Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :(

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :( Empty Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :(

Bericht  SleepingBeauty vr 22 jun 2012 - 9:47

IWeg ivm privacy


Laatst aangepast door SleepingBeauty op vr 6 jul 2012 - 1:14; in totaal 1 keer bewerkt
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :( Empty Re: Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :(

Bericht  SoGood vr 22 jun 2012 - 9:49

Misschien is hij geschrokken, of een beetje chagrijnig. Komt vast wel weer goed, ik zou er verder niet echt meer over beginnen.. Heb je een leuke dag gehad?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :( Empty Re: Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :(

Bericht  SleepingBeauty vr 22 jun 2012 - 9:51

Sogood schreef:Misschien is hij geschrokken, of een beetje chagrijnig. Komt vast wel weer goed, ik zou er verder niet echt meer over beginnen.. Heb je een leuke dag gehad?

Ja was heel leuk. Vooral omdat ik het vooraf een beetje tegen op zag, dan valt het toch mee en dan uiteindelijk harstikke gezellig gehad.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :( Empty Re: Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :(

Bericht  SoGood vr 22 jun 2012 - 10:04

SleepingBeauty schreef:
Sogood schreef:Misschien is hij geschrokken, of een beetje chagrijnig. Komt vast wel weer goed, ik zou er verder niet echt meer over beginnen.. Heb je een leuke dag gehad?

Ja was heel leuk. Vooral omdat ik het vooraf een beetje tegen op zag, dan valt het toch mee en dan uiteindelijk harstikke gezellig gehad.

Gelukkig. Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :( 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :( Empty Re: Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :(

Bericht  SleepingBeauty vr 22 jun 2012 - 17:44

haha mannen ook nergens meer over gehad.
Ik heb het er voor de verandering maar bij gelaten, meestal moet alles uitgesproken worden haha maar t is goed zo.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :( Empty Re: Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum