Ligt het aan mij of....
+30
Aggi
Zora
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
joyce0606
Bliss
Poubelle
Elliot
Jeanette
Burn
Rush
luisa
Sneeuwvlok
rapa nui
Toet
June
Nana
Manderijn
Antibes
Susan
mzcharlotte
Sunshine
loura
Parel
Luce
CCC
Roza
Lejow
Twellie
Sea of Trees
34 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Ligt het aan mij of....
Ligt het aan mij of is het forum de laatste tijd anders?
De sfeer, reacties.... Kan er mijn vinger niet op leggen.
Of ligt het gewoon aan mij?
De sfeer, reacties.... Kan er mijn vinger niet op leggen.
Of ligt het gewoon aan mij?
Gast- Gast
Re: Ligt het aan mij of....
Ik vind het niet in negatieve zin anders dan twee maandjes terug ofzo. Ik vind het alleen erg rustig, en daardoor zakt alles een beetje in, maar dat is al een tijdje zo.
Gast- Gast
Ik vind het vooral erg saai de laatste tijd, ik geef toe dat ik een relletje op z'n tijd wel leuk vind.
Maar ik snap niet precies wat je nou bedoelt met 'anders' Stofzuiger..
Maar ik snap niet precies wat je nou bedoelt met 'anders' Stofzuiger..
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik ook niet helemaal?
Er moeten gewoon weer wat meer actieve leden bij komen. Gebeurt dat niet, dan denk ik dat dit forum nu al een beetje aan de stille aftocht bezig is...
Er moeten gewoon weer wat meer actieve leden bij komen. Gebeurt dat niet, dan denk ik dat dit forum nu al een beetje aan de stille aftocht bezig is...
Gast- Gast
Ik vind het trouwens ook grappig dat er eens in de zoveel tijd zo'n topic geopend wordt, het verloop is iedere keer hetzelfde
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Het is wel een beetje rustig .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Sea of Trees schreef:Ik vind het trouwens ook grappig dat er eens in de zoveel tijd zo'n topic geopend wordt, het verloop is iedere keer hetzelfde
Haha, dit klopt.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het ook vrij saai, maar dat is eens in de zoveel maanden zo.
En daarbij, allemaal roepen dat het saai is, veranderd niets. Er veranderd pas wat, als we allemaal actiever posten/topics openen.
En daarbij, allemaal roepen dat het saai is, veranderd niets. Er veranderd pas wat, als we allemaal actiever posten/topics openen.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Saai, rustig. Niet anders, geen ander sfeertje. Maar snap wel waar je het over hebt, denk ik...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij is de sfeer hier altijd 'anders'. Er worden constant van dit soort topics geopend
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik vind het vooral bizar rustig!
Waar je voorheen 3x per dag moest inloggen of savonds 3 pagina's terug moest lezen in de pijlers, omdat je anders van alles mistte, kan je nu 3 dagen achtereen inloggen en staat alles nog op dezelfde pagina's.
Waar je voorheen 3x per dag moest inloggen of savonds 3 pagina's terug moest lezen in de pijlers, omdat je anders van alles mistte, kan je nu 3 dagen achtereen inloggen en staat alles nog op dezelfde pagina's.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ja we moeten echt maar wat nieuwe mensen binnen halen. Het is zo rustig!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zal proberen eens wat meer te gaan reageren.
Ik ben vooral een mee-lezer, maar misschien is het nu wel tijd om me wat meer te laten zien en een poging te wagen vaker te reageren.
Niet dat het helpt als alleen ik meer ga reageren, maar het is een beginnetje!
Ik ben vooral een mee-lezer, maar misschien is het nu wel tijd om me wat meer te laten zien en een poging te wagen vaker te reageren.
Niet dat het helpt als alleen ik meer ga reageren, maar het is een beginnetje!
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Goed idee Sunshine! Leuk!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Het valt mij op dat er zo vaak wordt gezegd dat mensen zin hebben in een rel, maar dat als puntje bij paaltje komt, de meeste mensen dat helemaal niet zo leuk vinden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Het valt mij op dat er zo vaak wordt gezegd dat mensen zin hebben in een rel, maar dat als puntje bij paaltje komt, de meeste mensen dat helemaal niet zo leuk vinden.
Nee, inderdaad, dat valt mij ook vaak op. Mensen die het zich dan wel ontzettend aantrekken of er diep teleurgesteld door raken in dit forum.
Ik ben verzot op rellen, doe mij nog maar zo'n Zusje-Smikkel-drama hoor..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Eens! Ik vind nieuwe mensen enkele meningen leuk, alleen hoe krijg je die hier en hoe maak je reclame... Ik heb geen zin het om bekenden hier op dit forum te wijzen, dus ik ga geen vriendinnen/collega's etc uitnodigen ofzo.loura schreef:Ja we moeten echt maar wat nieuwe mensen binnen halen. Het is zo rustig!
Gast- Gast
Maar er zijn toch ook wel wat nieuwe mensen bij gekomen? Kijk mij.. ik ben ruim 600 posts verder inmiddels!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik vind de sfeer ook niet echt aners, maar veel rustiger inderdaad. Ik denk dat het komt doordat veel mensen forummen via hun mobiel en daarom geen zin hebben om op hun telefoon uitgebreide reacties te typen. Ook plaatsen van foto's is via mobiel of tablet veel onhandiger. Dat is tenminste voor mij vaak een reden om niet te reageren of maar heel summier.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Nana schreef:Ik vind de sfeer ook niet echt aners, maar veel rustiger inderdaad. Ik denk dat het komt doordat veel mensen forummen via hun mobiel en daarom geen zin hebben om op hun telefoon uitgebreide reacties te typen. Ook plaatsen van foto's is via mobiel of tablet veel onhandiger. Dat is tenminste voor mij vaak een reden om niet te reageren of maar heel summier.
Betrapt. Dat doe ik ook inderdaad.
Ik heb wel het gevoel dat mensen zich steeds persoonlijker aangevallen voelen als iemand op hen reageert. Ik kan me op andere fora niet voorstellen dat mensen aan je vragen of ze je soms niet mag als je een keer minder enthousiast reageert.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Oh, dat is hier ook wel vaak een beetje waar inderdaad...Nana schreef:Ik vind de sfeer ook niet echt aners, maar veel rustiger inderdaad. Ik denk dat het komt doordat veel mensen forummen via hun mobiel en daarom geen zin hebben om op hun telefoon uitgebreide reacties te typen. Ook plaatsen van foto's is via mobiel of tablet veel onhandiger. Dat is tenminste voor mij vaak een reden om niet te reageren of maar heel summier.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik mis humor. Lol. Gezelligheid. De vroegere dag café topics waar je na en reactie typen al een bladzijde terug moest lezen en de tranen over je wangen liepen van het lachen. Gewoon gezellig vermaak. Afleiding van de dagelijkse ellende.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik mis humor. Lol. Gezelligheid. De vroegere dag café topics waar je na en reactie typen al een bladzijde terug moest lezen en de tranen over je wangen liepen van het lachen. Gewoon gezellig vermaak. Afleiding van de dagelijkse ellende.
Reva en Smikkell!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Is Euc trouwens om een bepaalde reden weggegaan? Zie dat ze nu als Gast staat.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ben er nog hoor, alleen vond ik het tijd voor een andere naam en wil ik niet dat alsik herkend wordt er jaren terug te lezen is
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» wat ligt er in de box?
» Ligt dit nou aan mij?
» Ligt dit aan mij?
» A. van PapillonRose ligt in het ZH!
» Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :(
» Ligt dit nou aan mij?
» Ligt dit aan mij?
» A. van PapillonRose ligt in het ZH!
» Ligt het aan mij of is dit nou extreme bezorgdheid.... :(