Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

+3
silly-one
Ella
Mida4you
7 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Mida4you zo 17 jun 2012 - 0:53

Wij gaan binnenkort verhuizen en we zijn op zoek naar een handig opbergsysteem voor handdoeken en beddengoed. In dit huis hebben we 2 inbouwkasten en daar hebben we alles opgeborgen. Ook heb ik 1 inbouwkast alle fotoalbums etc in staan. Maar in het nieuwe huis hebben we geen inbouwkasten. We hebben straks 1 kamer over ( dat wordt een van alles kamer met oa mijn garderobe kast en mijn kaptafel, bureautje voor mijn nagelspulletjes ) Nu ben ik op zoek naar een kast oid wat handig is om dit allemaal in op te bergen. Het moet alleen niet al te veel kosten. Iemand tips of ideeën?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Ella zo 17 jun 2012 - 2:17

Ik heb in de badkamer een kast aan de wand hangen en daar liggen de handdoeken in. Ik denk dat je bij ikea ofzo best een niet te dure kast daarvoor kan kopen. En ik heb elders een commode staan en daar ligt het beddengoed in.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  silly-one zo 17 jun 2012 - 2:40

Ik heb een hele grote kast die ook diep is ( pax). De handdoeken die ik veel gebruik heb ik in een lade liggen. Reserve/extra handdoeken liggen in manden diep in de kast of in dozen die boven in de kast staan.
Als ik een eigen badkamer zou hebben, zou ik voor een kleine smalle kast gaan om ze daar in op te bergen.

Beddengoed heb ik in een mand liggen achter in de kast. Aangezien ik alleen woon is het vaak beddengoed wassen en daarna 's avonds weer op mijn bed leggen.


Laatst aangepast door silly-one op zo 17 jun 2012 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 2:44

De handdoeken liggen opgerold op een plank in de badkamer en het beddengoed ligt in een kast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 3:03

We hebben een linnenkast (garderobekast van Ikea).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 3:24

Op zolder heb ik een ladekast staan waar het beddengoed in zit en op de badkamer heb ik 1 plank in het wastafelkastje waar alle handdoeken in passen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Mida4you zo 17 jun 2012 - 5:58

Ik zit er toch aan te denken om 1 grote kast te kopen en daar alles in te doen. Ik ga eens ff rond snuffelen komende dagen
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 6:00

Yvette schreef:Ik heb in de badkamer een kast aan de wand hangen en daar liggen de handdoeken in. Ik denk dat je bij ikea ofzo best een niet te dure kast daarvoor kan kopen. En ik heb elders een commode staan en daar ligt het beddengoed in.

Hier ook zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 6:08

In de tweede slaapkamer staat een grote kledingkast en daarin liggen de handdoeken en het beddengoed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 6:12

Handdoeken hebben we in een badkamerkast. Beddengoed in een dekenkist in de slaapkamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Winegum zo 17 jun 2012 - 6:23

Handdoeken en washandjes hebben wij ook in de badkamerkast liggen. Een diepe kast onder de wasbak. Daar ligt enkel de handdoeken en washandjes in, dan zit de kast al vol. Linnengoed hebben wij in de kast op de slaapkamer staan waar onder andere ons ondergoed, sokken en voer/kattengrind van de katten in staat.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Sarah1985 zo 17 jun 2012 - 7:03

in zn malm kast van ikea zit het beddengoed. En handdoeken op een plank op de slaapkamer. Dat is een tijdelijke oplossing omdat we nog de inloopkast af moeten maken
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 7:19

De handdoeken liggen in de kast in de badkamer. Op de slaapkamer hebben we een garderobekast tot aan het plafond en op de bovenste plank ligt het beddengoed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Rouxxxe ma 18 jun 2012 - 6:11

Handdoeken bewaren in een kastje onder de wastafel, beddengoed bewaren we in onze kledingkast.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  -Belle- ma 18 jun 2012 - 6:24

Rouxxxe schreef:Handdoeken bewaren in een kastje onder de wastafel, beddengoed bewaren we in onze kledingkast.

+1
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Mida4you ma 18 jun 2012 - 6:38

Thanx voor jullie antwoorden. Ik ga toch eens rondkijken naar een kast waar ik alles in kwijt kan.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op? Empty Re: Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum