Restaurantjes Utrecht
+3
love
Niki
LieveSterre
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Restaurantjes Utrecht
Pfff daar vraag je mij wat. Denk sowieso wel 2x pm. Jij?
Afgelopen zat. nog naar Sushi Today geweest. Lekker makkelijk 1 prijs incl drank. De andere all you can eat sushi restaurants hier in de buurt hebben dat niet. Bovendien zijn die sowieso duurder dan als je bij ST er kiest om geen drank erbij in te nemen.
Afgelopen zat. nog naar Sushi Today geweest. Lekker makkelijk 1 prijs incl drank. De andere all you can eat sushi restaurants hier in de buurt hebben dat niet. Bovendien zijn die sowieso duurder dan als je bij ST er kiest om geen drank erbij in te nemen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
LieveSterre schreef:En oja! Biercafe Olivier. Echt een aanrader! Zit in een schuilkelder, echt heel gaaf
Olivier is leuk idd! Wel jammer dat ze vaak helemaal vol zitten en je pas kan reserveren als je met 6 man komt
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Dan ga ik er sowieso niet heen. Vind dat zo achterlijk en voortrekkerij zeg als je pas vanaf 6 kan. Heb je geen rechten meer als je samen gaat? Bovendien ga je eerder met 2 personen en 4 eten dan 6.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Pfff daar vraag je mij wat. Denk sowieso wel 2x pm. Jij?
Ja ik denk ook zoiets. Daarom ga ik niet altijd bij hele dure restaurants uit eten, anders word ik blut! Dus de ene keer een chique restaurant en de andere keer in een gezellig eettentje.
Gast- Gast
Wij gaan binnenkort naar de S.affraan, 7 gangen, een actie van Groupon. Nou in maart pas dus niet binnenkort haha.
Waar ga jij meestal eten?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Wij gaan binnenkort naar de S.affraan, 7 gangen, een actie van Groupon. Nou in maart pas dus niet binnenkort haha.
Leuk! Ik ga vaak naar El Mundo, of Pamukale, is een Turks restaurant, heerlijk! Zelfs Turken eten daar dus weet je dat het goed is Vis en meer vind ik ook erg lekker, Delphi's, Opium, Umami, van alles eigenlijk!
Gast- Gast
Wat vind je van indiaas eten?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Wat vind je van indiaas eten?
Muah, ben er niet kapot van.
Gast- Gast
Dat kan. Die in de Zadelstraat is prima, maar ze kwakken zo het eten op tafel en zijn niet geinteresseerd in de klanten. Wij gaan daar ook niet meer heen als we indiaas willen eten en gaan naar H'sum die erg goed is, veel meer vegagerechten heeft en ook nog eens super klantvriendelijk.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke restaurantjes Breda
» Hotel + restaurantjes Londen
» Restaurantjes Eindhoven en omgeving
» Goede restaurantjes/pubs in Dublin?
» Utrecht
» Hotel + restaurantjes Londen