Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen...
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen...
Kadootjes waar niet goed over nagedacht is:
http://www.huffingtonpost.com/julianna-w-miner/christmas-toys-from-hell_b_793021.html#s200546
http://www.huffingtonpost.com/julianna-w-miner/christmas-toys-from-hell_b_793021.html#s200546
Gast- Gast
Re: Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen...
Dat Moonsand vindt Ezra geweldig, we hebben het zelf niet, maar hij heeft er al wel een aantal keer mee gespeeld. Hier heet het gewoon modelleerzand en is het saai wit. Het is wel handig voor een zandtafel binnen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dat Moon Sand hebben wij op werk ook, alleen heet 't in Nederland deltazand, geloof ik. 't Is in elk geval ideaal zand voor binnen. En begrijp ik nu uit 't plaatje dat kinderne het in hun mond willen stoppen? Maar da's niet anders dan met play d'oh-klei...
Gast- Gast
wel een beetje overdreven om een Barbie met plaktatoeages geen speelgoed voor kinderen te vinden...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:wel een beetje overdreven om een Barbie met plaktatoeages geen speelgoed voor kinderen te vinden...
Die vind ik ook niet zo erg eigenlijk, maar ik moest wel lachen om de reactie eronder: Because who wouldn't want their daughter to grow up looking like the smelly pirate hooker who broke up Sandra Bullock's marriage.
Maar ik kan me voorstellen dat je als ouders toch echt niet op een glitter-verspreidende barbie zit te wachten
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Waar zal je dit soort hoedjes kunnen kopen voor kinderen?
» Als je kinderen in de winkel kon kopen...
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» Meisjesmoeders.. vooral NIET kijken op deze site
» Als je kinderen in de winkel kon kopen...
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» Meisjesmoeders.. vooral NIET kijken op deze site
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: