Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ff kletsen

+9
Elliot
Caroow
Toet
Sjaantje
Caro
Sarah1985
Mermaid
Raindrop
Yaelynn
13 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ff kletsen - Pagina 4 Empty Re: Ff kletsen

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:21

Ik heb al hoestdrank met codeine en normaal werkt dat, maar nu niet. En de huisarts daar kan ik pas op z'n vroegst vrijdag heen. Ervan uit gaande dat ik gewoon ga werken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sjaantje zo 2 sep 2012 - 9:24

Toet schreef:
Sjaantje schreef:Ha Toet! Hoe is t met je?

Mwa het gaat! Gelijk al heel druk en ik moet echt m'n draai nog vinden, vooral op school. Ik loop de hele dag te piekeren over vanalles, of ik wel een goede keuze heb gemaakt, of het niveau niet te hoog is, of ik het allemaal wel aan kan etc. etc. Ik ben zenuwachtig voor vanalles en vind het maar eng dat ik morgen in mijn nieuwe kamer moet slapen.. Gelukkig heb ik wel hele mooie spullen van mama gekregen I love you Klinkt misschien stom maar mijn hele leven veranderd gewoon in deze periode. Nieuwe studie, nieuwe stad, nieuwe mensen, nieuw huis, nieuwe sport en weg uit m'n 'veilige omgeving'. Het is gewoon nog heel erg wennen allemaal maar het zal wel goedkomen Ff kletsen - Pagina 4 561177 Hoe gaat het met jou Sjaan?

Nou ja, het is natuurlijk ook niet niks, zó veel veranderingen! Daar moet je even aan wennen en het zal echt niet gelijk allemaal leuk en aardig zijn. Maar geef het de tijd en je zal zien dat je er vanzelf in gaat groeien! Of niet, maar dan heb je het iig een kans gegeven en dan weet je dat ook weer Wink
Ben wel benieuwd naar je kamer hoor! Heb je een leuk huis met leuke huisgenoten?

Met Sjaan gaat het wel aardig, druk met vanalles regelen de afgelopen tijd qua aanpassingen, hulpmiddelen, pgb (zus mag weer 5 jaar komen poetsen, yay!) en langzamerhand leef ik ook al toe naar de operatie van mijn elleboog (wist je dat al?) die half oktober gaat plaatsvinden. Nog twee weekjes werken en dan stop ik ermee om ervoor te zorgen dat ik zo min mogelijk risico loop om een virus-infectie te krijgen. Gek idee vind ik dat, het komt allemaal ineens wel erg dichtbij...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sjaantje zo 2 sep 2012 - 9:24

Maple, beterschap!
En ik vind het leuk dat je je oude naam weer terug hebt cheers Nu weet ik tenminste wie je bent zonder al te veel na te hoeven denken Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:25

Sjaantje schreef:Maple, beterschap!
En ik vind het leuk dat je je oude naam weer terug hebt cheers Nu weet ik tenminste wie je bent zonder al te veel na te hoeven denken Very Happy
Dank je!! Haha en ik vond deze stiekem leuker.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:28

Dit waren ook geen codiene tabletten. Dit was een bepaalde kuur. En ik kreeg het via de assistent. Ik zie mijn huisarts praktisch niet in één jaar. Gelukkig ook. Want weer.nl kan ik zelf ook bezoeken. (Mijn huisarts denkt dat hij heel sociaal is als hij verteld hoe het weer ervoor staat op weer.nl. :P)

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 2 sep 2012 - 9:28

Maple schreef:
Jij bént gewoon Maple!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Yaelynn zo 2 sep 2012 - 9:30

Oi vervelend Maple en ik geef je vriend wel gelijk hoor, lekker bedhangen morgen, misschien is de inspanning toch iets teveel ...

Beterschap
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11

Bericht  Mermaid zo 2 sep 2012 - 9:31

Mag ik hier trouwens even klagen dat ik de hele dag niks van mijn vriend heb gehoord. Stom scheepsinternet, ze zitten ergens in de fjorden dus vast geen bereik. En ik vind het stom van mezelf dat ik merk dat ik minder goed kan slapen als ik niks heb gehoord. ach ben allang blij dat ik er geen onzekerheidsaanval van krijg.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:33

Sjaantje schreef:
Maple schreef:
Jij bént gewoon Maple!
Hahaha, muts Laughing

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 2 sep 2012 - 9:33

Mermaid, dat lijkt me idd niet erg makkelijk!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Yaelynn zo 2 sep 2012 - 9:34

Wat rot voor je Mermaid, ik hoop dat hij snel van zich laat horen!!
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:34

Ik heb besloten dat ik morgen gewoon ga werken en kijken waar het schip strand. Ja, eigenwijs, maar morgen werk ik met m'n gezellige collega en dat wil ik eigenlijk gewoon helemaal niet laten schieten Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 2 sep 2012 - 9:35

Ik had inderdaad al gehoort over je operatie, echt balen! Is het een heftige operatie of valt het mee? Fijn dat je zus weer 5 jaar mag komen poetsen, scheelt ook wel weer wat stressen ofniet? Heb je trouwens al een nieuw klusweekend gepland, of zit dat er nu niet in? Want ik kom nog steeds met alle liefde helpen!

Ja het zal ook allemaal wel goed komen, over een paar weken weet ik niet meer beter denk ik Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mermaid zo 2 sep 2012 - 9:36

Sjaantje schreef:Mermaid, dat lijkt me idd niet erg makkelijk!

Is t ook niet maar ja. Gelukkig hebben we gisteren wel gewoon kunnen bellen zonder dat de verbinding eruit wordt gegooid. echt communicatie afhankelijk van een satelliet is geen aanrader Wink In ieder geval geen satelliet waarbij de verbinding verstoord wordt door schoorstenen, fjorden of weet ik veel wat er nog meer in de weg kan zitten.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjaantje zo 2 sep 2012 - 9:37

Maple schreef:
Sjaantje schreef:
Maple schreef:
Jij bént gewoon Maple!
Hahaha, muts Laughing
Nou zeg...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:38

Sjaantje schreef:
Maple schreef:
Sjaantje schreef:
Maple schreef:
Jij bént gewoon Maple!
Hahaha, muts Laughing
Nou zeg...
I love you

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 2 sep 2012 - 9:38

Ohja en mijn huis is heel leuk! De kamer is ongeveer 20 m2 en heb daarnaast nog een ruime inloopkast, waar ik ook mijn koelkast en andere rommeltjes in heb staan. Het is 5 minuten lopen naar het centrum en nog geen 10 minuten fietsen naar school. Leuke huisgenootjes ja, al heb ik ze nog niet allemaal ontmoet, we wonen daar met 11 personen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje zo 2 sep 2012 - 9:39

Toet schreef:Ik had inderdaad al gehoort over je operatie, echt balen! Is het een heftige operatie of valt het mee? Fijn dat je zus weer 5 jaar mag komen poetsen, scheelt ook wel weer wat stressen ofniet? Heb je trouwens al een nieuw klusweekend gepland, of zit dat er nu niet in? Want ik kom nog steeds met alle liefde helpen!

Ja het zal ook allemaal wel goed komen, over een paar weken weet ik niet meer beter denk ik Very Happy
Nee nog geen definitief klusweekend gepland, valt niet echt mee. Voordeel is wel dat mijn renovatie is uitgsteld tot volgend jaar voorjaar dus ik heb meer rust en tijd om dingen geregeld te krijgen. Je bent altijd welkom, dat weet je! Niet alleen om te klussen, ook om te koffieleuten Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Yaelynn zo 2 sep 2012 - 9:39

Toet schreef:Ohja en mijn huis is heel leuk! De kamer is ongeveer 20 m2 en heb daarnaast nog een ruime inloopkast, waar ik ook mijn koelkast en andere rommeltjes in heb staan. Het is 5 minuten lopen naar het centrum en nog geen 10 minuten fietsen naar school. Leuke huisgenootjes ja, al heb ik ze nog niet allemaal ontmoet, we wonen daar met 11 personen.

O ben je verhuisd dan Toet
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sjaantje zo 2 sep 2012 - 9:40

Toet schreef:Ohja en mijn huis is heel leuk! De kamer is ongeveer 20 m2 en heb daarnaast nog een ruime inloopkast, waar ik ook mijn koelkast en andere rommeltjes in heb staan. Het is 5 minuten lopen naar het centrum en nog geen 10 minuten fietsen naar school. Leuke huisgenootjes ja, al heb ik ze nog niet allemaal ontmoet, we wonen daar met 11 personen.
Klinkt leuk! En lekker ruim joh!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet zo 2 sep 2012 - 9:41

Yaelynn schreef:

O ben je verhuisd dan Toet

Ja, ik heb gisteren de sleutel gekregen van mijn kamer in Tilburg Ff kletsen - Pagina 4 561177
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid zo 2 sep 2012 - 9:42

Yaelynn schreef:Wat rot voor je Mermaid, ik hoop dat hij snel van zich laat horen!!
Is afwachten tot het internet weer werkt aan boord gok ik. Of tot hij het zat wordt en maar gaat smsen. Het kan ook gewoon zijn dat hij vanavond wou mailen, in zijn hut lag en in slapa is gevallen. Gebeurd ook vaak genoeg Laughing
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:42

Ik heb toch al drie dagen gruwelijk veel zin in chips. Gisteren een zakje meegenomen voor de visite. Geen stukje gehad, natuurlijk. En nu is de zak leeg en heb ik weer zin in chips. Ff kletsen - Pagina 4 394967

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 2 sep 2012 - 9:43

Mermaid, is je vriend steeds lang van huis? Hopelijk hoor je vandaag nog wel van hem!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Yaelynn zo 2 sep 2012 - 9:44

Leuk Toet, gefeliciteerd met je kamer dan smile

O Mermaid, dat kan natuurlijk ook... Arm ding, wat doet hij voor werk?
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud