Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen...

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen... Empty Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen...

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 11:04

Kadootjes waar niet goed over nagedacht is:

http://www.huffingtonpost.com/julianna-w-miner/christmas-toys-from-hell_b_793021.html#s200546

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen... Empty Re: Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen...

Bericht  Susan wo 8 dec 2010 - 21:07

Dat Moonsand vindt Ezra geweldig, we hebben het zelf niet, maar hij heeft er al wel een aantal keer mee gespeeld. Hier heet het gewoon modelleerzand en is het saai wit. Het is wel handig voor een zandtafel binnen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen... Empty Re: Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen...

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 21:13

Dat Moon Sand hebben wij op werk ook, alleen heet 't in Nederland deltazand, geloof ik. 't Is in elk geval ideaal zand voor binnen. En begrijp ik nu uit 't plaatje dat kinderne het in hun mond willen stoppen? Maar da's niet anders dan met play d'oh-klei...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen... Empty Re: Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen...

Bericht  VeryCherry wo 8 dec 2010 - 21:14

wel een beetje overdreven om een Barbie met plaktatoeages geen speelgoed voor kinderen te vinden...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen... Empty Re: Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen...

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 11:14

Ik vind die insectenmaker wel leuk Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen... Empty Re: Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen...

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 12:24

CherrieLola schreef:wel een beetje overdreven om een Barbie met plaktatoeages geen speelgoed voor kinderen te vinden...

Die vind ik ook niet zo erg eigenlijk, maar ik moest wel lachen om de reactie eronder: Because who wouldn't want their daughter to grow up looking like the smelly pirate hooker who broke up Sandra Bullock's marriage.

Maar ik kan me voorstellen dat je als ouders toch echt niet op een glitter-verspreidende barbie zit te wachten Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen... Empty Re: Wat je vooral niet voor je kinderen wil kopen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum