo, na mijn verjaardag gisteren kan ik ook meedoen in dit topic smile Van mijn vriend heb ik kaartjes voor een festival gekregen (eind november) en een fles Prosecco. Zijn ouders hadden hem ook een cadeautje voor mij meegegeven, een kaart met daarbij VVV-bonnen. Kan ik erg goed gebruiken, dus ben er blij mee!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: