Welke vitamine D geven jullie?
+11
Puggle
Annemie
Mida4you
Sophiee
CCC
Bruintje Beer
chipa
Printje
Papillio
SarahKey
Linda
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke vitamine D geven jullie?
Ik gaf eerst druppels van Davitamon, maar die wilde ze echt niet meer. Ze begon al te gillen als ik met dat lepeltje aan kwam.
Nu heb ik kinderkauwtabletten van optimax. Die vindt ze heerlijk! Maar er zit suiker in, dus daar ben ik iets minder blij mee.
Welke geven jullie?
Nu heb ik kinderkauwtabletten van optimax. Die vindt ze heerlijk! Maar er zit suiker in, dus daar ben ik iets minder blij mee.
Welke geven jullie?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Welke vitamine D geven jullie?
van Davitamon. Je hebt ook van kruidvat eigen merk die zou je ook eens kunnen proberen. En anders wat druppels door het toetje of sap?
Dat laatste advies had ik ook ergens gelezen. Maar ivm allergie krijgt ze geen toetje. En een beker drinkt ze nooit helemaal op (dramadrinkster), dus dat schiet niet op.
Linda- Ratel
Wij hebben ze van de Hema.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Wij hebben die van Davitamon. Volgens mij neemt ze ze alleen maar omdat A ze ook krijgt, maar goed. Dat is dan prima.
Zijn er geen kauwtabletten zonder suiker?
Gast- Gast
Watermeloen schreef:Wij hebben die van Davitamon. Volgens mij neemt ze ze alleen maar omdat A ze ook krijgt, maar goed. Dat is dan prima.
Geen idee. Optimax is normaal gesproken een vrij natuurlijk merk.
Linda- Ratel
I kvind het eigenlijk ook een beetje raar dat er juist in vitaminenpillen suiker zit...
Gast- Gast
Had je mijn reactie nog gelezen in het topic over pakjes drinken?
Heb je weleens een flesje geprobeerd? Van Spa blauw zit er bijvoorbeeld zo'n tuutje op.
Als H. weer een fase heeft van weinig drinken doen we dat ook weleens. Dan drinkt ze als een tierelier.
Heb je weleens een flesje geprobeerd? Van Spa blauw zit er bijvoorbeeld zo'n tuutje op.
Als H. weer een fase heeft van weinig drinken doen we dat ook weleens. Dan drinkt ze als een tierelier.
Gast- Gast
R krijgt multivitamine van Davitamon en daar zit ook vitamine D in.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Van het kruidvat. F vind de druppels heerlijk.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Hier krijgen ze de tabletjes van de kruitvat.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik gaf voorheen de druppels van Davitamon... Maar nu had ik bij de Etos het eigen merk gehaald, omdat de vit. K daar op zonnebloemolie basis is ipv op arachideolie (lang naar gezocht) en had dus meteen ook eigen merk D meegenomen, had ik hem al open en kwam ik erachter dat ie met sinaasappelsmaak was. Beetje tegen onze principes in, maar had dus niet goed gelezen... We hebben besloten deze maar op te maken maar jeetje wat een suikerachtige zoete bende is dat... N. smult er wel van, voor het eerst zijn we er zeker van dat ze wel haar vitamines binnen krijgt ipv naast haar mond weg laat lopen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Papillio schreef:Wij hebben ze van de Hema.
+1
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik gebruik de olie druppels ( smaakloos ) van Davitamon en druppel ze elke ochtend op haar broodje. Niets aan de hand.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben druppels van davitamon, die gaan 's ochtends door de pap en 's avonds krijgt hij een optimax vitamine tabletje.[left]
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hier kruidvat eigen merk, ze vind ze aan het smekken te horen erg lekker
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Die van het Kruidvat. Hij heeft maar 6 druppeltjes per dag nodig. Davitamon geloof ik 10(?) Je doet dus langer met een flesje en het is ook nog eens een stuk goedkoper. Ik druppel het altijd op een deel van zijn boterham tussen de middag. En met heel zonnig weer doe ik een druppel minder omdat hij dan de rest wel oppikt buiten in de zon
Ik heb alleen vitamine D voor S. en geen multivitamine omdat hij goed en genoeg eet en dus zo genoeg binnen krijgt qua vitamine en mineralen
Ik heb alleen vitamine D voor S. en geen multivitamine omdat hij goed en genoeg eet en dus zo genoeg binnen krijgt qua vitamine en mineralen
Gast- Gast
Printje schreef:R krijgt multivitamine van Davitamon en daar zit ook vitamine D in.
Je moet wel even kijken of daar wel voldoende vitamine D in zit. Een kind tot 4 jaar moet 10 microgram vitamine d binnen krijgen. In multi's zit vaak maar een klein gedeelte daarvan in.
Linda- Ratel
Eigenlijk al een hele niks meer? Ik zit er idd ook aan te denken om kauwvitamines te kopen voor dr.
Gast- Gast
Eerst davitamon, maar hier hetzelfde als wat razz vind. Geef nu kruitvat
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Anniej_S schreef:Eigenlijk al een hele niks meer? Ik zit er idd ook aan te denken om kauwvitamines te kopen voor dr.
Vitamine d is erg belangrijk hoor! Kinderen in nl krijgen daar over het algemeen te weinig van binnen.
Linda- Ratel
Mijn ventje krijgt druppeltjes Davitamon op zijn boterham. Op het middelste stukje (dat eet hij altijd als eerst) doe ik de druppels en zo gaat het eigenlijk altijd goed.
Gast- Gast
Het gekke is dat er in de druppeltjes van davitamon ook suiker zit en in de olie zit pinda. Hier Keine ze optimax. Ik kom er nu pas achter dat daar suiker in zit....
Gast- Gast
Linda schreef:Anniej_S schreef:Eigenlijk al een hele niks meer? Ik zit er idd ook aan te denken om kauwvitamines te kopen voor dr.
Vitamine d is erg belangrijk hoor! Kinderen in nl krijgen daar over het algemeen te weinig van binnen.
Ik weet het...moet er ook echt weer naar gaan kijken! Beetje laksigheid wat er bij in isgeslipt, moet van de week toch nog naar de drogist en dan ga ik daar even naar kijken. Ik denk dat ik dan maar kauwsnoepjes geef.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke vitamine's?
» Welke naam zou jij je kindje nooit geven?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Welke forummer wil jij een knuffel geven?
» n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?
» Welke naam zou jij je kindje nooit geven?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Welke forummer wil jij een knuffel geven?
» n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: