Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je meest genante zwangerschapskwaaltje...

+19
Caroow
hellowkitty
PapillonRose
Alex
Thunder
Twellie
Mysterious
Muis
tweeling
Slakje
Annemie
Tania
Roos
Flower_L
Highway
Puggle
chipa
SarahKey
vlinder-19
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Je meest genante zwangerschapskwaaltje... - Pagina 2 Empty Re: Je meest genante zwangerschapskwaaltje...

Bericht  PapillonRose zo 2 sep 2012 - 6:53

Dat was denk ik toch wel het verlies van veeeeeel dunne afscheiding. Als ik niet oplette dan lekte ik soms gewoon door :O Dus ik ging nergens heen zonder inlegkruisjes laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je meest genante zwangerschapskwaaltje... - Pagina 2 Empty Re: Je meest genante zwangerschapskwaaltje...

Bericht  hellowkitty zo 2 sep 2012 - 7:26

Aambeien en wel 4x een vaginale schimmelinfectie en jeuken dat het deed daar werd ik echt niet vrolijk van.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  Caroow zo 2 sep 2012 - 7:29

Ik zat in een vliegtuig met turbulentie en mocht dus niet op staan, terwijl ik mijn zetpil tegen misselijkheid moest gebruiken. Ik moest dus aan de stewardess vragen of ik echt niet naar de wc mocht Embarassed De misselijkheid is niet zo genant, maar dat moeten vragen vond ik wel heel erg.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Fiebje zo 2 sep 2012 - 7:45

De laatste twee weken vd zwangerschap was ik ontzettend aan de diarree.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muis zo 2 sep 2012 - 8:00

PapillonRose schreef:Dat was denk ik toch wel het verlies van veeeeeel dunne afscheiding. Als ik niet oplette dan lekte ik soms gewoon door :O Dus ik ging nergens heen zonder inlegkruisjes Je meest genante zwangerschapskwaaltje... - Pagina 2 394967

Oei, dat lijkt mij ook heel vervelend!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Printje zo 2 sep 2012 - 8:48

Tot nu toe nog steeds klachtloos :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  mauwmauw zo 2 sep 2012 - 8:49

het enige kwaaltje wat ik gehad heb(volgens mij)is overgeven,het meest genante was toch wel tijdens mijn 20 weken echo.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Snoes zo 2 sep 2012 - 23:20

Ik heb niet echt kwaaltjes en al zeker geen genânte. Ik heb ook wel last van vochtverlies/slijmverlies en moet daarom ook wel een inlegkruisje gebruiken, maar genânt vind ik het niet.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 2:00

Hier ook veel last van spataderen, op mijn benen, in mijn lies en op mijn schaamlippenJe meest genante zwangerschapskwaaltje... - Pagina 2 1371890812 Heb er geen last van maar mooi is anders. Blijkt wel weer weg te trekken na de bevalling dus heb goede hoop!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: