wel een beetje en genante vraag..
+10
M@niek
Liz
RiLiJu
Printje
Susan
Rush
Annie24
Makamba
Tania
studiebol
14 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
wel een beetje en genante vraag..
Maar ja ik wil toch weten of iemand weet wat het is.
Ik heb zo'n ontzettend jeuk aan mijn vagina, maar niet de hele dag, maar vaak savonds en ik wordt er snachts ook gewoon wakker van en dan wil ik echt gewoon ontzettend krabben zo erg jeukt het. De jeuk zit voornamelijk op mijn schaamlippen. Nu kan ik zelf gewoon niet zo goed zien hoe het eruit ziet door mijn dikke buik, maar als ik met een spiegeltje kijk lijkt het een beetje rood maar ook niet ontzettend. Maar ja kan het het dus ook allemaal niet zo goed zien. Heb hier nu ongeveer een dikke week last van.
Iemand die iets weet wat het kan zijn? Of wat ik tegen de jeuk kan doen, want dat vind ik echt het ergst die jeuk.
Ik heb zo'n ontzettend jeuk aan mijn vagina, maar niet de hele dag, maar vaak savonds en ik wordt er snachts ook gewoon wakker van en dan wil ik echt gewoon ontzettend krabben zo erg jeukt het. De jeuk zit voornamelijk op mijn schaamlippen. Nu kan ik zelf gewoon niet zo goed zien hoe het eruit ziet door mijn dikke buik, maar als ik met een spiegeltje kijk lijkt het een beetje rood maar ook niet ontzettend. Maar ja kan het het dus ook allemaal niet zo goed zien. Heb hier nu ongeveer een dikke week last van.
Iemand die iets weet wat het kan zijn? Of wat ik tegen de jeuk kan doen, want dat vind ik echt het ergst die jeuk.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: wel een beetje en genante vraag..
Ik zou even langdps de huisarts gaan t kan een schimmelinfectie zijn!
Gast- Gast
klinkt als een schimmelinfectie. Even naar de huisarts bellen om te kijken wat je daartegen mag hebben in de zwangerschap!
Gast- Gast
Even langs de huisarts, misschien heb je een schimmelinfectie.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Sluit me aan bij bovenstaande reacties!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Serieus schimmelinfectie? Krijg je dat vaker bij een zwangerschap of hoe kom ik er anders aan?
Gaat zeker niet vanzelf over heb niet zo zin om langs de huisarts te gaan vind het toch een beetje genant...
Gaat zeker niet vanzelf over heb niet zo zin om langs de huisarts te gaan vind het toch een beetje genant...
studiebol- Ratel
De kans op een schimmelinfectie is groter als je zwanger bent en zo klinkt het wel. Gewoon de HAP bellen hoor als je veel last hebt (je eigen huisarts is er niet in het weekend neem ik aan?), waarschijnlijk hoef je niet eens langs te komen. Maar mee blijven lopen maakt het alleen maar erger, en dat wil je niet.
Met een zalfje of vaginale tabletten is het binnen een paar dagen een stuk beter!
Met een zalfje of vaginale tabletten is het binnen een paar dagen een stuk beter!
Gast- Gast
Ja dat komt heel vaak voor in de zwangerschap! Sowieso vaak bij vrouwen hoor. Ik heb de eerste keer gewoon gebeld en toen kreeg ik een receptje. De laatste keer heeft ie wel gekeken maar toen moest ik tegelijk mn spiraaltje eruit laten halen, dus dat kon toch dus misschien hoef je niet eens langs te komen.
Gast- Gast
meestal hoef je het niet eens te laten zien en hebben ze alleen aan de omschrijving al wel voldoende!
Gast- Gast
Ik heb het ook 2x gehad tijdens m'n zwangerschap.
Is voor jou misschien genant, maar voor je huisarts niet hoor, die ziet het waarschijnlijk dagelijks.
Is voor jou misschien genant, maar voor je huisarts niet hoor, die ziet het waarschijnlijk dagelijks.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Mijn huisarts heeft nog nooit hoeven kijken, ik bel en krijg er iets tegen.studiebol schreef:Serieus schimmelinfectie? Krijg je dat vaker bij een zwangerschap of hoe kom ik er anders aan?
Heb het 1x gehad na een kuur antibiotica, en sindsdien vaak als mijn weerstand zakt.
En toen ik zwanger was had ik het ook gehad. Kreeg Canesten zalfje.
Gast- Gast
Tijdens de zwangerschap veranderd de zuurtegraad van je vagina / baarmoederslijm dit kan een schimmelinfectie veroorzaken! Niets om je voor te schamen dus! W.s krijg je miconazolnitraat mee om te smeren
Gast- Gast
Oke, nou als jullie allemaal voor een schimmelinfectie gaan dan zal het dat wel zijn
Kan je hier echt de huisartsenpost voor bellen? Ik heb serieus nooit wat dus ik heb daar nog nooit heen gebeld, ik denk dan echt dat zij zeggen nou mevrouw wacht maar mooi tot maandag...
Kan je hier echt de huisartsenpost voor bellen? Ik heb serieus nooit wat dus ik heb daar nog nooit heen gebeld, ik denk dan echt dat zij zeggen nou mevrouw wacht maar mooi tot maandag...
studiebol- Ratel
Ik zou wachten tot maandag.. Hap in t weekend is voor spoedgevallen!
Gast- Gast
Ik zou zelf wachten, tenzij je echt kapot gaat van de jeuk. Ik heb er zelf toen weken mee rondgelopen omdat het belletje niet ging rinkelen en bij mij werd het niet erger en ik had er ook niet heel veel last van.
Gast- Gast
Als je er echt heel veel last van hebt even bellen en anders tot maandag wachten. Ik kreeg vorige keer gewoon een pil en hoefde ook niet langs te komen (al bleek dat achteraf een vergeten hechting en geen schimmelinfectie ).
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Laurientje85 schreef:Ik zou wachten tot maandag.. Hap in t weekend is voor spoedgevallen!
Ja dat vind ik dus eigenlijk ook.. en ik en zo eigenwijs om af te wachten..
Iemand dan wat tips tegen de jeuk zodat ik het weekend door kom
studiebol- Ratel
Als je echt heel veel last heb zou ik bellen, anders even aankijken.
Als het op gaat zetten en plassen pijn doet zou ik wel bellen.
Als het op gaat zetten en plassen pijn doet zou ik wel bellen.
Gast- Gast
Maandverbandje natmaken en invriezen en er tegenaan kan helpen tegen jeuk en evt zwelling.
Gast- Gast
Nee plassen doet niet zeer, volgens mij is het ook niet opgezwolle maar ja dat weet ik dus niet zeker..
Ik heb er verder geen last van, alleen die jeuk is vreselijk vandaar dat ik hier maar is ging navragen of jullie wisten wat het was..
Ik kijk wel ff hoe het vannacht gaat, en anders bel ik er morgen wel ff heen en overleg ik met de gene die ik aan de telefoon krijg.
Ik heb er verder geen last van, alleen die jeuk is vreselijk vandaar dat ik hier maar is ging navragen of jullie wisten wat het was..
Ik kijk wel ff hoe het vannacht gaat, en anders bel ik er morgen wel ff heen en overleg ik met de gene die ik aan de telefoon krijg.
studiebol- Ratel
Ik heb wel eens de HAP gebeld voor neusspray omdat het een feestdag was en ik heel benauwd was, dat was ook geen spoedgeval hoor. Doen ze echt niet moeilijk over
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik bel hier wel de HAP voor hoor. Weet je hoe vervelend dit is??? Ik kan soms niet eens meer zitten, lopen of plassen. Laat staan slapen. En dan wachten tot maandag? No way! En ik ben nooit raar aangekeken bij de HAP of wat dan ook, alleen maar begrip juist. Jeuk is erger dan pijn!
Koud douchen na het plassen kan helpen, sowieso zorgt koud water voor wat verlichting.
Koud douchen na het plassen kan helpen, sowieso zorgt koud water voor wat verlichting.
Gast- Gast
Haha Leaf ja het is heeel vervelend..
Maar oke stel je voor dat ik de HAP bel, moet ik het dan het recept daar op halen? Want de apotheek hier in het dorp is morgen echt niet open.
Maar oke stel je voor dat ik de HAP bel, moet ik het dan het recept daar op halen? Want de apotheek hier in het dorp is morgen echt niet open.
studiebol- Ratel
Ik zou het wel serieus nemen. Bij mijn weten kan vroeggeboorte ook door een schimmelinfectie komen.
Niet om je bang te maken maar ik zou zeker niet wachten tot het vanzelf over gaat.
Niet om je bang te maken maar ik zou zeker niet wachten tot het vanzelf over gaat.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» beetje domme vraag...
» Beetje rare vraag misschien, maar...
» beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)
» Je meest genante zwangerschapskwaaltje...
» Gênante burenruzie
» Beetje rare vraag misschien, maar...
» beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)
» Je meest genante zwangerschapskwaaltje...
» Gênante burenruzie
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: