vraag clearblue test
+3
Knillis
mzcharlotte
Susan
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
vraag clearblue test
Ik heb een vraag over de clearblue test.
Zij hebben een nieuw systeem, los teststriptje in apparaat steken.
Helaas gaf deze negatief aan (ook nog voor nod), maar toen ik het teststripje eruit haalde zag ik een duidelijke controlestreep en een lichte teststreep.. Is dit altijd zo (indrooglijntje?).. Wie heeft ervaring met deze test?
Zij hebben een nieuw systeem, los teststriptje in apparaat steken.
Helaas gaf deze negatief aan (ook nog voor nod), maar toen ik het teststripje eruit haalde zag ik een duidelijke controlestreep en een lichte teststreep.. Is dit altijd zo (indrooglijntje?).. Wie heeft ervaring met deze test?
me1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Re: vraag clearblue test
Bedoel je nou gewoon de digitale test, die bestaat al jaren. Volgens mij moet je daarbij niet naar het streepje kijken maar echt naar de uitslag op het schermpje. Bij twijfel zou ik een gewone test proberen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Bedoel je nou gewoon de digitale test, die bestaat al jaren. Volgens mij moet je daarbij niet naar het streepje kijken maar echt naar de uitslag op het schermpje. Bij twijfel zou ik een gewone test proberen.
Ja ik bedoel de digitale, maar kende alleen de 'vaste testen'.
Bij deze moet je het staafje zelf in apparaatje steken.
op het staafje zijn na verwijderen streepjes zichbaar.. (controlestreep en...)
Maandag maar gewone test halen
me1987- Fluisteraar
Ik zou dan gewoon die kv 2 voor 5 euro halen. Ik vind die zelf erg duidelijk. Succes! Alsnog spannend!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Voor zover ik weet staat ook in de bijsluiter dat die streepjes niets zeggen. Ik heb deze testen ook vaak gedaan en je zag altijd 2 streepjes staan terwijl ik dan niet zwanger was. Ik zweer tegenwoordig bij de kruitvat 2 voor €5 testen!
Laatst aangepast door Knillis op za 22 jun 2013 - 5:42; in totaal 2 keer bewerkt
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
mzcharlotte schreef:Ik zou dan gewoon die kv 2 voor 5 euro halen. Ik vind die zelf erg duidelijk. Succes! Alsnog spannend!
Ja, is zeker spannend..
Gelukkig veel afleiding haha...
me1987- Fluisteraar
Knillis schreef:Voor zover ik weet staat ook in de bijsluiter dat die streepjes niets zeggen. Ik heb deze testen ook vaak gedaan en je zag altijd 2 streepjes staan terwijl ik dan niet zwanger was. Ik zweer tegenwoordig bij de kruitvat 2 voor €5 testen!
Als ik ooit eens test, dan gebruik ik die ook. Maar heb geen kruitvat in de buurt...
Maandag toch maar even naar de dichtsbijzijde kruitvat...
me1987- Fluisteraar
Dat is gewoon negatief. Heb die testen ook wel eens gehad, twee dikke strepen op dat insteekdingetje, maar alles behalve zwanger.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Digitale test geeft altijd 2 streepjes. Daarom mag je bij de digitale testen ook niet naar de streepjes kijken en alleen maar naar het schermpje. Digitale testen zijn namelijk ontworpen om onduidelijkheid met streepjes tegen te gaan:angel:.
Ik weet wel dat die test die jij hebt gebruikt al jaren bestaat. Is de voorloper van de digi met weekaanduiding. De test die jij hebt gebruikt heeft wel iets meer HCG. De digitale met weekaanduiding is wat gevoeliger. Maar ik zou eerst een goedkopere test gebruiken zoals KV 2 voor 5. Dat zijn supergevoelige testen!
Ik weet wel dat die test die jij hebt gebruikt al jaren bestaat. Is de voorloper van de digi met weekaanduiding. De test die jij hebt gebruikt heeft wel iets meer HCG. De digitale met weekaanduiding is wat gevoeliger. Maar ik zou eerst een goedkopere test gebruiken zoals KV 2 voor 5. Dat zijn supergevoelige testen!
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Digitale geeft inderdaad altijd twee streepjes.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Soortgelijke onderwerpen
» Biechttopic 3
» Clearblue digitale ovulatietest
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» vraagje test
» stress test
» Clearblue digitale ovulatietest
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten