Goedkoop, maar goed/fijn bed!
+9
RioolSpook
Bazinga
Dennenappel
Caribbeanlover
Mermaid
Kerel
TukTuk
Tiana
Yare
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedkoop, maar goed/fijn bed!
He dames,
Hebben jullie tips voor goedkope, maar toch fijne/goede bedden? Ik ben eigenllijk opzoek naar een klein 2-persoonsbed en ik wil geen lattenbodem, dat is mijn enige vereiste.
Groetjes, Yare!
Hebben jullie tips voor goedkope, maar toch fijne/goede bedden? Ik ben eigenllijk opzoek naar een klein 2-persoonsbed en ik wil geen lattenbodem, dat is mijn enige vereiste.
Groetjes, Yare!
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Re: Goedkoop, maar goed/fijn bed!
Ik zou een kijkje nemen bij de Ikea!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom wil je geen lattenbodem? Dan blijft er toch alleen een boxspring over of niet?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Waarom wil je geen lattenbodem? Dan blijft er toch alleen een boxspring over of niet?
Spiraal heb je ook nog, toch;-) Ikea ga ik inderdaad binnenkort kijken!
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Beter Bed, heeft die niks?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Leenbakker of beddenreus?
Spiraal zie ik eigenlijk ook nergens meer.
Spiraal zie ik eigenlijk ook nergens meer.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Wat vind je goedkoop? Wij hebben een boxspring gekocht electrisch verstelbaar voor onder de € 1000,00.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Oh, ik begreep het als: ''ik wil geen lattenbodem, omdat ik die al heb", maar waarom zou je geen lattenbodem willen dan? Het is vaak wel een van de goedkopere opties. En als je een kwalitatief goed bed wil, kom je met een goede lattenbodem al een heel eind, dat hoeft ook niet duur te zijn. Boxsprings beginnen meteen al een stuk hoger qua prijsklasse.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Bij Pronto Wonen hebben ze een 1.40 m boxspring voor 399,-. Per 0.20 m erbij (1.20, 1.60 en 1.80) komt er 100,- bij. Geen idee of deze goed is, op internet ziet hij er wel mooi uit.
Zelf zijn wij ook op zoek naar een nieuw goedkoop bed. Ik wil alleen wel dat het goede kwaliteit is en niet dat ik over drie jaar weer een nieuwe kan open.
Zelf zijn wij ook op zoek naar een nieuw goedkoop bed. Ik wil alleen wel dat het goede kwaliteit is en niet dat ik over drie jaar weer een nieuwe kan open.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Als je echt een góéd bed wilt zou ik geen spiraalbodem nemen. Die zijn overigens naar mijn weten ook niet meer te koop. Een goed bed zit hem in de combi van een goede lattenbodem en een goed matras. Ik zou denk ik bij de Ikea gaan kijken.
Gast- Gast
Maple schreef:Als je echt een góéd bed wilt zou ik geen spiraalbodem nemen. Die zijn overigens naar mijn weten ook niet meer te koop. Een goed bed zit hem in de combi van een goede lattenbodem en een goed matras. Ik zou denk ik bij de Ikea gaan kijken.
Dit is niet waar hoor, dure bedden hebben juist vaak een spiraal. Wij hebben een dure nieuwe Auping, en deze is met goed matras & spiraalbodems.
Gast- Gast
Maar dan spreek je niet meer van goedkoop Een goedkope spiraalbodem, zo eentje die mijn broertje en ik vroeger als trampoline gebruikten als 'ie afgedankt was, is niet goed voor je rug.Pippa schreef:Maple schreef:Als je echt een góéd bed wilt zou ik geen spiraalbodem nemen. Die zijn overigens naar mijn weten ook niet meer te koop. Een goed bed zit hem in de combi van een goede lattenbodem en een goed matras. Ik zou denk ik bij de Ikea gaan kijken.
Dit is niet waar hoor, dure bedden hebben juist vaak een spiraal. Wij hebben een dure nieuwe Auping, en deze is met goed matras & spiraalbodems.
Gast- Gast
Maple schreef:Maar dan spreek je niet meer van goedkoop Een goedkope spiraalbodem, zo eentje die mijn broertje en ik vroeger als trampoline gebruikten als 'ie afgedankt was, is niet goed voor je rug.Pippa schreef:Maple schreef:Als je echt een góéd bed wilt zou ik geen spiraalbodem nemen. Die zijn overigens naar mijn weten ook niet meer te koop. Een goed bed zit hem in de combi van een goede lattenbodem en een goed matras. Ik zou denk ik bij de Ikea gaan kijken.
Nee die gaan enorm doorhangen inderdaad. Dan kan je beter een goed matras kopen, en goede lattenbodems er onder.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Maple schreef:Maar dan spreek je niet meer van goedkoop Een goedkope spiraalbodem, zo eentje die mijn broertje en ik vroeger als trampoline gebruikten als 'ie afgedankt was, is niet goed voor je rug.Pippa schreef:Maple schreef:Als je echt een góéd bed wilt zou ik geen spiraalbodem nemen. Die zijn overigens naar mijn weten ook niet meer te koop. Een goed bed zit hem in de combi van een goede lattenbodem en een goed matras. Ik zou denk ik bij de Ikea gaan kijken.
Ik bedoel alleen dat het wel gewoon verkocht wordt nog en dat dat eigenlijk het beste is, maar dan ben je vrij duur uit inderdaad, dat weet ik, maar jij zei dat het niet bestond meer
Gast- Gast
Haha, nouja, eerlijk gezegd dacht ik bij een spiraalbodem niet aan een boxspring, maar aan zo'n ijzeren geval, en die worden volgens mij niet meer verkocht. Ik denk dat wij dus allebei even een ander beeld van een spiraalbodem haddenPippa schreef:Maple schreef:Maar dan spreek je niet meer van goedkoop Een goedkope spiraalbodem, zo eentje die mijn broertje en ik vroeger als trampoline gebruikten als 'ie afgedankt was, is niet goed voor je rug.Pippa schreef:Maple schreef:Als je echt een góéd bed wilt zou ik geen spiraalbodem nemen. Die zijn overigens naar mijn weten ook niet meer te koop. Een goed bed zit hem in de combi van een goede lattenbodem en een goed matras. Ik zou denk ik bij de Ikea gaan kijken.
Ik bedoel alleen dat het wel gewoon verkocht wordt nog en dat dat eigenlijk het beste is, maar dan ben je vrij duur uit inderdaad, dat weet ik, maar jij zei dat het niet bestond meer
Gast- Gast
Ik heb helemaal geen boxspring?? Maar een bed met een echte spiraalbodem.
Gast- Gast
Oh, omdat je zei een Auping te hebben. Dan denk ik alleen maar aan boxsprings.
Gast- Gast
Ik zou heel graag weer een bed hebben, met zo'n oude spiraalbodem. Damn dat waren écht de beste trampolines!
Maar goeeed... Ik heb afgelopen 10 jaar 3 verschillende bedden gehad, alledrie 2pers; één had een ijzeren bodem, geen spiraal, maar een soort. Rek? -ish ding. Was echt een kutbed, maar nu hangt de onderkant aan de muur, ideaal om dingen aan te hangen Ander bed had een lattenbodem maar vond ik ook niet geweldig. Nu heb ik een boxspring, bijna een jaar, maar hij is nog als nieuw. Ben er echt ongelooflijk blij mee; ligt zoo lekker, slaap er echt beter op. Nu heb ik een dure variant (1300,- voor 160cm breed) maar je hebt ze ook goedkoper, zonder dat ze gelijk slechter slapen of zo!
Maar goeeed... Ik heb afgelopen 10 jaar 3 verschillende bedden gehad, alledrie 2pers; één had een ijzeren bodem, geen spiraal, maar een soort. Rek? -ish ding. Was echt een kutbed, maar nu hangt de onderkant aan de muur, ideaal om dingen aan te hangen Ander bed had een lattenbodem maar vond ik ook niet geweldig. Nu heb ik een boxspring, bijna een jaar, maar hij is nog als nieuw. Ben er echt ongelooflijk blij mee; ligt zoo lekker, slaap er echt beter op. Nu heb ik een dure variant (1300,- voor 160cm breed) maar je hebt ze ook goedkoper, zonder dat ze gelijk slechter slapen of zo!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Wat noem je goedkoop? Ik heb onlangs een bed gekocht voor 700 euro van 180 beed bij 200meter. Heb m via bva auctions gekocht(veilingsite) Ding heeft een winkelwaarde van 2295 euro.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Een goedkoop bed heb je nog wel een keer, een bed is eigenlijk maar een omhulsel. Een goed matras is volgens mij belangrijker voor je rug en die zijn duurder dan een bed.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
RioolSpook schreef:Wat noem je goedkoop? Ik heb onlangs een bed gekocht voor 700 euro van 180 beed bij 200meter. Heb m via bva auctions gekocht(veilingsite) Ding heeft een winkelwaarde van 2295 euro.
I heart BVA
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Oooh in Italie sliepen wij op een goedkoop spiraalbed.. Echt midden in de eerste nacht hebben we het matras op de grond gegooid en het heeft daar de rest van de week gelegen.
Drama was het We rolden gewoon naar elkaar toe in een gat en bij elke draai kraakte dat ding als een gek haha. Neehh voor mij nooit zo'n spiraalmatras (cheapass ding).
Drama was het We rolden gewoon naar elkaar toe in een gat en bij elke draai kraakte dat ding als een gek haha. Neehh voor mij nooit zo'n spiraalmatras (cheapass ding).
Gast- Gast
Op marktplaats staan ook vaak goede bedden! Wij hebben een goed mooi houten bed met goede lattenbodem gekocht (die nog maar een paar jaar oud was en over de 1000 euro had gekost) voor 100 euro gekocht van mensen die samen gingen wonen. De markt voor bedden op marktplaats schijnt niet zo hoog te zijn, daarom de lage prijs. Daarbij een wel een nieuwe goede matras gekocht, dus voor weinig een superbed!
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Ik zou een boxspring bij de Ikea halen (geloof van bodem en matras de duurste variant die ze daar hebben), kwam als 2e beste uit de test bij de Consumentenbond en uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het heerlijk slaapt . En dat voor minder dan 1000 euro + 25 jaar garantie.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: