Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer weg heb voldoende advies gekregen, bedankt!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Weer weg heb voldoende advies gekregen, bedankt! Empty Weer weg heb voldoende advies gekregen, bedankt!

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 3:00

Weer weg heb voldoende advies gekregen, bedankt!!

Laatst aangepast door Aimy op vr 9 maa 2012 - 3:47; in totaal 4 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer weg heb voldoende advies gekregen, bedankt! Empty Re: Weer weg heb voldoende advies gekregen, bedankt!

Bericht  Rush vr 9 maa 2012 - 3:02

Ik zou morgen uit eten gaan, ghehe. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Weer weg heb voldoende advies gekregen, bedankt! Empty Re: Weer weg heb voldoende advies gekregen, bedankt!

Bericht  Susan vr 9 maa 2012 - 3:05

Volgens mij maak je er een veel groter probleem van dan het is. Ga gewoon morgen of overmorgen uit eten, het zal zijn baas waarschijnlijk echt een zorg zijn op welke avond jullie precies gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush vr 9 maa 2012 - 3:05

Susan schreef:Volgens mij maak je er een veel groter probleem van dan het is. Ga gewoon morgen of overmorgen uit eten, het zal zijn baas waarschijnlijk echt een zorg zijn op welke avond jullie precies gaan.
Inderdaad. Mijn gedachte, als hij de bon maar krijgt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Herfstblaadjes vr 9 maa 2012 - 3:06

Je kunt toch ook gewoon het gereserveerde van vakantieveiling door zijn baas laten betalen?
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 3:22

Ik zal er inderdaad een groter probleem van maken dan het is maar voel me gewoon ongemakkelijk als iemand zoiets zegt :P Hij bedoelde echt vanavond en niet een andere keer.. en de veilingen hebben we al betaalt.

Nou ja laat maar zitten ik blaas het op laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 3:31

Herfstblaadjes schreef:Je kunt toch ook gewoon het gereserveerde van vakantieveiling door zijn baas laten betalen?

nee geen factuur meer van.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 3:39

Je kan toch zeggen dat het vanavond niet uitkomt dus dat jullie morgenavond gaan en lever je dat bonnetje in. Zal hem toch niet zoveel uitmaken of je nou vandaag of een andere keer gaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 3:40

Ja klopt ook wel angel

Toch goed dat ik jullie om advies heb gevragen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: