Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ligt dit nou aan mij?

+11
Bazinga
June
ThinkPink
Gympie
Rizzo
Susan
Lenthe
Vanilla Queen
Aziraphale
Ibbeltje
Truttebol
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ligt dit nou aan mij? - Pagina 2 Empty Re: Ligt dit nou aan mij?

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 15:29

Tris schreef:
Fruity schreef:Ehm, zij heeft ze nu nodig voor haar studie. Waarschijnlijk maar een periode voor zoveel weken dat ze ze intensief gebruikt. Dan deel je die boeken toch gewoon met haar? Ik zie het probleem niet?

Het 'probleem', is 't principe. Jij krijgt iets, want zij heeft 't niet meer nodig, maar mag 't teruggeven als zij 't opeens weer nodig heeft. Dan maakt 't toch niet uit wát 't is, maar hoe lullig 't is dat ze een gegeven-iets mag teruggeven?

Nou zou ik 't ook teruggeven, maar dan vooral omdat zij 't ergens mag steken waar de zon niet schijnt. Oh en k zou niet zo snel meer iets aannemen.
Dat vind ik nogal ondankbaar.

Eens met June verder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ligt dit nou aan mij? - Pagina 2 Empty Re: Ligt dit nou aan mij?

Bericht  Paper Crown za 1 sep 2012 - 18:35

Gekregen is dan wel gekregen en ik snap heel goed dat de TO 't raar vindt maar ik zou ze teruggeven. Niet alleen om heisa te voorkomen maar meer omdat ik geen cent voor de boeken heb gegeven dus ik zou me er vreemd bij voelen. Al zou ik iets wat ik heb gegeven
nooit terugvragen maar zelf dan maar weer opnieuw kopen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ligt dit nou aan mij? - Pagina 2 Empty Re: Ligt dit nou aan mij?

Bericht  mzcharlotte za 1 sep 2012 - 19:34

Rizzo schreef:
Susan schreef:Als ze ze gegeven heeft zijn het dus niet meer haar boeken. Ik vind het niet krom dat ze nu nieuwe moet kopen, dan had ze beter na moeten denken voor ze ze weggaf.

Ik zou ze waarschijnlijk wel teruggeven, maar niet omdat ik vind dat ze in haar recht staat, puur omdat ik geen zin zou hebben in dit soort gezeik over en weer. Maar puur zakelijk gezien zijn het gewoon niet meer haar boeken.

Hier ben ik het mee eens. Ik zou ze ook teruggeven om verder gezanik te voorkomen. Dan koop ik de boeken zelf wel via Marktplaats ofzo..

Het bovenstaande dus. Ik weet niet hoe goed je band is met haar, maar ik zou het niet waard vinden om geirriteerd te zijn of zelfs ruzie te krijgen vanwege een stelletje boeken.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ligt dit nou aan mij? - Pagina 2 Empty Re: Ligt dit nou aan mij?

Bericht  RYW za 1 sep 2012 - 20:28

Paper Crown schreef:Gekregen is dan wel gekregen en ik snap heel goed dat de TO 't raar vindt maar ik zou ze teruggeven. Niet alleen om heisa te voorkomen maar meer omdat ik geen cent voor de boeken heb gegeven dus ik zou me er vreemd bij voelen. Al zou ik iets wat ik heb gegeven
nooit terugvragen maar zelf dan maar weer opnieuw kopen.

Dit vind ik ook.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ligt dit nou aan mij? - Pagina 2 Empty Re: Ligt dit nou aan mij?

Bericht  Ella za 1 sep 2012 - 21:42

Kijk eens op MP of bol.com naar wat de boeken nu 2de hands kosten. Misschien is het een klein bedrag. Dan zou ik ze ook terug geven. Niet omdat ik vind dat zij er recht op heeft maar om gezeik te voorkomen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ligt dit nou aan mij? - Pagina 2 Empty Re: Ligt dit nou aan mij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum