Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaatjes in kleding.

+17
Blond
Beachgirl
Snoes
Jerry
Caroow
kajaka88
Melis_je
Arwyn
Pussycat
loura
JD
Antibes
Siem
Ella
Prosecco
Mamsie
Caribbeanlover
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Gaatjes in kleding.

Bericht  Caribbeanlover zo 2 sep 2012 - 10:20

In het shirtje wat ik vandaag aan had ontdekte ik wat kleine gaatjes. Dit is al de 3e waar ik het heb gezien. Ik baal, het is gewoon zonde!

Kan dat door de wasmachine gekomen zijn? Iemand die dit probleem herkent?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Mamsie zo 2 sep 2012 - 10:21

Of motten?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Prosecco zo 2 sep 2012 - 10:21

Zit het een beetje midden onderaan?

zo ja, dan kan het van je riem of je rits komen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 10:22

De riem. Maple had het er net over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 10:22

Was je je shirts met BH's, kleding met ritsen of scherpe knoopjes? Daar kan het ook door komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Caribbeanlover zo 2 sep 2012 - 10:24

Het zit idd onderaan, maar komt denk ik niet door ritsen en riemen. Wellicht zit er een haakje oid los in de machine. Ga maar op zoek naar een hele hele hele groooooooote waszak denk ik.Rolling Eyes

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Ella zo 2 sep 2012 - 10:27

Mijn man en ik hebben het beide ook in heel veel shirts, precies op dezelfde plek. Een riem draag ik nooit. Heb echt geen idee waarvan het dan is
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Caribbeanlover zo 2 sep 2012 - 10:29

Zag een tijd geleden in een folder een grote waszak, maar weet niet van welke winkel. Waar koop je die dingen en niet zo prijzig? Denk dat ik alles er dan maar in ga doen, wil geen risico lopen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 10:45

Ik denk eerder dat het door je riem komt. Ik heb het tegenwoordig in vrijwel elk shirtje en altijd op dezelfde plek: m'n riemhoogte. De wasmachine lijkt me onwaarschijnlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Siem zo 2 sep 2012 - 10:46

Mamsie schreef:Of motten?

Ook mijn eerste gedachte

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Antibes zo 2 sep 2012 - 10:47

Wasmachine (zelf, of door tegelijk wassen met ritsen/bh's), motten, riem/knoop/rand broek, shirtje steeds naar beneden trekken....
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  JD zo 2 sep 2012 - 10:54

Ik heb het ook bij een aantal shirtjes, komt door riemen/knopen, door veel tegen het aanrecht/commode aan te staan (op t werk), en omdat ik m veel naar beneden trek laughcry

Of motten inderdaad...paar mottenballen neerleggen in je kast is kleine moeite, misschien scheelt t?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 10:54

Ik zou eerst eens op de ander twee shirtjes kijken voordat je het aan de wasmachine of aan motten zou gaan wijten. Zitten de gaatjes bij alle shirtjes op dezelfde plek dan is het echt je riem, rits of knoop. Ik heb het altijd, wat Maura eerder ook al zei: ik had het er net nog over. Bij mij is het ook veel minder als ik broeken zonder riem draag, maargoed, dan zitten m'n broeken dus niet fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Mamsie zo 2 sep 2012 - 11:28

Als je denkt dat het toch van je wasmachine is zou je ook 2 of 3 kussenslopen kunnen gebruiken.
Maar ik heb het ook wel eens en idd meestal onderaan bij mijn vuil en dan zijn het 2 kleine gaatjes onder elkaar. Dat zal van m'n rits zijn denk ik want een riem draag ik nooit.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 12:53

Antibes schreef:Wasmachine (zelf, of door tegelijk wassen met ritsen/bh's), motten, riem/knoop/rand broek, shirtje steeds naar beneden trekken....
Kan inderdaad van alles zijn. Ik heb het ook in sommige shirtjes, bij mij komt het van mijn riem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  loura zo 2 sep 2012 - 20:07

JaneDoe schreef:Ik heb het ook bij een aantal shirtjes, komt door riemen/knopen, door veel tegen het aanrecht/commode aan te staan (op t werk), en omdat ik m veel naar beneden trek laughcry

Of motten inderdaad...paar mottenballen neerleggen in je kast is kleine moeite, misschien scheelt t?

Mottenballen zou ik afraden.. Daar komt zn vreselijk smerige geur van in je kleding.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Pussycat zo 2 sep 2012 - 20:12

Ik draag echt nooit riemen, maar heb er ook last van.

Volgens mij komt het bij mij door mijn spijkerbroeken. Ik heb 2 spijkerbroeken en als je de knoop dicht doet dan hou je zeg maar een stukje over... en dat stukje krult dan op waardoor er dus een puntje uitsteekt wat in mijn shirtje steekt en door het lopen schuift het ook steeds heen en weer waardoor dus kleine gaatjes ontstaan.
Heb het al glad proberen te strijken etc... helpt allemaal niet en mijn broeken zijn ook niet te klein ofzo dat het opkrult omdat hij zo strak zit. Snap het ook niet Gaatjes in kleding. 1371890812

Lijkt mij niet dat motten zo selectief zijn dat ze enkel op de buikstreek de gaatjes maken Gaatjes in kleding. 394967

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Arwyn zo 2 sep 2012 - 20:13

Ik heb dus precies hetzelfde probleem en geen idee waar het van komt!
Ik vind steeds gaatjes in shirtjes en beddengoed.. Wasmachine heb ik al op scherpe randjes gecontroleerd met een pantykousje, maar niks gevonden. In de was gaan alle ritsen en knopen dicht, zodat die niet voor gaatjes kunnen zorgen. Heb een mottencasette in de kast, maar die hangt er pas een week, dus ik weet niet of dat al helpt, mocht het door motten komen. Wat ik dan wel vreemd vind, is dat ik die gaatjes vooral heb in kleding die ik regelmatig draag, terwijl shirtjes die al een jaar onaangeraakt in de kast liggen nergens last van hebben..
ik denk daardoor dat het misschien toch door de wasmachine komt, maar waar precies door dan.. Geen idee!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Melis_je zo 2 sep 2012 - 20:19

Ik heb het alleen aan de achterkant van een paar lange shirtjes net onder de billen. De gaatjes zitten zo verspreid dat het niet van een broek kan komen. Het lijkt me logischer dat ze ergens achter zijn blijven haken en al die gaatjes in één keer zijn gekomen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  kajaka88 zo 2 sep 2012 - 20:32

Als je geen riem draagt komt het waarschijnlijk van tegen het aanrecht oid staan. Ik heb hier ook erg veel last van. Shirt knelt dan zeg maar tussen het aanrecht en knoop ofzo.

De allereerste keer(zo'n 6 jaar geleden) dat ik die gaatjes kreeg in mijn shirt, is mijn moeder terug gegaan met het shirt en heeft ze een nieuw shirt meegekregen. Had hem ook echt pas voor de eerste keer aan en was een duur g-star t shirt. Wij snapten echt niet waar die gaatjes vandaan kwamen.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Caroow zo 2 sep 2012 - 21:20

Het zou ook kunnen komen van de rits van je jas, als je die dicht ritst zou je shirtje een klein beetje kunnen blijven hangen en zo gaatjes krijgen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Jerry zo 2 sep 2012 - 21:32

Melis_je schreef:Ik heb het alleen aan de achterkant van een paar lange shirtjes net onder de billen. De gaatjes zitten zo verspreid dat het niet van een broek kan komen. Het lijkt me logischer dat ze ergens achter zijn blijven haken en al die gaatjes in één keer zijn gekomen.

Komt dat niet door die metalen 'knoopjes' die op zakken van spijkerbroeken zitten? Of van stoelzittingen?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Melis_je zo 2 sep 2012 - 21:40

Jerry schreef:
Melis_je schreef:Ik heb het alleen aan de achterkant van een paar lange shirtjes net onder de billen. De gaatjes zitten zo verspreid dat het niet van een broek kan komen. Het lijkt me logischer dat ze ergens achter zijn blijven haken en al die gaatjes in één keer zijn gekomen.

Komt dat niet door die metalen 'knoopjes' die op zakken van spijkerbroeken zitten? Of van stoelzittingen?

Er zitten vooral gaatjes in het midden, van spijkerbroekzakken zou eigenlijk alleen kunnen als het shirt ontzettend gedraaid zou zitten (en dat doet het niet), en ze zitten eigenlijk te laat. Ze zaten er ook ineens in, na één keer dragen/wassen. Erg zonde. Een stoel ofzo lijkt me inderdaad waarschijnlijker, of m'n fietszadel.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Snoes zo 2 sep 2012 - 23:01

Ik heb er soms ook last van, draag ook geen riemen o.i.d. waar het door kan komen. De laatste tijd heb ik er weer minder last van, geen idee waar het van komt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Caribbeanlover zo 2 sep 2012 - 23:35

Ik draag in broeken wel een riem. De gaatjes zitten allemaal iig vanaf de navel onderaan dus niet erboven. Zo heb ik een shirtje die ik alleen nog op een rok heb gedragen zonder riem waar ook gaatjes inzitten. Het ligt dus niet aan de riem denk ik.

Het kan wel aan de wasmachine liggen, want bij de vorige zijn er wel eens kledingstukken achter de trommel geraakt dus ik sta nergens meer van te kijken.

Motten heb ik nog nooit last van gehad voor zover ik weet, maar ik koop wel mottenballen voor de zekerheid. Helpt dat echt? Waar koop je die dingen? Moet je ze tussen de kleding leggen?

Mamsie, dank je een kussensloop is een goed idee.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaatjes in kleding. Empty Re: Gaatjes in kleding.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum