Clearblue digitale ovulatietest
+9
Lejow
Muis
Emmayes
Clapperdie
Makamba
Dora
Dikkie Dik
Amber-
Muus
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Clearblue digitale ovulatietest
http://www.sensitest.nl/index.php?p=clearblue-digitale-ovulatietest
Wie heeft er ervaring mee?
Zou je het nogmaals aanschaffen? Waarom wel of niet?
Het lijkt mij eigenlijk wel heel handig.
Wie heeft er ervaring mee?
Zou je het nogmaals aanschaffen? Waarom wel of niet?
Het lijkt mij eigenlijk wel heel handig.
Gast- Gast
Re: Clearblue digitale ovulatietest
Ik heb ze ooit gebruikt, waren heel erg duidelijk in gebruik en uitslag! Nadeel was echt de prijs..
Ik zat iedere maand gelijk goed met mijn eisprong te vinden, en daarom ben ik op een gegeven moment er weer mee gestopt.
Ik zat iedere maand gelijk goed met mijn eisprong te vinden, en daarom ben ik op een gegeven moment er weer mee gestopt.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Jullie beginnen net toch? Zou dan eigenlijk nog helemaal geen ovulatietesten gaan gebruiken. Wij moesten op een gegeven moment wel ovulatietesten gebruiken omdat ik na mijn eisprong met bepaaldr medicatie moest beginnen. Ik vond dat er veel druk op kwam te staan en we sex 'moesten' hbben omdat de ovulatietest positief was. Vooral de eerste maanden zou ik gewoon genieten van elkaar. En pas later als je niet weet hoe je cyclus loopt of niet weet of je wel een eisprong hebt met testen beginnen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
+1 ik zou echt nog even wachten hoor. Je begint pas...amber22 schreef:Jullie beginnen net toch? Zou dan eigenlijk nog helemaal geen ovulatietesten gaan gebruiken. Wij moesten op een gegeven moment wel ovulatietesten gebruiken omdat ik na mijn eisprong met bepaaldr medicatie moest beginnen. Ik vond dat er veel druk op kwam te staan en we sex 'moesten' hbben omdat de ovulatietest positief was. Vooral de eerste maanden zou ik gewoon genieten van elkaar. En pas later als je niet weet hoe je cyclus loopt of niet weet of je wel een eisprong hebt met testen beginnen.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
We genieten al 11,5 jaar van elkaar . Het lijkt me wel handig om te weten wanneer de eisprong is. Heb niet zo' zin om elke dag te oefenen haha.
Gast- Gast
Die van het kruitvat werken ook prima. En een stuk goedkoper.
Daar ben ik in 1x zwanger mee geraakt (wij hebben namelijk gebruik gemaakt van een donor).
Daar ben ik in 1x zwanger mee geraakt (wij hebben namelijk gebruik gemaakt van een donor).
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Birgit schreef:We genieten al 11,5 jaar van elkaar . Het lijkt me wel handig om te weten wanneer de eisprong is. Heb niet zo' zin om elke dag te oefenen haha.
Maar het hoeft ook niet elke dag om de dag of om de twee dagen is ook prima. Dan mis je je eisprong ook niet. En als je het wel zou willen, kun je inderdaad ook goedkopere gebruiken. Ik had de dipsticks van sensitest, die werkten ook prima.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Nog een (paar) tip(s) waaraan je kunt zien/merken dat je eisprong eraan zit te komen: je afscheiding verandert wat.
Je lichaamstemperatuur stijgt een halve graad. (moet je wel heel strikt op het zelfde tijdstip temperaturen).
Deze zijn allemaal gratis.
Je lichaamstemperatuur stijgt een halve graad. (moet je wel heel strikt op het zelfde tijdstip temperaturen).
Deze zijn allemaal gratis.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
.
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 26 okt 2012 - 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Muus schreef:Ik heb ze ooit gebruikt, waren heel erg duidelijk in gebruik en uitslag! Nadeel was echt de prijs..
Op www.drogistplein.nl zijn ze in ieder geval al een stuk goedkoper!
http://www.drogistplein.nl/gezondheid/zelftesten/
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik heb ze gebruikt! En ik vond het een verademing. Niet lopen klooien is de streep nou wel donkerder of niet? of toch wel? of toch niet? Nee gewoon duidelijk of niets of een ""
Ik had een hele lange cyclus en gebruikte ook nog eens clomid en de ronde zonder ziekenhuis controle had ik deze gebruikt om mn eisprong te vinden en gelukt! er verscheen een hele mooie smilie en 2 weken later een mooie positieve test.
Ik had een hele lange cyclus en gebruikte ook nog eens clomid en de ronde zonder ziekenhuis controle had ik deze gebruikt om mn eisprong te vinden en gelukt! er verscheen een hele mooie smilie en 2 weken later een mooie positieve test.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik koop 20 van die dingen voor 30 euro. Ideaal!!
Emmayes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12
Makamba schreef:Muus schreef:Ik heb ze ooit gebruikt, waren heel erg duidelijk in gebruik en uitslag! Nadeel was echt de prijs..
Wow dat scheelt al enorm vergeleken met de prijs wat ik er ooit voor heb betaald!! Nou zou ik ook niet meer zeuren dat het te duur is haha!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Ik heb alleen ervaring met die van Sensitest en vond die wel fijn. Wij zijn ook helemaal niet lang bezig geweest maar vond die testen juist een verademing. Ik heb een vrij lange cyclus, en zo wist ik dus wanneer ik mijn eisprong had. Mij bracht dat juist veel rust, dus het is ieder voor zich. Seks hebben wij toch alleen maar wanneer we zin hebben, daar had zo'n test niks mee te maken.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Muus schreef:Makamba schreef:Muus schreef:Ik heb ze ooit gebruikt, waren heel erg duidelijk in gebruik en uitslag! Nadeel was echt de prijs..
Wow dat scheelt al enorm vergeleken met de prijs wat ik er ooit voor heb betaald!! Nou zou ik ook niet meer zeuren dat het te duur is haha!
Het scheelt inderdaad heel veel, want in de winkel zijn ze echt heel erg duur (veel te duur).
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik heb geen ervaring, maar Birgit als jij ze wilt gebruiken moet je dat lekker doen.
Dat gemiep over 'de druk', het lijkt me alleen maar makkelijk om te weten wanneer je je eisprong hebt!
Dat gemiep over 'de druk', het lijkt me alleen maar makkelijk om te weten wanneer je je eisprong hebt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ik heb geen ervaring, maar Birgit als jij ze wilt gebruiken moet je dat lekker doen.
Jij bent wat korter door de bocht, maar dit bedoelde ik dus ook
Muis- Prater
Muis schreef:Lejow schreef:Ik heb geen ervaring, maar Birgit als jij ze wilt gebruiken moet je dat lekker doen.
Jij bent wat korter door de bocht, maar dit bedoelde ik dus ook
Ja toch
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Druk ervaar je toch wel. Of je niu rondom je vruchtbare dagen 'verplicht' seks hebt, of dmv een ovulatietest
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Druk ervaar je toch wel. Of je niu rondom je vruchtbare dagen 'verplicht' seks hebt, of dmv een ovulatietest
Voor mij was de druk om om de dag te seksen ook groter, dan een positieve test. Maar daarom zei ik, dat is ieder voor zich.
Muis- Prater
Ik zou persoonlijk niet met ovulatietesten beginnen, maar dat was haar vraag niet ;-).
De testen van clearblue vind ik echt te duur. De testen die wij later gebruikten, zijn die van sensitest en dan de dipsticks. Maar wat Clapperdie zegt, is wel waar, dat gehannes met of het streepje nu donker genoeg is of niet, dat heb je bij die clearblue niet.
Ja het is dus net hoeveel jij er voor over hebt, het zijn wel de makkelijkste testen.
De testen van clearblue vind ik echt te duur. De testen die wij later gebruikten, zijn die van sensitest en dan de dipsticks. Maar wat Clapperdie zegt, is wel waar, dat gehannes met of het streepje nu donker genoeg is of niet, dat heb je bij die clearblue niet.
Ja het is dus net hoeveel jij er voor over hebt, het zijn wel de makkelijkste testen.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wat ik deed en wat misschien ook een oplossing voor jou is: ik kocht de dipsticks op het internet en als ik twijfelde over het streepje deed ik een digitale test van Clear Blue zodat ik het zeker wist
Al heb ik in de periode dat ik nog niet wist dat ik PCO had wel een keer of 4 een positieve Clear Blue test gehad terwijl ik niet eens een eisprong had En ik elke keer maar denken dat ik zwanger was als ik niet ongesteld werd
Al heb ik in de periode dat ik nog niet wist dat ik PCO had wel een keer of 4 een positieve Clear Blue test gehad terwijl ik niet eens een eisprong had En ik elke keer maar denken dat ik zwanger was als ik niet ongesteld werd
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Nou ik vond het anders behoorlijk frustrerend. Wel positieve ovulatietesten, dus ik wist zeker dat ik rond de goede periode sex had. Maar het lukte al maanden niet.
En volgens mij heb ik de laatste 3 rondes de ovulatietesten niet gebruikt wel expres sex gehad rond de tijd dat ik dacht dat goed was en toen wel zwanger. Dus het blijft natuurlijk ook een kwestie van geluk hebben.
Maar als je een regelmatige cyclus hebt dan is het al wel snel duidelijk wanneer je sex moet hebben. Dus dan voegt een ovulatietest niet heel veel toe eigenlijk.
Maar het is zeker wel handig om te weten rond welke periode jij je eisprong hebt. Als je er niet zeker van bent.
En volgens mij heb ik de laatste 3 rondes de ovulatietesten niet gebruikt wel expres sex gehad rond de tijd dat ik dacht dat goed was en toen wel zwanger. Dus het blijft natuurlijk ook een kwestie van geluk hebben.
Maar als je een regelmatige cyclus hebt dan is het al wel snel duidelijk wanneer je sex moet hebben. Dus dan voegt een ovulatietest niet heel veel toe eigenlijk.
Maar het is zeker wel handig om te weten rond welke periode jij je eisprong hebt. Als je er niet zeker van bent.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
ooh ja ik had ovulatietesten van zwanger en kids. Die vond ik zelf heel duidelijk. En nog goedkoop ook die dipsticks ook inderdaad kost geen drol in vergelijking met clear blue dat is echt zonde geld.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Annie24 schreef:Wat ik deed en wat misschien ook een oplossing voor jou is: ik kocht de dipsticks op het internet en als ik twijfelde over het streepje deed ik een digitale test van Clear Blue zodat ik het zeker wist
Dit vind ik trouwens wel een hele goede tip.
Anders verpest je zoveel CB testen, want je eisprong kan zo uiteen lopen. Van dag 9 tot dag 20, dus dan ben je er al 11 'kwijt'.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?
» vraag clearblue test
» Ovulatietest vraagje
» Ovulatietest vraag
» Ovulatietest (+ foto)
» vraag clearblue test
» Ovulatietest vraagje
» Ovulatietest vraag
» Ovulatietest (+ foto)
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: