B to B kolf van Difrax, ervaringen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
B to B kolf van Difrax, ervaringen?
Ik ben sinds deze week weer aan het werk en heb nu al een beetje de balen van het kolven met de Medela Swing. Het is echt een prima kolfapparaat, maar ik moet hem de hele tijd vasthouden en kan ondertussen niet gemakkelijk doorwerken en dat wil ik eigenlijk wel, zeker omdat ik 36 uur werk over 4 dagen, dus best vaak moet kolven.
Nou zit ik te twijfelen of ik de Swing ga verkopen en in plaats daarvan de B to B van Difrax ga kopen, omdat die hands free kan. Dan heb ik lekker mijn handen vrij om dossiers door te bladeren, aantekeningen te maken etc.
Voordat ik dat ga doen, ben ik wel benieuwd naar ervaringen. Heeft iemand de B to B kolf en zo ja, hoe bevalt hij? Is het hands free ook echt hands free of dondert dat tepelding iedere keer van je borst af?
Nou zit ik te twijfelen of ik de Swing ga verkopen en in plaats daarvan de B to B van Difrax ga kopen, omdat die hands free kan. Dan heb ik lekker mijn handen vrij om dossiers door te bladeren, aantekeningen te maken etc.
Voordat ik dat ga doen, ben ik wel benieuwd naar ervaringen. Heeft iemand de B to B kolf en zo ja, hoe bevalt hij? Is het hands free ook echt hands free of dondert dat tepelding iedere keer van je borst af?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Re: B to B kolf van Difrax, ervaringen?
Je kan ook handsfree kolven met een Swing! Ik klemde de schelp altijd tussen mijn bh en hemdje in en dan kon ik makkelijk in een tijdschrift bladeren. Ook bij het kolven met mijn dubbele kolf deed ik het zo, ging makkelijk!
Op het borstvoedingsforum staan veel foto's over hoe je dit kan doen, ik ga even voor je zoeken!
Op het borstvoedingsforum staan veel foto's over hoe je dit kan doen, ik ga even voor je zoeken!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
http://www.borstvoedingsforum.nl/viewtopic.php?start=0&t=58002&topic_view=flat
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Er zijn ook kolfbeha's, waar je de kolfstukken in bevestigd, weet niet of het wat is, maar een vriendin is er wel te spreken over.
Bijv zoiets:
http://www.moedermelknetwerk-borstkolfwinkel.nl/c-929005/handsfree-kolven/
Bijv zoiets:
http://www.moedermelknetwerk-borstkolfwinkel.nl/c-929005/handsfree-kolven/
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Jeej, daar heb ik nog echt niet aan gedacht! Dat ga ik eerst maar eens proberen, eerst die manier van Liadan en als dat niet werkt die manier die mamaDaan noemt. Dat is een stuk goedkoper dan een nieuwe kolf.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Difrax BtoB kolf
» Ervaringen medela freestyle kolf
» ervaring lactaline kolf (nieuwe vraag)
» difrax tuitbeker
» Difrax fles lekken
» Ervaringen medela freestyle kolf
» ervaring lactaline kolf (nieuwe vraag)
» difrax tuitbeker
» Difrax fles lekken
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: