Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke plaats om te kamperen in Noord(oost) Frankrijk.

4 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke plaats om te kamperen in Noord(oost) Frankrijk. Empty Leuke plaats om te kamperen in Noord(oost) Frankrijk.

Bericht  Ringling vr 19 aug 2011 - 4:55

Wie heeft een suggestie? Liefst in de buurt van een meer en/of heuvels.

Laatst aangepast door Ringling op vr 19 aug 2011 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke plaats om te kamperen in Noord(oost) Frankrijk. Empty Re: Leuke plaats om te kamperen in Noord(oost) Frankrijk.

Bericht  Marin vr 19 aug 2011 - 4:56

Metz en Nancy zijn allebei hele mooie en leuke steden, maar qua campings weet ik niets.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Leuke plaats om te kamperen in Noord(oost) Frankrijk. Empty Re: Leuke plaats om te kamperen in Noord(oost) Frankrijk.

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 22:14

De Vogezen en de Champagne Ardennen. Beide mooie streken. Mijn voorkeur gaat uit naar de Vogezen, heb ik 2 x gekampeerd, is echt super mooi!

Gast
Gast

Bericht  Caro vr 19 aug 2011 - 22:54

Ik weet niet of je de regio beaune tever vindt? Dat vind ik persoonlijk altijd een mooie streek...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marie za 20 aug 2011 - 0:23

http://www.campingcampix.com/welcome_nl.htm

Hier hebben wij dit jaar een nachtje overnacht. Het is in een oude zandgroeve, erg leuke camping, vriendelijke mensen en genoeg te doen in de omgeving. Wij vonden het jammer dat we niet eerder op deze camping waren, onze vakantie was toen helaas al voorbij. Het is dichtbij Parijs, er zijn kastelen in de buurt en ook Parc Asterix is dichtbij....
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: