Ovulatietest vraagje
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ovulatietest vraagje
Wij zijn al een aantal maanden bezig voor een kindje. Nou gebruik ik sinds een tijdje ovulatietesten om nog beter te bekijken wanneer mijn eisprong is. De vorige maand had ik een cyclus van 28 dagen. Op dag 16 mijn eisprong en dus een luteale fase van 12 dagen, op zich heel netjes.
Deze maand kreeg ik steeds maar geen positieve ovulatietest, inmiddels zit ik op dag 22.
Nou heb ik net mijn ovulatietest gedaan, eerder dan normaal gesproken, omdat we vanavond uit eten gaan met de familie en laat thuis zijn (we gaan over een uurtje al weg, dus vandaar zo vroeg)...knalpositief!
Normaal test ik rond 6/7 uur 's avonds.
Op dag 22 van de 28.... Dus mijn eisprong ongeveer op dag 23. Ik heb een lf van 12 dus moet ik er maar vanuit gaan dat ik nu een cyclus van 34/35 dagen heb dit keer? Vind het zo raar, want de laatste cyclussen waren zo regelmatig, steeds rond de 28.
Kan ik de test wel als geldig rekenen? Omdat ik nu eerder heb getest als normaal? Wie weet dat?
Deze maand kreeg ik steeds maar geen positieve ovulatietest, inmiddels zit ik op dag 22.
Nou heb ik net mijn ovulatietest gedaan, eerder dan normaal gesproken, omdat we vanavond uit eten gaan met de familie en laat thuis zijn (we gaan over een uurtje al weg, dus vandaar zo vroeg)...knalpositief!
Normaal test ik rond 6/7 uur 's avonds.
Op dag 22 van de 28.... Dus mijn eisprong ongeveer op dag 23. Ik heb een lf van 12 dus moet ik er maar vanuit gaan dat ik nu een cyclus van 34/35 dagen heb dit keer? Vind het zo raar, want de laatste cyclussen waren zo regelmatig, steeds rond de 28.
Kan ik de test wel als geldig rekenen? Omdat ik nu eerder heb getest als normaal? Wie weet dat?
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ovulatietest vraagje
Dat wordt klussen vanavond laat... of een vluggertje nu.
Ja, je cyclus kan best een keer wat langer zijn!
Ja, je cyclus kan best een keer wat langer zijn!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ovulatietest vraagje
Wat fijn dat ie er eindelijk vanaf knalt! Op de gebruiksaanwijzing van de test's staat toch ook dat je het nauwkeurigste resultaat hebt als je midden op de dag rond hetzelfde tijdstip test dat kan goed! En het is natuurlijk heel goed mogelijk dat je LF nu wat korter is bijvoorbeeld.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ovulatietest (+ foto)
» Ovulatietest vraag
» Clearblue digitale ovulatietest
» Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?
» huh, dom vraagje?
» Ovulatietest vraag
» Clearblue digitale ovulatietest
» Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?
» huh, dom vraagje?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: