Ff kletsen
+9
Elliot
Caroow
Toet
Sjaantje
Caro
Sarah1985
Mermaid
Raindrop
Yaelynn
13 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Ff kletsen
Hallo
Ik ben weer terug
Hoe gaat het met jullie??
x
Ik ben weer terug
Hoe gaat het met jullie??
x
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Re: Ff kletsen
Hey,
Leuk dat je weer terug bent! Je bent een tijd niet online geweest he?
Hoe gaat het met je?
Leuk dat je weer terug bent! Je bent een tijd niet online geweest he?
Hoe gaat het met je?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa, ik ben een hele tijd inactief geweest. Ik ben meer van de PC af dan dat ik erop zit nu.
Ik dacht laat ik nu maar eens weer inloggen.
Gaat verder goed hier, ik ben inmiddels 12 kg afgeslankt en nog steeds zie je het niet, maar we gaan door
Zoonlief gaat eind dit jaar naar de basisschool en dan zien we wel weer.
In de liefde gaat het niet zo goed, want ik kom maar niet een leuke vrouw tegen en het lijkt wel of je makkelijker aan een lover komt als je gewoon straight bent...
Voor de rest gaat het goed in mijn leventje.
XxX
Ik dacht laat ik nu maar eens weer inloggen.
Gaat verder goed hier, ik ben inmiddels 12 kg afgeslankt en nog steeds zie je het niet, maar we gaan door
Zoonlief gaat eind dit jaar naar de basisschool en dan zien we wel weer.
In de liefde gaat het niet zo goed, want ik kom maar niet een leuke vrouw tegen en het lijkt wel of je makkelijker aan een lover komt als je gewoon straight bent...
Voor de rest gaat het goed in mijn leventje.
XxX
Yaelynn- Fluisteraar
Maura schreef:Dan heb je geluk, Yaelynn, want ook aan de man komen is niet zo makkelijk.
Hihi ok, Nee het is niet zo makkelijk allemaal. Maar wie weet komen we de juiste wel tegen zo plotseling uit het niets ofzo
Hoe is het met jou Maura?
x
Yaelynn- Fluisteraar
Wat fijn dat het goed gaat! En 12 kg afvallen, wat goed zeg!
En een nieuwe liefde, die kom je vanzelf wel tegen hoor
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Met mij gaat het wel goed, hoor. Werkloos, verliefd op de buurman en verder wat brakjes. Omdat het gisteren iets te gezellig was.
Gast- Gast
Raindrop schreef:Wat fijn dat het goed gaat! En 12 kg afvallen, wat goed zeg!
Ja thnx, nog ongeveer 50 kg te gaan Gaat langzaam, maar je weet wat ze zeggen he: langzaam is alleen maar beter
Yaelynn- Fluisteraar
Maura schreef:Met mij gaat het wel goed, hoor. Werkloos, verliefd op de buurman en verder wat brakjes. Omdat het gisteren iets te gezellig was.
Aww dat sucks dat je werkloos bent Ik ben ook nog steeds op zoek naar een baantje en het wil dus echt niet vlotten. Enne, verliefd op de buurman?? Oehh en is hij verliefd op jou?? Hihi heb je teveel cocktails achterover geslagen meis?
Yaelynn- Fluisteraar
Cocktails waren het niet. Slechts Ă©Ă©n cocktail die me ooit beter heeft gesmaakt. Maar er was ook bier.
Nee, geloof niet dat het wederzijds is. Ik heb 'm ook al een week niet gesproken. En dat terwijl we een balkon delen.
Nee, geloof niet dat het wederzijds is. Ik heb 'm ook al een week niet gesproken. En dat terwijl we een balkon delen.
Gast- Gast
Maura schreef:Cocktails waren het niet. Slechts Ă©Ă©n cocktail die me ooit beter heeft gesmaakt. Maar er was ook bier.
Owja van bier ga je gauw plat Maar die kater is boordevol misselijkheid, bij mij dan zoooo...
En wat apart dat jullie een balkon delen, hoe zit dat?
x
Yaelynn- Fluisteraar
Ons balkon is opgedeeld d.m.v. een glazen plaat. Als ik op het balkon zit en hij heeft ook zin om op het balkon te zitten, dan zitten we vervolgens 'samen' op het balkon te kletsen. Ieder aan zijn eigen kant, maar toch samen haha. We besluiten dan ook vaak om niet op het balkon te komen als de ander er zit, alleen of met vrienden, omdat we onherroepelijk bij het gesprek worden betrokken. Komt veel te vaak voor haha.
Gast- Gast
Zo werkt een standaard balkon Maura, niks aparts ofzo. Is hier ook zo, die glazen platen, ik heb ze zelfs aan weerszijden en toch zie ik dat echt niet als 'delen van het balkon met beide buren'. Jij altijd met je verhalen over je balkon
Gast- Gast
Wat leuk dat je weer terug bent! Er werd nog wel naar je gevraagd in 'waar is'-topics.
Hoe is het tussen jou en je ex, hebben jullie goede afspraken kunnen maken over je zoontje?
Hoe is het tussen jou en je ex, hebben jullie goede afspraken kunnen maken over je zoontje?
Gast- Gast
huh Maura, ik dacht juist dat het best goed ging tussen jou en buurman?
En yealyn, welkom terug! Wat goed dat je al zoveel af bent gevallen. 12 kilo kwijt wil ik ook.. maar goed ik heb de discipline nog niet helemaal gevonden dus het gaat heel langzaam. En ik dacht dat je bi was/bent? ach liefde vinden is ook niet makkelijk, ik heb heel veel geluk gehad.
En yealyn, welkom terug! Wat goed dat je al zoveel af bent gevallen. 12 kilo kwijt wil ik ook.. maar goed ik heb de discipline nog niet helemaal gevonden dus het gaat heel langzaam. En ik dacht dat je bi was/bent? ach liefde vinden is ook niet makkelijk, ik heb heel veel geluk gehad.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Hihi het lijkt me wel grappig om een gedeelde balkon te hebben... Wat dat betreft is een eengezinswoning niet echt sociaal..
Yaelynn- Fluisteraar
@Mermaid en Chipp
Ik heb nu heel goed contact met mijn ex. Gaat supergoed hihi. En mja bi is een groot woord, ik merk steeds meer dat ik het gevoel krijg dat ik een man niet eens meer nodig heb in mijn leven Dus mja gaat meer naar lesbisch toe, ook omdat ik me niet meer aangetrokken voel tot mannen enzo. Mja soms kan ik een man zien en denk die heeft een mooi gezicht maar thats it
Ik heb nu heel goed contact met mijn ex. Gaat supergoed hihi. En mja bi is een groot woord, ik merk steeds meer dat ik het gevoel krijg dat ik een man niet eens meer nodig heb in mijn leven Dus mja gaat meer naar lesbisch toe, ook omdat ik me niet meer aangetrokken voel tot mannen enzo. Mja soms kan ik een man zien en denk die heeft een mooi gezicht maar thats it
Yaelynn- Fluisteraar
Mermaid schreef:huh Maura, ik dacht juist dat het best goed ging tussen jou en buurman?
Ik ben zo ongelofelijk onzeker. Dat is de pest. Want ben ik bij hem, dan voel ik me als een godin en weet ik zeker dat mijn gevoelens wederzijds zijn. Maar op het moment dat ik mijn eigen woning weer binnenstap, dan word ik overvallen door onzekerheid. Dit zei ik niet goed, dat zei ik niet goed, zus deed ik zo, maar dat had ik anders moeten doen. En als ik hem dan een tijdje afhou, omdat ik er gewoon gek van word, van mijn eigen onzekerheid, dan denk ik:"Zie je wel, hij ziet niets in mij, want hij neemt zelf geen enkele initiatief". Maar dat moet ik dan weer rationaliseren, want hij heeft nog nooit initiatief getoond, omdat hij, net als mij, zo verlegen is als de pest. Telkens als we samen waren of kwamen, dan kwam dat meestal door een vriend van hem, want de vriend vind mij gezellig haha. En als ik eenmaal stond te praten, dan was de buurman opeens bezig met mijn aandacht te trekken.
Gisteren was ik in de kroeg. Wilde er gewoon een gezellige avond van maken. Stond met een onderbuurman te praten, dus niet mijn echte onderbuurman, en het enige wat ik dacht "Was buurman maar hier". Blegh, bak er niets van als verliefde puber.
Yaelynn, een eengezinswoning lijkt me steeds aantrekkelijker, haha.
Gast- Gast
Je hebt het nooit met hem gehad over jullie? snap dat het eng is, maar desnoods via een brief? t lijkt me zo vermoeiend voor jezelf die onzekerheid.
En in een eengezinswoning kun je ook nog makkelijk contact met de buurman hebben is mijn ervaring aan 1 kant hebben we een lage schutting.
En in een eengezinswoning kun je ook nog makkelijk contact met de buurman hebben is mijn ervaring aan 1 kant hebben we een lage schutting.
Mermaid- Kletskop
Mermaid schreef:Je hebt het nooit met hem gehad over jullie? snap dat het eng is, maar desnoods via een brief? t lijkt me zo vermoeiend voor jezelf die onzekerheid.
Nee, maar hij wel. Of althans, niet in de zin van 'wij zijn een stel', maar meer over hoe hij het voor zich zag in de toekomst. En op het moment dat hij het zegt, dan smelt ik. Op het moment dat ik er thuis over nadenk, dan denk ik alleen maar "Doe toch niet zo verdomde naief". Volgens mij heb ik een aardige deuk opgelopen van mijn laatste echte relatie. Want vroeger was ik helemaal niet zo. Dan zou ik er gewoon vol voor gaan.
Gast- Gast
Yaelynn wat leuk dat je er weer bent
Maura lekker toch verliefd zijn op de buurman
Maura lekker toch verliefd zijn op de buurman
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
In mijn vorige relatie ben ik ook jaren voorgelogen, mijn vertrouwen had dus ook een behoorlijke knal gehad. dat heeft mij er niet van weerhouden wat te beginnen met mijn huidige vriend, en ja hij was ook een soort van mijn buurman dus het was meteen behoorlijk intensief qua contact, zagen elkaar elke dag etc.
Niet alle mannen zijn hetzelfde, en 1 sukkel is het niet waard een leuke man te laten gaan.
Niet alle mannen zijn hetzelfde, en 1 sukkel is het niet waard een leuke man te laten gaan.
Mermaid- Kletskop
Dat is waar, Mermaid. Jouw verhaal klinkt wel heel lief. Ik had ook nooit gedacht dat het zover zou komen. We hebben het al drie jaar heel erg gezellig met elkaar en nooit verwacht dat het zo gezellig zou worden. En hij is echt zo ongelofelijk leuk. Ik mag hem niet laten gaan. Maar het zou het allemaal even zoveel makkelijker maken om hem gewoon te laten gaan.
En heel dom, daar dacht ik van de week aan, ik zei vroeger dat een man een zwarte leren bank moest hebben en daar zou ik wat mee krijgen. Vraag me niet hoe ik daar bijkwam, haha. Maar hij heeft een zwarte leren bank.
En heel dom, daar dacht ik van de week aan, ik zei vroeger dat een man een zwarte leren bank moest hebben en daar zou ik wat mee krijgen. Vraag me niet hoe ik daar bijkwam, haha. Maar hij heeft een zwarte leren bank.
Gast- Gast
Maura schreef:Dat is waar, Mermaid. Jouw verhaal klinkt wel heel lief. Ik had ook nooit gedacht dat het zover zou komen. We hebben het al drie jaar heel erg gezellig met elkaar en nooit verwacht dat het zo gezellig zou worden. En hij is echt zo ongelofelijk leuk. Ik mag hem niet laten gaan. Maar het zou het allemaal even zoveel makkelijker maken om hem gewoon te laten gaan.
Hihi misschien is hij die man Dont let go
Yaelynn- Fluisteraar
Waarom zou het makkelijker zijn om hem te laten gaan?
Mermaid- Kletskop
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Kletsen over elkaar
» 'Kletsen'.. zo schattig..
» kletsen tijdens de fles
» Zijn er mensen om mee te kletsen?
» 'Kletsen'.. zo schattig..
» kletsen tijdens de fles