Weekendje Noordwijk
+2
Burn
love
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Weekendje Noordwijk
Wij (vriend en ik) gaan a.s weekend een weekend naar Noordwijk van (vr t/m zo) het hotel waar we in zitten zit tussen Noordwijk en Noordwijkerhout in.
Wie heeft er nog leuke tips om te doen, of een leuk restaurantje?
Heeft Noordwijk nog een beetje een leuk centrum?
Wie heeft er nog leuke tips om te doen, of een leuk restaurantje?
Heeft Noordwijk nog een beetje een leuk centrum?
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Weekendje Noordwijk
Het wapen van Noordwijkerhout! ♡
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hier je persoonlijke tourgids! Vraag maar raak ik woon er
Eigenlijk stiekem jammer dat je komend weekend al gaat, de bollenvelden tussen Noordwijk en Noordwijkerhout staan nog net niet in bloei.. Welke activiteiten vinden jullie leuk om te doen?
Sowieso is er aan zee een boulevard die overloopt in een straat met kroegen en discotheken, het is hier wel erg druk op vrijdag en zaterdag na 1 uur 's avonds, alle jeugd uit Noordwijk en omliggende dorpen gaat hier uit. Daarachter loopt een 'grote' winkelstraat. Deze is ook op zondag open vanaf 1 uur!
In Noordwijk-binnen heb je nog een winkelstraatje maar dat zijn meer supermarkten en bakkers enz.
Sowieso kun je héél ver wandelen door de duinen en over het strand! Je kunt op het strand Scheveningen en IJmuiden zien liggen.
Ik weet niet wat jullie lekker vinden voor eten, maar Noordwijk heeft een La Cubanita (tapas, op de boulevard) en in kan je BinnenOpZee ook aanraden, die zit aan het plein aan het eind van de boulevard en deze is redelijk goed geprijsd voor goede porties lekker eten. Op de boulevard zijn restaurantjes van alle soorten te vinden, grieks, mexicaans, italiaans, frans, aziatisch, grill, pannekoeken, spaans, steak, wok enz.
Laat maar weten als je nog specifieke vragen hebt!
Heel veel plezier in ieder geval Hopelijk valt het weer een beetje mee!
Eigenlijk stiekem jammer dat je komend weekend al gaat, de bollenvelden tussen Noordwijk en Noordwijkerhout staan nog net niet in bloei.. Welke activiteiten vinden jullie leuk om te doen?
Sowieso is er aan zee een boulevard die overloopt in een straat met kroegen en discotheken, het is hier wel erg druk op vrijdag en zaterdag na 1 uur 's avonds, alle jeugd uit Noordwijk en omliggende dorpen gaat hier uit. Daarachter loopt een 'grote' winkelstraat. Deze is ook op zondag open vanaf 1 uur!
In Noordwijk-binnen heb je nog een winkelstraatje maar dat zijn meer supermarkten en bakkers enz.
Sowieso kun je héél ver wandelen door de duinen en over het strand! Je kunt op het strand Scheveningen en IJmuiden zien liggen.
Ik weet niet wat jullie lekker vinden voor eten, maar Noordwijk heeft een La Cubanita (tapas, op de boulevard) en in kan je BinnenOpZee ook aanraden, die zit aan het plein aan het eind van de boulevard en deze is redelijk goed geprijsd voor goede porties lekker eten. Op de boulevard zijn restaurantjes van alle soorten te vinden, grieks, mexicaans, italiaans, frans, aziatisch, grill, pannekoeken, spaans, steak, wok enz.
Laat maar weten als je nog specifieke vragen hebt!
Heel veel plezier in ieder geval Hopelijk valt het weer een beetje mee!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Haha kijk handig.
Wij zitten in hotel De witte raaf is dat op loop afstand van de winkels & boulevard?
Dat is indd wel jammer dat de bloembollen nog niet vol in bloei zijn
We hebben nog niet echt wat in gedachten dus staan voor alles open.
Zowieso lekker uit waaien op het strand , zijn er al strandtentjes open ?
Hoop ook echt dat het weer mee zit, zolang het maar droog is
Wij zitten in hotel De witte raaf is dat op loop afstand van de winkels & boulevard?
Dat is indd wel jammer dat de bloembollen nog niet vol in bloei zijn
We hebben nog niet echt wat in gedachten dus staan voor alles open.
Zowieso lekker uit waaien op het strand , zijn er al strandtentjes open ?
Hoop ook echt dat het weer mee zit, zolang het maar droog is
love- Kletskop
Volgens mij heb ik daar ook gezeten en is dat niet op loopafstand..
Zeker weten doe ik het niet..
Zeker weten doe ik het niet..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Je moet even naar de Zeemeeuw gaan op het strand. Superleuke strandtent! En inderdaad, BinnenOpZee is zeker aan te raden. Beetje studentikoos, maar erg goed eten voor een fijne prijs. Ik ben redelijk bekend in Nwijk omdat mijn man er vandaan komt
Gast- Gast
Klopt Burn de witte raaf zit echt op de rand tussen Noordwijk en Noordwijkerhout richting zee. Het strand en de duinen is te lopen maar voor het centrum van beide dorpen is Noordwijk zo'n 5 km en Noordwijkerhout zo'n 2/3 km (dat zou je dus nog wel kunnen doen als je er een half uur voor uittrekt). Als het mooi weer is hebben ze vlakbij iets van een jeugdherberg waar ze grote steppen en ik meen ook fietsen verhuren dus eventueel zou je kunnen fietsen.
_Femme- Prater
En er zijn al een hoop strandtenten open hoor! Zijn allemaal begin van de maand begonnen en Noordwijk heeft ook een aantal die het hele jaar door open zijn.
_Femme- Prater
Gezellig !
En kun je evt nog een beetje parkeren in Noordwijk, want volgens mij zit er bij het hotel in de buurt
geen bushalte of iets
Heb er iig zin aan !
En kun je evt nog een beetje parkeren in Noordwijk, want volgens mij zit er bij het hotel in de buurt
geen bushalte of iets
Heb er iig zin aan !
love- Kletskop
Als je naar de winkelstraat wil is het volgens mij het goedkoopst om bij de Vomar (supermarkt) te gaan staan. Zit je bij de winkels, en bij het strand. Parkeren in Nwijk is voor zover ik weet overal betaald en niet goedkoop helaas...
Gast- Gast
Op de Koningin Astrid boulevard kun je tot 1 april gratis parkeren!
_Femme- Prater
_Femme schreef:Op de Koningin Astrid boulevard kun je tot 1 april gratis parkeren!
Oh echt? Dat wist ik niet. Goede tip! Is het daar erg druk in het weekend?
Gast- Gast
Kenya schreef:_Femme schreef:Op de Koningin Astrid boulevard kun je tot 1 april gratis parkeren!
Oh echt? Dat wist ik niet. Goede tip! Is het daar erg druk in het weekend?
Ik heb even een handige site voor je opgezocht:
http://www.p1.nl/parkeren/parkeerservice-noordwijk/
Als je hier op tarieven klikt kun je alles zien qua prijzen en tijden enz.
En nee de parkeerplaats is erg groot daar en het is nog niet zulk mooi weer dus plek zat. Zodra er 1 zonnestraal is moet je Noordwijk niet met de auto betreden
_Femme- Prater
Ja dat weet ik, haha. Wij zetten de auto dan altijd bij mn schoonouders en dan lopend naar t strand
Gast- Gast
Bedankt voor de tips !
Beetje lopen vinden we niet erg
Kunnen jullie vertellen of de Primarkt in Hoofddorp leuk is ?
Wij hier in het oosten van het land hebben er helaas geen dus wou er dan even heen
Beetje lopen vinden we niet erg
Kunnen jullie vertellen of de Primarkt in Hoofddorp leuk is ?
Wij hier in het oosten van het land hebben er helaas geen dus wou er dan even heen
love- Kletskop
Primark Hoofddorp is best leuk, alleen reken erop dat het erg druk is, vooral in het weekend. Hoofddorp is sowieso best leuk winkelen (mocht je de Primark toch niet leuk vinden)
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Zaterdagochtend vlak na openingstijd is de Primark goed te doen hoor!
Ben er een keer van 10-11 geweest, heerlijk!
Maar verder is het zeker een leuk winkelcentrum
Ben er een keer van 10-11 geweest, heerlijk!
Maar verder is het zeker een leuk winkelcentrum
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ok bedankt meiden!
Dan gaan we zeker even een ochtend/middag of dagje winkelen .
Dan gaan we zeker even een ochtend/middag of dagje winkelen .
love- Kletskop
Weten jullie ook of het in Hoofddorp makkelijk parkeren is in de buurt van het centrum?
Heb vriendlief zo ver gekregen om naar de Primarkt te gaan en gaan dan het centrum ook even in .
Heb vriendlief zo ver gekregen om naar de Primarkt te gaan en gaan dan het centrum ook even in .
love- Kletskop
love schreef:Weten jullie ook of het in Hoofddorp makkelijk parkeren is in de buurt van het centrum?
De primark heeft een eigen parkeergarage, moet je wel voor betalen maar is goed te doen.
_Femme- Prater
Ok dankje ! We zien het vrijdag wel even dan
Weet iemand of er momenteel leuke collectie hangt?
Weet iemand of er momenteel leuke collectie hangt?
love- Kletskop
Als je goedkoop wilt parkeren kun je beter bij 'De Meerse' (theater) en het gemeentehuis parkeren. Is slechts 40 cent per uur... Is wel een klein stukje lopen dan naar het centrum/de Primark. Maar zeker niet meer dan 10 minuten.
Gast- Gast
Ok bedankt, kunnen we ook doen Vinden het namelijk niet erg om te lopen,
kunnen we dat makkelijk vinden? Moeten we dan richting gemeentehuis of de meerse aanhouden ?
En iemand nog wat tips om zaterdagavond leuk te zitten of wat te doen?
kunnen we dat makkelijk vinden? Moeten we dan richting gemeentehuis of de meerse aanhouden ?
En iemand nog wat tips om zaterdagavond leuk te zitten of wat te doen?
love- Kletskop
De sauna in het Hotel van Oranje is erg goed en fijn, zeker de moeite waard voor een avond of zelfs een dag!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Noordwijk aan Zee of Zandvoort
» Flying Pig Hostel Noordwijk
» Weekendje weg 8 personen
» weekendje weg
» Weekendje weg
» Flying Pig Hostel Noordwijk