Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sommige mensen oordelen snel over andermans kindereren!!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Sommige mensen oordelen snel over andermans kindereren!! Empty Sommige mensen oordelen snel over andermans kindereren!!

Bericht  Miss-Rose zo 6 feb 2011 - 0:25

Gister was mijn vader jarig, erg gezellig veel volk.
Een vriendin was er van ons en mijn nichtje ook. Mijn nichtje is 8 en zit niet goed in dr vel. Ze is vaak druk in dr hoofd, gaat niet goed op school en sociaal gaat het ook niet goed. Is ook erg onzeker. Er is nog niet vastgesteld wat er precies is maar ze gaat al naar profesionele hulp en word nu door de medische/geestelijke molen gehaald. Daar gaat natuurlijk wat tijd overheen.

Gister was er ook een vriendin van ons, een erge roddeltante. Ze kent mijn familie goed. En wat doet die doos, ze begint over het overgewicht wan mijn nichtje waar dat kind bij is. Serieus.

Dus ik tegen haar: is het slim om dat te zegen waar die meid bij is, ze is al zo onzeker, het gaat al niet zo goed.

ZIJ: het is juist goed voor het kind om dat te horen.

God, ik kon haar wel schieten. Ze heeft een dochter die jaren zonder werk zit, als ze geen vriendje heeft de hele dag op dr nest ligt. Nu woont ze samen met haar vriend en heeft twee stiefkinderen (allebei met een verstandelijke beperking). Gister moest me moeder 2 keer haar stiefdochter aanspreken en vriendin blijf op dr reet zitten.

Ze zijn heel lief hoor. Maar mijn vriendin en haar moeder doen alsof ze supermamma's is en haar moeder haalt weer mijn familie onderuit. Dit is niet de eerster keer, en ze doen me tante er zoveel pijn mee.


Sorry dit moest ik even kwijt.

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen oordelen snel over andermans kindereren!! Empty Re: Sommige mensen oordelen snel over andermans kindereren!!

Bericht  Susan zo 6 feb 2011 - 0:31

Sommige mensen doen dat inderdaad, daar loop ik ook wel eens tegenaan. De meeste mensen die ik tegenkom zijn gelukkig erg aardig en belangstellend.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen oordelen snel over andermans kindereren!! Empty Re: Sommige mensen oordelen snel over andermans kindereren!!

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 0:40

Nou lekker dan... Neutral Die vriendin had ik in het vervolg niet meer uitgenodigd. Zij maakt de sfeer er ook niet leuker op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen oordelen snel over andermans kindereren!! Empty Re: Sommige mensen oordelen snel over andermans kindereren!!

Bericht  Filoria zo 6 feb 2011 - 3:55

Moeders die zo doen zijn zelf onzeker over hun kwaliteiten als moeder, denk ik dan maar!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen oordelen snel over andermans kindereren!! Empty Re: Sommige mensen oordelen snel over andermans kindereren!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum