Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ovulatietest vraagje

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ovulatietest vraagje Empty Ovulatietest vraagje

Bericht  Creabea_28 vr 4 feb 2011 - 2:11

Wij zijn al een aantal maanden bezig voor een kindje. Nou gebruik ik sinds een tijdje ovulatietesten om nog beter te bekijken wanneer mijn eisprong is. De vorige maand had ik een cyclus van 28 dagen. Op dag 16 mijn eisprong en dus een luteale fase van 12 dagen, op zich heel netjes.

Deze maand kreeg ik steeds maar geen positieve ovulatietest, inmiddels zit ik op dag 22.

Nou heb ik net mijn ovulatietest gedaan, eerder dan normaal gesproken, omdat we vanavond uit eten gaan met de familie en laat thuis zijn (we gaan over een uurtje al weg, dus vandaar zo vroeg)...knalpositief!
Normaal test ik rond 6/7 uur 's avonds.

Op dag 22 van de 28.... Dus mijn eisprong ongeveer op dag 23. Ik heb een lf van 12 dus moet ik er maar vanuit gaan dat ik nu een cyclus van 34/35 dagen heb dit keer? Vind het zo raar, want de laatste cyclussen waren zo regelmatig, steeds rond de 28.
Kan ik de test wel als geldig rekenen? Omdat ik nu eerder heb getest als normaal? Wie weet dat?
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest vraagje Empty Re: Ovulatietest vraagje

Bericht  Dora vr 4 feb 2011 - 2:40

Dat wordt klussen vanavond laat... of een vluggertje nu.
Ja, je cyclus kan best een keer wat langer zijn!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pitbullgup vr 4 feb 2011 - 3:06

Wat fijn dat ie er eindelijk vanaf knalt! Op de gebruiksaanwijzing van de test's staat toch ook dat je het nauwkeurigste resultaat hebt als je midden op de dag rond hetzelfde tijdstip test dat kan goed! En het is natuurlijk heel goed mogelijk dat je LF nu wat korter is bijvoorbeeld.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud