Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ff kletsen

+9
Elliot
Caroow
Toet
Sjaantje
Caro
Sarah1985
Mermaid
Raindrop
Yaelynn
13 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ff kletsen - Pagina 3 Empty Re: Ff kletsen

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 8:55

Baahaaahaaahhhh ik heb vandaag een beetje chaotisch gegeten, lunch overgeslagen, met als gevolg dat ik net 3 grote koeken op heb omdat ik dus een snaaibui heb Evil or Very Mad Stom, dom, stom.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sjaantje zo 2 sep 2012 - 8:55

Sjaan komt ook nog even binnenvallen! Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mermaid zo 2 sep 2012 - 8:55

haha zusje, ik ben vandaag ook niet verder gekomen dan de glasbak/plastic container en het stoepje voor de grijze container. Ff kletsen - Pagina 3 394967 Samen is zo'n weekend wel gezellig, ik ben maar alleen dan is t verschrikkelijk saai.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 8:56

Maple schreef:Baahaaahaaahhhh ik heb vandaag een beetje chaotisch gegeten, lunch overgeslagen, met als gevolg dat ik net 3 grote koeken op heb omdat ik dus een snaaibui heb Evil or Very Mad Stom, dom, stom.

Ik werd vandaag ongesteld. Je wilt niet weten wat ik allemaal naar binnen heb geschoven *burp*. En misselijk dat ik nu ben! Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 8:56

Mermaid schreef:haha zusje, ik ben vandaag ook niet verder gekomen dan de glasbak/plastic container en het stoepje voor de grijze container. Ff kletsen - Pagina 3 394967 Samen is zo'n weekend wel gezellig, ik ben maar alleen dan is t verschrikkelijk saai.

Ja dat zei ik toevallig vandaag ook nog tegen mijn vriend. Dat ik voorheen echt gebaald zou hebben van een dergelijk weekend.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 2 sep 2012 - 8:57

Ik heb al de hele dag snaaizin maar niks in huis en was te lam om naar de winkel te gaan cheers
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 8:57

Mermaid, dat ben ik me inderdaad ook bewust. Maar de onzekerheid neemt echt de overhand. Het slechtere weer komt eraan, dus dan blijven de balkondeuren dicht. En dan komen we elkaar tegen. Wil ik dat het iets wordt, dan moet ik aankloppen (want zijn bel doet het nietFf kletsen - Pagina 3 394967), maar ik weet niet of ik dat wel durf. En anders duurt het een jaar voor ik hem weer tegenkom op het balkon. Kan ik het zolang uithouden zonder hem?

Klinkt als geslaagd, Zusje. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Mermaid zo 2 sep 2012 - 9:01

Zusje schreef:
Mermaid schreef:haha zusje, ik ben vandaag ook niet verder gekomen dan de glasbak/plastic container en het stoepje voor de grijze container. Ff kletsen - Pagina 3 394967 Samen is zo'n weekend wel gezellig, ik ben maar alleen dan is t verschrikkelijk saai.

Ja dat zei ik toevallig vandaag ook nog tegen mijn vriend. Dat ik voorheen echt gebaald zou hebben van een dergelijk weekend.

Ik heb nu zo'n weekend, en dan nog 4 dagen ook.. t is dat mijn moeder en mijn vriend hebben gebeld gisteren, anders had ik amper een fatsoenlijk gesprek. ach het heeft me gisteren gemotiveerd om eindelijk weer eens naar de kapper te gaan en vandaag om het hele huis te poetsen. Morgen maar boodschappen doen of even naar de stad om wat mensen te zien. Ff kletsen - Pagina 3 394967

Ergens ook best fijn hoor, komende tijd lijkt het er niet op dat ik echt dagen vrij heb of zonder afspraken.

Maura, ik snap je punt niet. Wat heb je te verliezen? stap een briefje bij hem in zn brievenbus of ie een keer lans wil komen? Als jij je afstandelijk opstelt tegen hem (weet niet of je dat ook doet hoor) snap ik wel dat hij ook geen initiatief meer gaat tonen. Mannen houden van duidelijkheid is mijn ervaring.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mermaid zo 2 sep 2012 - 9:02

Sjaantje schreef:Ik heb al de hele dag snaaizin maar niks in huis en was te lam om naar de winkel te gaan cheers

ik heb hier genoeg chocola & kroepoek.. hebben? Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjaantje zo 2 sep 2012 - 9:03

Mermaid schreef:
Sjaantje schreef:Ik heb al de hele dag snaaizin maar niks in huis en was te lam om naar de winkel te gaan cheers

ik heb hier genoeg chocola & kroepoek.. hebben? Wink

Yummie!!!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Yaelynn zo 2 sep 2012 - 9:06

Hihi Hoi Zusje

Jou heb ik ook gemist met je leuke uitspraken
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:07

Mermaid schreef:
Maura, ik snap je punt niet. Wat heb je te verliezen? stap een briefje bij hem in zn brievenbus of ie een keer lans wil komen? Als jij je afstandelijk opstelt tegen hem (weet niet of je dat ook doet hoor) snap ik wel dat hij ook geen initiatief meer gaat tonen. Mannen houden van duidelijkheid is mijn ervaring.

Ik heb iets gedaan waardoor ik hem eigenlijk niet meer onder ogen durf te komen. Ik had de juiste intentie, alleen dat is bijzonder slecht uitgepakt. En nu durf ik hem niet goed onder ogen te komen. Dat is eigenlijk al een week het probleem. Want voorheen kon ik gewoon bij hem aankloppen en dan was het goed. Nu durf ik het gewoon niet meer. En brief schrijven heb ik aangedacht, maar... Wat moet ik erin zetten...?

Gast
Gast

Bericht  Mermaid zo 2 sep 2012 - 9:08

Dat je spijt hebt van wat er is gebeurd, of hij zin heeft om een keer langs te komen om wat te drinken?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:08

Mermaid schreef:

Meer afstand dan dat je nu hebt kun je toch niet krijgen, als je jezelf op een veilige afstand houdt dan blijft het alleen maar bij dromen. Nouja, prma als jij dat wilt maar ik hoor je nu al zó lang over je buurman dat ik denk: Doe er dan ook eens wat voor. Als Mozes niet naar de berg komt dan moet de berg maar naar Mozes smile

Echt, je maakt het jezelf véél te moeilijk in je hoofd.

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 2 sep 2012 - 9:10

Leuk, een kletstopic! Ik zeg ook een briefje in de bus gooien Maura!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sjaantje zo 2 sep 2012 - 9:11

Ha Toet! Hoe is t met je?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:11

Mermaid, dat is inderdaad wat ik moet zeggen. Maar ik weet bij mijn god niet hoe hij daarop reageert. Moet het binnenkort toch doen. Hoe slecht mijn actie ook is geweest.

En Maple, het is nog maar vier/vijf weken. Over de vorige buurman heb ik langer doorgezanikt. :P Maar je hebt gelijk, ik moet actie ondernemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:12

Ophouden met dat ge-jamaarrrrr... Echt, 't is net of ik mezelf hoor maar dan nog een stujke vermoeiender :P Overal komt een weerwoord op...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:13

Maple schreef:Ophouden met dat ge-jamaarrrrr... Echt, 't is net of ik mezelf hoor maar dan nog een stujke vermoeiender Ff kletsen - Pagina 3 253468018 Overal komt een weerwoord op...

Haha, dat komt omdat ik jou niet ben en dan is het al snel een stukje vermoeiender. Maar inderdaad, word ook moe van mezelf. En om het nog kracht bij te zetten, soms doodziek. Ff kletsen - Pagina 3 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Yaelynn zo 2 sep 2012 - 9:14

Oeh Maple spanks :P

Ik weet niet wat je precies hebt gedaan Maura, maar woorden op een briefje zeggen meer dan je denkt Wink

x
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11

Bericht  Mermaid zo 2 sep 2012 - 9:16

En juist omdat je niet weet hoe hij reageert, gewoon doen! je kan zijn reactie/gedachten niet invullen. Als hij je leuk vind zal hij er vast op reageren en zo niet.. tja dan is t kut maar weet je wel waar je aan toe bent.
Zo moeilijk is een briefje niet toch?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:17

Blegh, ik ben misselijk.

En mij vriend zie liever dat ik morgen thuisblijf met m'n hoest. Maar ik voel me niet superziek, ik hoest alleen. Als een zeehond, dat wel. Ik kan alleen geen hele zinnen praten zonder in een een hoestbui te belanden en inspannen zorgt ook voor een hoestbui. Ik moet morgen wel van 7:30-17:00 en daarna nog van 19:00-21:00.. Ik ben twee weken terug ook al ziek geweest..

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 2 sep 2012 - 9:17

Sjaantje schreef:Ha Toet! Hoe is t met je?

Mwa het gaat! Gelijk al heel druk en ik moet echt m'n draai nog vinden, vooral op school. Ik loop de hele dag te piekeren over vanalles, of ik wel een goede keuze heb gemaakt, of het niveau niet te hoog is, of ik het allemaal wel aan kan etc. etc. Ik ben zenuwachtig voor vanalles en vind het maar eng dat ik morgen in mijn nieuwe kamer moet slapen.. Gelukkig heb ik wel hele mooie spullen van mama gekregen I love you Klinkt misschien stom maar mijn hele leven veranderd gewoon in deze periode. Nieuwe studie, nieuwe stad, nieuwe mensen, nieuw huis, nieuwe sport en weg uit m'n 'veilige omgeving'. Het is gewoon nog heel erg wennen allemaal maar het zal wel goedkomen Ff kletsen - Pagina 3 561177 Hoe gaat het met jou Sjaan?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mermaid zo 2 sep 2012 - 9:19

Maple schreef:Blegh, ik ben misselijk.

En mij vriend zie liever dat ik morgen thuisblijf met m'n hoest. Maar ik voel me niet superziek, ik hoest alleen. Als een zeehond, dat wel. Ik kan alleen geen hele zinnen praten zonder in een een hoestbui te belanden en inspannen zorgt ook voor een hoestbui. Ik moet morgen wel van 7:30-17:00 en daarna nog van 19:00-21:00.. Ik ben twee weken terug ook al ziek geweest..

toch denk ik dat je vriend gelijk heeft dat je beter even thuis kan blijven.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:19

Maple, even naar de huisarts voor anti hoest.

Vlak voor het feest van mijn opa en oma begon ik heel erg te hoesten. En ik wilde niet tijdens de speeches opeens in hoesten uitbarsten en de aandacht trekken en toen kreeg ik dus een paar pillen, waardoor mijn lichaam wat ontspande. Het is geen wondermiddel, zei de assistente gelijk, maar ik heb beduidend minder gehoest dan zonder de pilletjes. Hoesten is gewoon verdomde vermoeiend.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: