Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kletsen tijdens de fles

+2
Floor
Clapperdie
6 plaatsers

Ga naar beneden

kletsen tijdens de fles Empty kletsen tijdens de fles

Bericht  Clapperdie do 9 aug 2012 - 22:30

T. kletst sinds een week steeds tijdens zijn fles waardoor hij heel slecht drinkt. het maakt niet uit of er 3 uur of 5 uur tussen zijn fles zit. Hij start bij nog zo'n 60cc met kletsen.

We zijn nu over gegaan op flessen van 180 ipv 210. Misschien dat het gewoon te veel was maar nu bij 180 doet hij het ook. En een lol dat hij heeft! Maar ja hij moet natuurlijk wel zijn voeding binnen krijgen.

Herkennen jullie dit? Is het een soort "fase"? Of kan het zijn dat hij het gewoon niet meer lekker vindt?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kletsen tijdens de fles Empty Re: kletsen tijdens de fles

Bericht  Floor do 9 aug 2012 - 22:35

Misschien komt het niet snel genoeg uit de speen? Speen met een groter gat of standenspeen proberen, dan heeft hij toch in dezelfde tijd meer voeding binnen, voordat hij begint te kletsen.

Onze zoon deed altijd eeuwig over elke fles dus ik heb verder geen oplossingen, hij was altijd afgeleid, dronk nooit door (deed met gemak een uur over 120ml).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jazzlyn do 9 aug 2012 - 22:50

Onze zoon krijgt tussen de middag nog een fles.. en idd.. hij dronk maar zon 80 ml! En ik moet hem negeren anders drinkt hij dus helemaal niks.. De overige voedingen gaan wel goed. Pap geven haalt dus ook niks uit.. Wil ik je wel het bewijs van tonenkletsen tijdens de fles 394967 ?
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Clapperdie do 9 aug 2012 - 23:15

Hij krijgt sinds deze week zijn voeding uit speentje 3. Ook krijgt hij bij zijn laatste fles rijstebloem uit zo'n 3-standenspeen zodat het er goed uit komt. Hij drinkt in het begin goed maar ohh het laatste beetje haha. Vandaag maar gestopt met proberen.

Jazz: ik ben wel benieuwd naar bewijs Wink
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 23:18

Het is niet zo gek, ze zijn veel meer bewust van de omgeving en zijn volop in ontwikkeling en vinden het erg gezellig dat kletsen natuurlijk.
Het is wel een teken dat hij niet zoveel honger meer heeft want anders zou hij wel blijven drinken. Ik zou de fles heel even aan de kant zetten en na 10 min bijv weer proberen, wil hij niet dan heeft hij gewoon genoeg gehad.

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn do 9 aug 2012 - 23:23

@ clapperdieclap: Vooruit dan.. haha

kletsen tijdens de fles Foto-6P8N4HS8-D

Moet je voorstellen, in de ochtend eet hij perfect een bordje pap, het fruit 2x daags gaat super. de groente ook.. de slaapfles ook maar die voeding tussen half 1 en 1... kletsen tijdens de fles 394967
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie do 9 aug 2012 - 23:25

:shock: Hoe krijgt hij dat nou voor elkaar?!?!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jazzlyn do 9 aug 2012 - 23:26

Snoepy87 schreef:Het is niet zo gek, ze zijn veel meer bewust van de omgeving en zijn volop in ontwikkeling en vinden het erg gezellig dat kletsen natuurlijk.
Het is wel een teken dat hij niet zoveel honger meer heeft want anders zou hij wel blijven drinken. Ik zou de fles heel even aan de kant zetten en na 10 min bijv weer proberen, wil hij niet dan heeft hij gewoon genoeg gehad.

Dat doe ik inderdaad ook..Hij eet zon 150 a 170 weg normaal (pap en avondfles) en middag probeer ik de 100 te halen. Soms lukt het soms niet, maar zodra hij gaat huilen stop ik. Dan krijgt hij maar iets meer fruit om 3 uurkletsen tijdens de fles 561177
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Jazzlyn do 9 aug 2012 - 23:26

Clapperdie schreef::shock: Hoe krijgt hij dat nou voor elkaar?!?!

Keihard gillen van de pret, blazen, lepel slaan, slab zelf uittrekken?kletsen tijdens de fles 394967 kletsen tijdens de fles 1270000679 owja... weigeren te slikken?
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  _Lana_ do 9 aug 2012 - 23:29

Heeeeeeeeel herkenbaar. Z ligt met zijn ogen half dicht heel geconcentreerd te drinken, maar D??! Ze is alleen maar met haar omgeving bezig. En ze kijkt je zo dordringend aan, net zo lang tot je terugkijkt. En maar lachen Laughing .
Verder drukt ze nu tig keer de speen eruit met haar tong en als ze even niet meer hoeft, laat ze het laatste beete melk zo uit haar mond lopen.

Maar goed, de oplossing.
Hier gaat het de laatste tijd echt steeds beter, tot heel erg goed. Hoe minder ik me er druk om maak, hoe beter het gaat. Dus dat is tip 1, haha. Het laatste beetje wat ze laat staan, dat is hier ook ongeveer 60, geef ik pas na 20 minuten weer. In de tussentijd gaat ze even lekker in de box.
Dit werkt hier echt hartstikke goed. Dus gewoon in etappes. Misschien werkt het ook wel bij T?

Succes! Wink
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Clapperdie do 9 aug 2012 - 23:36

Haha, Nu je het zegt Jazz. Zo ziet T. er uit als hij zijn fruithapje krijgt. Lepel vast pakken, alles uit zijn mond laten glijden en dan lekker met zn handen er doorheen..

Maar Lana dat ga ik maar eens proberen. Even 20 minuten wachten en dan de rest geven. Ben benieuwd! Dondersteentjes zijn het!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sanne do 9 aug 2012 - 23:39

Hier precies zo, ook dat wat Lana zegt over doordringend aankijken totdat je terug kijkt. Met als enige verschil dat ik borstvoeding geef. H. drinkt nu overdag best weinig en wil 's nachts weer vaker gevoed worden. Kan een fase zijn, maar hier komt het misschien ook doordat ze sinds een maand naar het KDV gaat, daardoor wil ze ook vaker drinken 's avonds en 's nachts, dus hier is het hele voedingsritme omgegooid. Het afgeleid zijn overdag helpt daar dus ook niet zo aan mee.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jazzlyn do 9 aug 2012 - 23:53

Clapperdie schreef:Haha, Nu je het zegt Jazz. Zo ziet T. er uit als hij zijn fruithapje krijgt. Lepel vast pakken, alles uit zijn mond laten glijden en dan lekker met zn handen er doorheen..

Maar Lana dat ga ik maar eens proberen. Even 20 minuten wachten en dan de rest geven. Ben benieuwd! Dondersteentjes zijn het!

Haha hier is dat gelukkig niet mer. Zelfs bij de groenten bijna niet meer. Alleen de rond de middag als je het in je hoofd krijgt pap te gevenkletsen tijdens de fles 394967 Hier ging de fles net redelijk 140 op. Tja meer gaat hij toch niet drinken.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* vr 10 aug 2012 - 3:38

Hier is het ook vaak gezellig tijdens de voedingen (zowel borst als fles) , onze zoon (8 mnd) kletst ook veel. Ik besteed er niet te veel aandacht aan en meestal pakt hj dan uit zichzelf de fles wel weer. Soms ook niet, dan probeer ik wel de fles weer aan te bieden en soms lukt dat, soms niet.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud