Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaatjes in kleding.

+17
Blond
Beachgirl
Snoes
Jerry
Caroow
kajaka88
Melis_je
Arwyn
Pussycat
loura
JD
Antibes
Siem
Ella
Prosecco
Mamsie
Caribbeanlover
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Caribbeanlover zo 2 sep 2012 - 23:39

[quote="loura"]
JaneDoe schreef:Ik heb het ook bij een aantal shirtjes, komt door riemen/knopen, door veel tegen het aanrecht/commode aan te staan (op t werk), en omdat ik m veel naar beneden trek Gaatjes in kleding. - Pagina 2 394967

Of motten inderdaad...paar mottenballen neerleggen in je kast is kleine moeite, misschien scheelt t?

Mottenballen zou ik afraden.. Daar komt zn vreselijk smerige geur van in je kleding. [/quot



Bestaan ze niet met geurtjes, rozen oid?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Caribbeanlover zo 2 sep 2012 - 23:46

Arwyn schreef:Ik heb dus precies hetzelfde probleem en geen idee waar het van komt!
Ik vind steeds gaatjes in shirtjes en beddengoed.. Wasmachine heb ik al op scherpe randjes gecontroleerd met een pantykousje, maar niks gevonden. In de was gaan alle ritsen en knopen dicht, zodat die niet voor gaatjes kunnen zorgen. Heb een mottencasette in de kast, maar die hangt er pas een week, dus ik weet niet of dat al helpt, mocht het door motten komen. Wat ik dan wel vreemd vind, is dat ik die gaatjes vooral heb in kleding die ik regelmatig draag, terwijl shirtjes die al een jaar onaangeraakt in de kast liggen nergens last van hebben..
ik denk daardoor dat het misschien toch door de wasmachine komt, maar waar precies door dan.. Geen idee!

Hoe bedoel je met een pantykousje? Waar koop je zo casette en is dat duur?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Beachgirl ma 3 sep 2012 - 0:36

Als je broeken en shirtjes tegelijk wast zorg dan altijd dat de rits en de knoop van de broek dicht zijn!

Ook bij bh's de sluiting vastmaken (en desnoods in een waszakje) maar gaatjes in kleding komen vaak door het wassen doordat de rits van een broek open staat en dus blijft hangen aan je shirtjes.



Edit: beetje spuit 11 zie ik:roll:


Laatst aangepast door Beachgirl_24 op ma 3 sep 2012 - 0:46; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Blond ma 3 sep 2012 - 0:45

Ik heb dat dus nooit en mijn moeder heeft het vrijwel altijd met t-shirts. Het ligt bij ons thuis dus niet aan de wasmachine. Overigens dragen we beide een riem, dus daar ligt het ook niet aan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  blauwwitrood ma 3 sep 2012 - 4:15

Ik had het ook heel vaak bij shirtjes en in de winkel werd toen tegen mij gezegd dat het kwam van de knoop van je broek waarmee je tegen je bureau, de keuken, commode, etc aanschuurt. Als ik een riem draag, dan heb ik hetzelfde probleem, aangezien je dan met die riem via het shirtje tegen dingen aan staat.

Ik draag nu een riem met de sluiting aan de zijkant en ik heb nooit meer gaatjes in mijn shirts!! Voor mij is dit dus dé oplossing!
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Caribbeanlover ma 3 sep 2012 - 10:13

Beachgirl_24 schreef:Als je broeken en shirtjes tegelijk wast zorg dan altijd dat de rits en de knoop van de broek dicht zijn!

Ook bij bh's de sluiting vastmaken (en desnoods in een waszakje) maar gaatjes in kleding komen vaak door het wassen doordat de rits van een broek open staat en dus blijft hangen aan je shirtjes.



Edit: beetje spuit 11 zie ik:roll:

Ik doe ze nooit dicht,maar ga dat nu wel doen. Wel raar dat mocht het daardoor komen dat de gaatjes steeds op dezelfde plek zitten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Caribbeanlover ma 3 sep 2012 - 10:14

Dat heeft toch ook geen nut, dan komen de gaatjes aan de zijkant van je shirt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 10:24

Ik heb het laatst ook gehad, bij 3 nieuwe shirtjes.
Het gebeurde steeds als ik dezelfde broek aan had.

Ik heb niks gvoeld van scherpe haakjes ofzo. Zelf heb ik het idee dat het kwam door het "uiteinde" van de tailleband waar het knoopsgat zit. Dit was een beetje naar boven gekruld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  SoCali di 4 sep 2012 - 7:51

Ik heb het ook helaas, die gaatjes. Vooral in kleding die ik vaker draag maar dan niet op de plek van een riem ofzo. De gaatjes zitten echt random verspreid. De ene in de mouw, de ander bovenaan ergens. Was mijn broeken apart omdat ik ook dacht dat het daar aan lag maar toch is dat 't m dus niet...
Ik heb dus ook echt geeeen idee waar het aan ligt!
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Liz di 4 sep 2012 - 8:13

SoCali schreef:Ik heb het ook helaas, die gaatjes. Vooral in kleding die ik vaker draag maar dan niet op de plek van een riem ofzo. De gaatjes zitten echt random verspreid. De ene in de mouw, de ander bovenaan ergens. Was mijn broeken apart omdat ik ook dacht dat het daar aan lag maar toch is dat 't m dus niet...
Ik heb dus ook echt geeeen idee waar het aan ligt!

Same here! Nieuw shirtje, 1 keer gewassen en nu 2 gaatjes. 1 bij mijn mouw en 1 aan de zijkant. Gewassen zonder broeken/bh's etc. Snap er niks van..
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Caribbeanlover di 4 sep 2012 - 20:33

Watermeloen schreef:Ik heb het laatst ook gehad, bij 3 nieuwe shirtjes.
Het gebeurde steeds als ik dezelfde broek aan had.

Ik heb niks gvoeld van scherpe haakjes ofzo. Zelf heb ik het idee dat het kwam door het "uiteinde" van de tailleband waar het knoopsgat zit. Dit was een beetje naar boven gekruld.

Dat is toch niet scherp? Dan kan het daar iig nooit van komen, het moet wel iets scherps zijn denk ik.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Caribbeanlover di 4 sep 2012 - 20:33

SoCali schreef:Ik heb het ook helaas, die gaatjes. Vooral in kleding die ik vaker draag maar dan niet op de plek van een riem ofzo. De gaatjes zitten echt random verspreid. De ene in de mouw, de ander bovenaan ergens. Was mijn broeken apart omdat ik ook dacht dat het daar aan lag maar toch is dat 't m dus niet...
Ik heb dus ook echt geeeen idee waar het aan ligt!

Hoef je nu iig niet meer je broeken apart te wassen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  SoCali wo 5 sep 2012 - 4:49

Caribbeanlover schreef:
SoCali schreef:Ik heb het ook helaas, die gaatjes. Vooral in kleding die ik vaker draag maar dan niet op de plek van een riem ofzo. De gaatjes zitten echt random verspreid. De ene in de mouw, de ander bovenaan ergens. Was mijn broeken apart omdat ik ook dacht dat het daar aan lag maar toch is dat 't m dus niet...
Ik heb dus ook echt geeeen idee waar het aan ligt!

Hoef je nu iig niet meer je broeken apart te wassen.

Haha nee die gaatjes komen er dus toch wel in! Laughing
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  TukTuk do 6 sep 2012 - 2:40

Even een tip voor CL, ik zag vandaag bij de Blokker van die hele grote waszakken, voor 1 euro. Lagen in het rek met alle 1 euro artikelen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 2:55

Ik heb er echt nooit last van vind het ook echt heel raar klinken.. Hoe kunnen die gaatjes er nu inkomen?

Kan ook aan het materiaal liggen. In viscose komen veel sneller gaatjes dan in 100% katoen. Of misschien trek je je shirtje vaak naar beneden en is het op die punten wat gevoeliger geworden..

Ik heb ook echt geen idee hoor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. - Pagina 2 Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum