Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou
+39
Jezzie
Tazz
kwak
Cupcake
Japie
Parel
Dora
Bliss
Wenology
RYW
Siamsa
liqueje
Atelier Madame
Rose
minoessepoes
Kreeftje
_Cyn_
Fearie
Hoochie
Reeza
Slakje
Middleme
Caro
Mizz_S
Ooh La La!
mo-lola
sanne-84
Twellie
Mari
Penny Blossom
Arwyn
Erza Scarlet
Lousanne
Rouxxxe
Snoes
Sugarfall
Tania
Rush
Shopelle
43 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou
Van mijn ex-man vorig jaar een weekendje Berlijn. Van zijn moeder geloof ik geld.. Maar dat maakte ze altijd over naar mijn ex zijn rekening en ik kreeg het daardoor heel vaak niet..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Lousanne schreef:Ik heb dit jaar van mijn vriend een tomtom (navigatiesysteem) gekregen.Van mijn schoonouders heb ik een boekenbon gekregen.
+ 1. En van mijn schoonouders een messenset.
Gast- Gast
Van mijn vriend een Oozoo-horloge en van mijn schoonouders een kandelaartje en kaarsjes
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Dit heb ik van mijn vriend & zijn ouders gehad, met nog een losse munt erbij;
.
.
Laatst aangepast door Pippa op zo 16 sep 2012 - 8:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Van mijn schoonmama 2 cinematickets en ik ben met mijn vriend uit eten geweest. Ik was toen 2 weken eerder bevallen en snakte wel een beetje naar qualitytime.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Van mn vriend een weekendje weg naar Maastricht en van mn schoonouders een H&M bon, kon ik meteen in Maastricht gaan shoppen
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Vorig jaar kreeg ik van mijn vriend een nieuwe fotocamera en van zijn ouders een bedel voor aan mijn pandora armband
Dit jaar heb ik van hun samen (en een beetje eigen inleg ) een Iphone 4S gekregen.
Dit jaar heb ik van hun samen (en een beetje eigen inleg ) een Iphone 4S gekregen.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Van mijn vriend heb ik dit jaar niets gekregen, ik had geen idee wat te vragen. Van mijn schoonmoeder kreeg ik 20 euro (krijgen we allebei iedere verjaardag).
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Van mijn vriend had ik een Guess tas gekregen, en van mijn schoonmoeder en oma oorbellen, van schoonvader geld.
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Van mijn vriend een kleinigheidje (oozoo horloge) want we zijn voor onze verjaardagen uit eten geweest bij een sterrenrestaurant (Ivy in Rotterdam), was zo gaaf!!
En van mijn schoonouders bonnen van Ici paris
En van mijn schoonouders bonnen van Ici paris
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Van mijn vriend heb ik een "oker" gele tas van cowboysbag gekregen, model Bristol.
Van mijn schoonouders twee grote planten voor in de vensterbank wat ik gevraagd had en ook nog geld erbij.
Van mijn schoonouders twee grote planten voor in de vensterbank wat ik gevraagd had en ook nog geld erbij.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Van mijn ouders krijg ik altijd hetzelfde, €50.
Van mijn schoonouders de helft van dit bedrag maar vorig jaar hadden ze parfum gekocht.
Van mijn schoonouders de helft van dit bedrag maar vorig jaar hadden ze parfum gekocht.
Gast- Gast
Van mijn vriend een groot bos bloemen, een etentje en naar de bioscoop.
Van mijn eigen- en schoonouders geld maar dat had ik gevraagd omdat ik wandelschoenen wou kopen.
Van mijn eigen- en schoonouders geld maar dat had ik gevraagd omdat ik wandelschoenen wou kopen.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Van mijn vriend dit jaar een kettinkje en een ligstoel voor in de tuin. Van mijn schoonouders meestal 50 euro waar ik dit jaar wat spullen voor mijn muziekinstrument van heb gekocht.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
in mei jarig geweest van mijn vriend een weekend weg naar parijs (is er nog niet van gekomen).
Op mijn verjaardag zelf een plotseling ontmoeting met mijn schoonouders.
Op mijn verjaardag zelf een plotseling ontmoeting met mijn schoonouders.
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
Van mijn vriendin kreeg ik een horloge en een krukje uit een leuk woonaccessoire winkeltje met mijn naam erop (die stond er toevallig al op). Mijn schoonmoeder had/heb ik nog niet ontmoet.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Ik ben in Maart jarig geweest en heb van mijn vriend en zoon wat dingen van Blond Amsterdam gekregen en van mijn ouder en schoonouders geld
Gast- Gast
Schoonouders heb ik niet, maar ik heb van mijn vriend een hele mooie zilveren ketting gekregen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik was 14 augustus jarig. Mijn vriend en ik zouden gewoon een goedkoop simpel cadeautjes doen voor elkaar, dus van hem heb ik een soort van beeldje gekregen. Van mijn schoonmoeder heb ik wel iets speciaals gekregen.
Een armbandje die haar tante in de tweede wereldoorlog, in een concentratiekamp heeft gedragen, een vreemde uitleg misschien, maar het was een mooi, emotioneel cadeau.
Een armbandje die haar tante in de tweede wereldoorlog, in een concentratiekamp heeft gedragen, een vreemde uitleg misschien, maar het was een mooi, emotioneel cadeau.
Wenology- Fluisteraar
- Aantal berichten : 19
Punten : 24
Registratiedatum : 07-09-12
Ik grijp dit topic meteen ff aan om een vraag te stellen! Ik ben zondag over twee weken jarig en ben nu zeven maanden samen met mn vriend. Nu heb ik voor wat vrienden en vriendinnen een borrel georganiseerd op mn verjaardag, mijn ouders zijn er ws niet omdat ze aan de andere kant vh land wonen. Mn vader en vriendin komen heel misschien ff langs en mn moeder zie ik de week erna, dan ga ik naar haar toe. Maar ik heb natuurlijk ook schoonouders nu en heb eigenlijk geen idee of ik die nu ook uit moet nodigen voor mijn verjaardag... Wat vinden jullie? Zijn hartstikke leuke mensen, maar ik weet niet wat te doen nu. Ik vind t ook zo gek als mijn eigen ouders er niet zijn en zij wel, of als ze tussen mijn vrienden zitten. Kwamen jullie schoonouders bij jou op je verjaardag toen jullie nog niet samenwoonden?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Van mijn vrouw heb ik een digitale keukenweegschaal gehad (hier had ik ook om gevraagd),
van mijn schoonouders een waardebon voor een kapper en een of ander scrubsetje van de Hema. Ook heeft mijn schoonmoeder de cadeau's gekocht die ik van mijn schoonzus heb gekregen en dat was nog een kappersbon, en 2 kookboek(jes) voor salades. Alleen een beetje jammer dat ik niet zo van salades hou. Dus die liggen op zolder om een keer weg te geven aan iemand die wel van salades houdt.
Van mijn ouders heb ik een handtas gekregen waar ik al 2 jaar helemaal weg van was/ben (Gabs)
[img]https://www.facebook.com/media/set/?set=a.427994203914967.104852.100001131727040&type=1[/img]
[img]https://www.facebook.com/media/set/?set=a.427994203914967.104852.100001131727040&type=1[/img]
van mijn schoonouders een waardebon voor een kapper en een of ander scrubsetje van de Hema. Ook heeft mijn schoonmoeder de cadeau's gekocht die ik van mijn schoonzus heb gekregen en dat was nog een kappersbon, en 2 kookboek(jes) voor salades. Alleen een beetje jammer dat ik niet zo van salades hou. Dus die liggen op zolder om een keer weg te geven aan iemand die wel van salades houdt.
Van mijn ouders heb ik een handtas gekregen waar ik al 2 jaar helemaal weg van was/ben (Gabs)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Wat een prijzige cadeaus worden hier gegeven zeg!
Mijn vriend en ik doen nauwelijks cadeaus eigenlijk .. meestal krijgen we iets wat we nodig hebben, ik had afgelopen jaar een mixer nodig haha
Van mijn schoonouders krijgen we wat we willen hebben, en meestal is dat geld
Mijn vriend en ik doen nauwelijks cadeaus eigenlijk .. meestal krijgen we iets wat we nodig hebben, ik had afgelopen jaar een mixer nodig haha
Van mijn schoonouders krijgen we wat we willen hebben, en meestal is dat geld
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Van mijn man heb ik een mooie ketting gekregen, wel zelf uitgezocht, haha. En van mijn schoonouders... eh.... geld, ofzo? Weet het niet meer eigenlijk.
Gast- Gast
Bliss schreef:Ik grijp dit topic meteen ff aan om een vraag te stellen! Ik ben zondag over twee weken jarig en ben nu zeven maanden samen met mn vriend. Nu heb ik voor wat vrienden en vriendinnen een borrel georganiseerd op mn verjaardag, mijn ouders zijn er ws niet omdat ze aan de andere kant vh land wonen. Mn vader en vriendin komen heel misschien ff langs en mn moeder zie ik de week erna, dan ga ik naar haar toe. Maar ik heb natuurlijk ook schoonouders nu en heb eigenlijk geen idee of ik die nu ook uit moet nodigen voor mijn verjaardag... Wat vinden jullie? Zijn hartstikke leuke mensen, maar ik weet niet wat te doen nu. Ik vind t ook zo gek als mijn eigen ouders er niet zijn en zij wel, of als ze tussen mijn vrienden zitten. Kwamen jullie schoonouders bij jou op je verjaardag toen jullie nog niet samenwoonden?
Op mijn verjaardag zijn mijn schoonouders wel geweest. Ook een oom en tante van hem. We hebben het op zondagmiddag gevierd voor de familie van beide. De vrienden hebben we apart gedaan, omdat het anders niet paste.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ik heb van mijn vriend spullen van Blond Amsterdam gekregen en van mijn schoonouders geld.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» vriend/ man met overgewicht hoe ga je daar me om?
» Daar is hij weer.. hoe zit jij er nu bij?
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Weer weg heb voldoende advies gekregen, bedankt!
» daar ga ik dan maar weer.
» Daar is hij weer.. hoe zit jij er nu bij?
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Weer weg heb voldoende advies gekregen, bedankt!
» daar ga ik dan maar weer.
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: