Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Contract onbepaalde tijd aanpassen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Contract onbepaalde tijd aanpassen Empty Contract onbepaalde tijd aanpassen

Bericht  Fearie ma 3 sep 2012 - 1:09

Mijn werkgever is bezig met mijn collega's een concurrentiebeding in hun contract te zetten, nu is daar redelijk wat heibel over. Ik heb een vast contract als enige, kan ze nu zonder toestemming van mij ook mijn contract aanpassen en dus een concurrentiebeding erin zetten/aanpassen + wat extra clausules enzo.
Ik vraag me af ze dat kan doen, een beetje kennis van mijn opleiding zegt me dat het niet kan, maar ik twijfel erg.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Contract onbepaalde tijd aanpassen Empty Re: Contract onbepaalde tijd aanpassen

Bericht  Rush ma 3 sep 2012 - 1:11

Een contract voor onbepaalde tijd wil toch niet zeggen dat er nooit meer iets veranderd?

Ondanks m`n vast contract krijg ik ieder jaar een 'nieuw' contract met m`n nieuwe salaris etc. Het lijkt me, dat als er grote veranderingen plaatsvinden binnen het bedrijf, dat die er dan ook in komen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Contract onbepaalde tijd aanpassen Empty Re: Contract onbepaalde tijd aanpassen

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 2:16

http://www.salarisnet.nl/Wetten-Regels/Wetten-Regels-Artikelpagina/Contractwijziging-onder-welke-voorwaarden.htm

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Contract onbepaalde tijd aanpassen Empty Re: Contract onbepaalde tijd aanpassen

Bericht  Fearie ma 3 sep 2012 - 9:12

Powerbabe schreef:http://www.salarisnet.nl/Wetten-Regels/Wetten-Regels-Artikelpagina/Contractwijziging-onder-welke-voorwaarden.htm

Bedankt, dat maakt het een stuk duidelijker.
Nu is het zo dat ik in een sector werk zonder CAO, heb nu geen concurentiebeding. Als deze i gevoerd wordt, wordt ik benadeeld. Ik mag weigeren las ik dan? Of heb ik dat verkeerd?
Ik heb namelijk geen idee of ik ieder jaar een nieuw contract ga krijgen, er is namelijk geen systeem in opbouw qua salaris en zo. Er wordt gewoon gekeken of je omhoog gaat of niet.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Contract onbepaalde tijd aanpassen Empty Re: Contract onbepaalde tijd aanpassen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum