'Kletsen'.. zo schattig..
+3
Jezzie
Paper Crown
Printje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
'Kletsen'.. zo schattig..
N 'kletst' de hele dag door, ze doet dit al even maar de laatste dagen nog veel meer en ook steeds meer bewust naar R, daar lijkt ze echt een soort apart klankje voor te maken, dat zal wel niet maar steeds wanneer ze hem ziet wordt ze superblij en kirt dan heel hard. En voor de rest tegen alles en iedereen haha dus net zoals dr broer een heerlijke kletskont.
R kletst van de eerste sec dat hij wakker is tot de laatste sec voordat hij in slaap valt.
Jullie ook van die non-stop kletsers?
R kletst van de eerste sec dat hij wakker is tot de laatste sec voordat hij in slaap valt.
Jullie ook van die non-stop kletsers?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: 'Kletsen'.. zo schattig..
Haha ja Julian doet dat ook. Echt veel! Zelfs als hij midden in de nacht wakker wordt, dan klinkt hij een beetje dronken maar wel heel schattig aan het 'oww oww oww oww, eeh eeh eeh' aan het roepen. Heb er een filmpje van, zal even kijken of ik het kan uploaden.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ben benieuwd naar je filmpje Pc! Ik krijg het niet op fb geplaatst:(
N doet inderdaad ook, hele verhalen met die klanken echt zo lief.
N doet inderdaad ook, hele verhalen met die klanken echt zo lief.
Printje- Lady Post-a-lot
Lennox schreef:Ik vind die kletsende baby'tjes echt zo schattig
haha dat is het ook, het klinkt zo lief en R reageert dan weer op haar en zij weer op hem, echt zo schattig. Dan sta ik er weer bij met mijn camera...is madame stil..
Printje- Lady Post-a-lot
Leuk is dat he! Hier lijkt het soms alsof L een heel rollenspel speelt! Met een hoog stemmetje en een laag stemmetje die elkaar dan afwisselen.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Schattig he? Achter in de auto, in de box, in de wandelwagen, overal. En als ze wakker worden, in bed, dat vind ik ook zo heerlijk
K kan tegenwoordig ook andere geluidjes maken met z,n mond. Met z,n lippen trillen zeg maar, brrrrr. Kost m heel veel moeite, kijkt ie heel moeilijk en soms lukt hey niet en blaast ie alleen n beetje
K kan tegenwoordig ook andere geluidjes maken met z,n mond. Met z,n lippen trillen zeg maar, brrrrr. Kost m heel veel moeite, kijkt ie heel moeilijk en soms lukt hey niet en blaast ie alleen n beetje
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Lief! S. doet dat ook heel veel enkan je dan ook echt liefdevol aankijken, zo schattig. Wat ze ook doet is in bed heel hard huilen en als je dan komt gaat ze lachen en tegen je kletsen, erg lief maar ook wel vervelend
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Dat is echt zo lief, vooral als ze je gaan herkennen en dan helemaal blij gaan doen.
S teut de hele dag door. Zodra zijn luiken open gaan gaat zijn mond ook open. 99% verstaan we nog niet, maar ik vind het wel gezellig En als hij 's avonds in bed ligt hoor je hem eerst nog praten. Tatatatatata en opeens stil.... dan slaapt hij. Ik blijf dat raar vinden de eerste keren dacht ik: straks is hij ergens in gestikt ofzo. Maar zo lang praat hij nog
S teut de hele dag door. Zodra zijn luiken open gaan gaat zijn mond ook open. 99% verstaan we nog niet, maar ik vind het wel gezellig En als hij 's avonds in bed ligt hoor je hem eerst nog praten. Tatatatatata en opeens stil.... dan slaapt hij. Ik blijf dat raar vinden de eerste keren dacht ik: straks is hij ergens in gestikt ofzo. Maar zo lang praat hij nog
Haha ja, dat doet mijn zoontje ook heel vaak. Hangt zijn hele mond onder het speeksel omdat hij zo enthousiast die geluidjes aan het maken isNoName88 schreef:Schattig he? Achter in de auto, in de box, in de wandelwagen, overal. En als ze wakker worden, in bed, dat vind ik ook zo heerlijk
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: