Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weekendje weg 8 personen

+2
duckie
Stoplicht
6 plaatsers

Ga naar beneden

Weekendje weg 8 personen Empty Weekendje weg 8 personen

Bericht  Stoplicht wo 12 dec 2012 - 23:35

Wie weet kunnen jullie mij helpen?

Met het gezin willen we een weekendje weg in het weekend van 1 februari as., maar er zijn aantal ' eisen ' waardoor de keuze beperkter is:



* Er moet een indoor-speeltuin of overdekt zwembad zijn voor de twee kinderen ( 7 en 2 jaar )

* Liefst 4 slaapkamers, 2 badkamers en 2 toiletten

* In de omgeving moet wat te doen zijn, bijv. een dierentuin

* Qua afstand mag het max. 1,5uur rijden zijn vanaf Arnhem en Den Bosch

* Het hoeft ons geen vermogen te kosten Wink



Wie heeft er tips voor een leuke bungalow?

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg 8 personen Empty Re: Weekendje weg 8 personen

Bericht  duckie do 13 dec 2012 - 0:46

ben er zelf nog nooit geweest maar landal rabbit hill? heeft volgens mij ook een indoor speeltuin en een binnenbad

ik weet alleen even niet hoe het zit met de afstand.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg 8 personen Empty Re: Weekendje weg 8 personen

Bericht  blondje1313 do 13 dec 2012 - 1:38

Vennenbos van Landal?
Of centerparcs, begin februari is niet zo duur denk ik?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg 8 personen Empty Re: Weekendje weg 8 personen

Bericht  ilse3 do 13 dec 2012 - 9:47

Ik wou eerst zeggen het land van bartje van Landal in de buurt van Emmen, zijn we twee jaar terug geweest erg leuk park met zwembad, indoor speelplaats en de dierentuin in emmen is dichtbij. Alleen je hebt het over 1,5 uur rijden van Den Bosch en dat is toch wel iets meer.

Misschein in de buurt van Apeldoorn? Wij zijn daar een keer met de familie geweest bij het Landgoed het Loo, ook van landal. We hadden daar toen een erg mooi huisje voor 8 personen, weet alleen niet meer zeker of er ook een zwembad bij zat. Er waren toen nog gene kinderen bij namelijk.

Het weekend van 1 februari is toch buiten de vakanties of niet, dat scheelt altijd erg veel als je een huisje op een park huurt. Verder weet ik niet hoe oud iedereen is, maar wij hadden toen we nog een 8 persoons huisjes huurden, tegenwoordig eerder 10 of 12 persoons, altijd korting omdat mijn ouders boven de 50 zijn. Dacht tenminste dat het 50+ korting was, kan ook 60+ zijn dat weet ik niet meer.
ilse3
ilse3
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg 8 personen Empty Re: Weekendje weg 8 personen

Bericht  Annie24 do 13 dec 2012 - 10:06

Ik wilde idd ook Land van Bartje zeggen, maar dat is dan net iets langer rijden laughcry

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg 8 personen Empty Re: Weekendje weg 8 personen

Bericht  Fred do 13 dec 2012 - 23:44

Vanaf Arnhem en Den Bosch kom ik uit bij Center Parc Heijderbosch in Heijen iets ten zuiden van Nijmegen. Dat is voor zowel Arnhem als Den Bosch even ver rijden. Daar hebbeb ze een mooi zwembad.

In Kleve in Duitsland http://www.tiergarten-kleve.de/ hebben ze een leuke relatief kleine dierentuin, die voor de leeftijden die jou genoemde kinderen hebben groot genoeg is en de entree is maar 3,50 per persoon. Vanaf het park is het niet heel ver rijden naar Kleve. Tevens ligt naast de dierentuin een mooi park om in te wandelen. In dat park in Kleve kun je ook een klim (best wel pittig) naar boven maken naar de pilaar met de Duitse adelaar erop. Vanaf daar heb je een prachtig uitzicht over de waterpartijen van het park. Tevens als je even in uit buitenland bent geweest komt dat het vakantiegevoel ten goede.

Op de terug weg vanaf Kleve naar Heijderbosch is een stop in Ottersum bij Heldro-ijs http://www.heldro.nl/ om een ijsje te eten de moeite waard. Daar wordt ijs gemaakt die je dan vers kunt eten. In de zomermaanden staan er soms rijen mensen om daar een ijsje te eten.

In Cuijk heb je nog een binnenspeeltuin http://www.dippiedoe-cuijk.nl/ zitten. Al denk ik niet dat je dat echt nodig hebt want op het park zelf is ook al genoeg te doen denk ik.

Wil je toch een dierentuin met wat meer exotischer dieren dan is Zoo Parc Overloon een optie al is daar de entreeprijs wel een stuk hoger en je moet ervan Heijderbosch af verder voor rijden. Dan zou het Center Parc het Meerdal een betere optie zijn.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg 8 personen Empty Re: Weekendje weg 8 personen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum