Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Andermans container volproppen na legen

+9
Plien84
Ella
Paper Crown
Tiara
RYW
Raindrop
Kqip
Roxi3
Jilke
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Andermans container volproppen na legen - Pagina 2 Empty Re: Andermans container volproppen na legen

Bericht  Ella za 1 sep 2012 - 22:58

Maar heeft hij de container nu wel helemaal leeggehaald?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andermans container volproppen na legen - Pagina 2 Empty Re: Andermans container volproppen na legen

Bericht  Linnie1985 za 1 sep 2012 - 23:08

Wij wonen aan een dijk, dus de container staat dan voor de deur als die geleegd wordt, en hij wordt niet vergeten achter te zetten als we thuis komen. Onze huisafvalcontainer is altijd snel vol en die wordt om de week geleegd, net als de andere container. De papiercontainer ook 1x per maand. Aangezien onze huisafvalcontainer zo snel vol is, mogen wij de container van de buurvrouw gebruiken, omdat ze bijna nooit meer thuis is en mijn vriend het netjes gevraagd heeft.

Wel fijn dat het netjes opgelost is!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Andermans container volproppen na legen - Pagina 2 Empty Re: Andermans container volproppen na legen

Bericht  RYW za 1 sep 2012 - 23:11

Tris schreef:
RYW schreef:En nou voortaan in het voorbijgaan keihard 'dag buurvrouw! Weertje, hè?' roepen Andermans container volproppen na legen - Pagina 2 561177

Of gaan zingen: een, twee, drie, vier, schoentje van papier! Wink

Volgens mij ben jij echt héél populair in jouw buurt.

Hou op schei uit. Ik woon aan de dijk, en naast mijn huis in zo'n hellinkje de dijk af naar het bejaardenhuis. Spekglad in de winter, dus ik zit heel december en januari glijdende rollators te kijken voor het raam met een zakje chips erbij. De beste zet ik op YouTube. Beter dan tv! Sterren dansen op het ijs gecombineerd met Benidorm Bastards Wink ik zie er wel een Tros-programma in in de stijl van ter land, ter zee en in de lucht Wink

Nee hoor, ik ben heel lief voor mijn buren, behalve als ze zeiken over mijn kinderen of mijn dieren smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andermans container volproppen na legen - Pagina 2 Empty Re: Andermans container volproppen na legen

Bericht  Bazinga za 1 sep 2012 - 23:20

Ik voel een kerstmeeting aankomen...

3x raden waar! Andermans container volproppen na legen - Pagina 2 281626781
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Andermans container volproppen na legen - Pagina 2 Empty Re: Andermans container volproppen na legen

Bericht  Jilke za 1 sep 2012 - 23:36

Hij heeft zijn zooi eruit gehaald ja. Ligt nog wel wat in, maar om de vrede te bewaren is dat niet zo'n ramp. Is niet veel meer.
Zie die mensen overigens nooit, zit hier om de hoek. Wist niet eens wie er woonden.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andermans container volproppen na legen - Pagina 2 Empty Re: Andermans container volproppen na legen

Bericht  RYW za 1 sep 2012 - 23:50

Mooi dat het opgelost is!

Ik ben dan altijd wel benieuwd wat die mensen dan voor gesprek hebben thuis Twisted Evil
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andermans container volproppen na legen - Pagina 2 Empty Re: Andermans container volproppen na legen

Bericht  Bazinga za 1 sep 2012 - 23:52

"Ik zei nog zo... Minstens 3 straten verderop!!!"
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Andermans container volproppen na legen - Pagina 2 Empty Re: Andermans container volproppen na legen

Bericht  rianne287 zo 2 sep 2012 - 7:25

Wij hebben ook een gevalletje waar we nog nooit wat over gezegd hebben.
Onze overburen hebben geen gft container omdat ze een composthoop in de tuin hebben.
Maar daar gooien ze niks op, ze gooien de containers van anderen altijd vol..
Zij betalen als enige in de straat dus niets voor die bak..
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Andermans container volproppen na legen - Pagina 2 Empty Re: Andermans container volproppen na legen

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 8:19

Wat asociaal! Het was jullie goed recht om te vragen of ze hun afval ergens anders konden dumpen. Gelukkig is het opgelost en nu hopen dat dit gelijk de laatste keer was Andermans container volproppen na legen - Pagina 2 561177 .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andermans container volproppen na legen - Pagina 2 Empty Re: Andermans container volproppen na legen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum