Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh

+11
_Lana_
Lady4
SarahKey
*Lookie*
Clapperdie
Darius
chipa
Printje
Alex
Liadan
Lejow
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 Empty Re: Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh

Bericht  _Lana_ za 1 sep 2012 - 9:11

Lejow schreef:Vestje is het geworden, maat 74.
Heb m besteld, kostte me uiteindelijk 10 euro en gratis verzenden!

Goed dat je het vestje in 74 hebt gekocht, dan kan ze het echt van de winter aan.

Zelf koop ik niet zulke vestjes, omdat ik dat toch te warm vind, ik zou dat vestje meer nu aandoen als 'jasje'.
En ik vind het helemaal niet duur en al helemaal niet truttig.
Maar goed, ik heb dan ook een truttige smaak Wink, ik vind dit meer stoer, vooral het vestje.

Maar goed gedaan voor die 10 euro Very Happy.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 Empty Re: Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh

Bericht  Aimee za 1 sep 2012 - 9:15

Ik vind het broekje juist wel leuk! maar volgens mij is het een driekwartbroek, en dat is met de herfst en winter op komst weer niet zo handig

Enne... Bij twijfel, altijd doen! Laughing
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 Empty Re: Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh

Bericht  _Lana_ za 1 sep 2012 - 9:18

Aimee schreef:Ik vind het broekje juist wel leuk! maar volgens mij is het een driekwartbroek, en dat is met de herfst en winter op komst weer niet zo handig

Enne... Bij twijfel, altijd doen! Laughing

Hahahaha, goede tip Laughing.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 Empty Re: Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh

Bericht  Parel za 1 sep 2012 - 9:50

Ik heb het rokje met die print, ik vind het vaak al te druk qua print, draagt het rokje dus nauwelijks! En ik vind het wel echt een zomerprintje, als je de winter in gaat vind ik het niet zo. Qua stelletje samen vind ik het ook té. Maar hee, lekker zelf beslissen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 Empty Re: Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh

Bericht  Puggle za 1 sep 2012 - 10:13

Ik zou het broekje ook niet doen, dan zou ik alleen het vest doen en verder wat goedkopere dingen kopen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 Empty Re: Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh

Bericht  CCC za 1 sep 2012 - 10:21

Ik heb het rokje daarvan! smile

Ik doe nooit dat soort vestjes voor N. bij haar zit het gewoon niet op de één of andere manier en de bovenkant steekt altijd in haar kinnetje Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 878948377

Parel: waarom combineer je het rokje niet met een simpel t-shirtje ofzo? Ik hou trouwens wel van hysterisch... dus miss. is dat mijn probleem Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 253468018

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 Empty Re: Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh

Bericht  Printje za 1 sep 2012 - 10:24

hahahahah Ccc; laat eens een hysterische outfit zien dan Yes
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 Empty Re: Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh

Bericht  Parel za 1 sep 2012 - 10:55

L is absoluut hysterisch hoor qua outfits! Kijk maar eens in het fototopic haha
Maar omdat ze blond is is ze beter in echte donkere knalkleuren ipv lichte kleuren. Die laat ik zelf ook steeds links liggen voor mezelf..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 Empty Re: Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh

Bericht  CCC za 1 sep 2012 - 11:02

Das waar... Heb je gelijk in... N. heeft vrij donker haar nog, al word het iets lichter dus ze kan vrij veel hebben...

Zal eens kijken of ik een hysterische outfit foto vind morgen... Mijn moeder vind het vaak al too much wat ik haar aandoe qua printjes... Maar vind het best kunnen smile Soms wil ik het nog wel leuker maken met een haarbandje ofzo... maar geloof dat iedereen me maar gek vind haha!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 Empty Re: Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 21:14

Hartstikke leuk; koop maar gewoon Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 3079029344 Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh - Pagina 2 Empty Re: Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum